۸.۱۰.۱۳۸۷

کلیه کلیدهای میانبر در محیط Gmail

یکی از ویژگی های جالبی که گوگل برای سرویس میل خود ، Gmail ، در نظر گرفته است ، امکان استفاده از کلیدهای تک و کلیدهای ترکیبی میانبر توسط کیبورد برای سهولت در دسترسی به قسمتهای مختلف این سرویس میل است.

به ویژه پس از آنکه امکان ثبت نام در Gmail بدون دعوت نامه نیز امکان پذیر شد کاربران آن بسیار بیشتر شدند. در این ترفند قصد داریم لیست کامل کلیه کلیدهای تکی و ترکیبی میانبر قابل استفاده در Gmail را به زبان فارسی برای شما معرفی کنیم.

کلیدهای تک:

کلید C: ایجاد Compose. در صورتی که کلید Shift+C را بزنید، پنجره‌ی Compose در پنجره‌ای جدید باز می‌شود.
کلید /: جستجو در ایمیل. در جعبه‌ی جستجو با نوشتن کلمه‌ای که می‌خواهید جستجو کنید.
کلید K: رفتن به قسمت Conversation جدید.
کلید J: رفتن به قسمت Conversation قدیم.
کلید N: ایمیل (پیام) بعدی.
کلید P: ایمیل (پیام) قبلی.
کلید O یا Enter: باز کردن. Conversationهای شما را باز می‌کند. (ترفندستان) حال چه در حالت Expands یا Collapses باشد.
کلید U: بازگشت به لیست Conversation.
کلید Y: آرشیو. آنچه را که در حال دیدن آن هستید را به قسمت آرشیو ایمیل شما می‌فرستد.
کلید X: انتخاب Conversation. برای آنکه آن را بخواهید پاک، آرشیو و کارهای از این نوع کنید.
کلید S: ستاره‌دار کردن پیام یا Conversation.
کلید ‍!: گزارش دادن اسپم بودن یک پیام یا Conversation.
کلید R: جواب دادن (Reply) به پیام. در صورتی که کلید Shift+R را بزنید، پنجره‌ی جواب دادن در پنجره‌ای جدید باز می‌شود.
کلید A: جواب دادن به همه (Reply All). در صورتی که از کلیدهای Shift+A استفاده کنید، پنجره‌ی Reply All در پنجره‌ای جدید باز می‌شود.
کلید F: فوروارد کردن. در صورتی که از کلیدهای Shift+F استفاده کنید، پنجره‌ی فوروارد در پنجره‌ای جدید باز می‌شود.
کلید Esc: خارج شدن



کلیدهای ترکیبی:

Tab سپس Enter: فرستادن پیام
Y سپس O: آرشیو کردن Conversation و رفتن به Conversation بعدی.
G سپس A: رفتن به قسمت All Mail
G سپس S: رفتن به قسمت Starred
G سپس C: رفتن به قسمت Contacts
G سپس D: رفتن به قسمت Draft
G سپس I: رفتن به قسمت Inbox

۸.۰۹.۱۳۸۷

فایرفاکس 3 خود را از آن چه هست سریعتر کنید


فایرفاکس 3 با تغییرات زیادی در مورد بازدهی و سرعت کار منتشر شده‌ است به طوریکه رضایت خاطر درصد بالایی از کاربران را کسب کرده است. با این حال با تغییراتی در پیکربندی این مرورگر میتوان سرعت آن را از آن چه که هست نیز بیشتر کنید. برای اینکار میتوانید از ترفندی که هم اکنون به شما معرفی خواهیم کرد بهره بگیرید.

بدین منظور:

Firefox3 خود را اجرا کنید.

صفحه خالی را باز کرده و در نوار آدرس مرورگر ، عبارت about:config را وارد کرده و Enter بزنید.

اگر با پیغامی روبرو شدید روی دکمه I'll be careful, I promise کلیک کنید.

اکنون با دقت فراوان مراحل زیر را که حساس هم هستند را انجام دهید:

1. در ستون Preference Name ، عبارت network.http.pipelining را بیابید. سپس بر روی آن دوبار کلیک کنید تا Value آن به True تغییر کند.

2. network.http.proxy.pipelining را اینبار بیابید و عمل فوق را بر روی انجام دهید.

3. network.http.pipelining.maxrequests را پیدا کنید و بر روی آن راست کلیک کرده و Modify را انتخاب کنید. عدد آن را از 4 به 8 تغییر دهید و OK کنید.

4. بر روی فضای خالی از صفحه راست کلیک کنید و از New گزینه Boolean را انتخاب کنید. (بلوفا دات بلوگفا) نام آن را network.http.pipelining.firstrequest قرار داده و OK کنید ، Value آن را هم بر روی True تنظیم کنید.

5. بر روی فضای خالی از صفحه راست کلیک کنید و از New گزینه Integer را انتخاب کنید. نام آن را nglayout.initialpaint.delay قرار داده و OK کنید ، مقدار عددی آن را هم روی 0 تنظیم کنید.

6. یک Integer دیگر با نام content.notify.interval و همان مقدار 0 ، به روش فوق بسازید.

کار تمام است ، یکبار مرورگر خود را ببندید و از نو راه اندازی کنید. با باز کردن یک سایت سنگین متوجه تغییر سرعت مرورگر خواهید شد.

بلوتوث چیست

به تازگی پس از یك سمینار عصرانه به خانه باز گشته اید ، Notebook تان در كیف تان قرار دارد Personal Digital Assistant خود را به كمر بسته اید و تلفن همراه تان در جیب جای دارد.
در سمینار امروز یادداشتهایی را در Notebook خود نوشته اید ، همین كه به خانه می رسید و از كنار چاپگر جوهر افشان خود عبور می كنید Notebook ، چاپگر را پیدا می كند و به طور خودكار یادداشتهای سمینار را به چاپگر ارسال می كند و آنها روی كاغذ چاپ می شوند . درهمین حال ، PDA شما كامپیوتر رومیزی را تشخیص می دهد و درخواست می كند كه دفتر تلفن و برنامه روزانه شما را Update شود . هم چنین همه پیامهای ایمیلی را كه ارجهیت آنها را تعیین كرده اید درخواست می كند . همه این كارها در زمانی رخ می دهد كه كت خود را در می آورید و برای نوشیدن یك نوشابه به طرف یخچال می روید . در عرض چند دقیقه ، تلفن همراه شما بوق می زند تا به شما اطلاع دهد كه عملیات چاپ یادداشتها تمام شده است . به طرف چاپگر رفته و یادداشتها را می خوانید بلافاصله پس از آن PDA شما بوق می زند تا به شما بگوید كه دفترچه تلفن و برنامه روزانه شما را Update كرده است و شما ایمیل جدید دارید .


به دنیای بلوتوث خوش آمدید :
بلوتوث یك فناوری بی سیم كوتاه برد است كه به تلفنهای همراه ، PDA ، كامپیوترها ، دستگاههای ضبط و پخش استریو ، لوازم خانگی ، اتومبیلها و همه وسایل دیگری كه می توانید ارتباط آنها را با یكدیگر فكر كنید امكان ارتباط می دهد .

● توضیح بلوتوث
بلوتوث یك رشتـه خصوصیت بی سیم است كه ارتباطات كوتاه برد بین وسایل مجهز به تراشه های كوچك و اختصاصی بلوتوث را تعریف می كند . بلوتوث فقط كابلها را حذف نمی كند ، بلكه یك روش بی سیم برای وصل كردن كامپیوتر ها با همه وسایل همراه الكترونیكی فراهم می سازد و شبكه های كامپیوتری كوچك و خصوصی مشهور به PAN یا (Personal Area Network) یا شبكه شخصی را بوجود می آورد .
بلوتوث یك زبان مشترك بین وسایل مختلف می سازد كه به آنها امكان می دهد كه به آسانی با هم ارتباط برقرار كنند و بهم وصل شوند . وسایل مجهز به تراشه های بلوتوث حدود 10 متر برد دارند و می توانند داده ها در سرعت 720 كیلوبایت در ثانیه از طریق دیوار ها ، كیف ها و پوشاك انتقال دهند . هیجان انگیزتر آنكه اتصال دادن بین وسایل بلوتوث می تواند بدون دخالت مستقیم ما انجام بگیرد . وقتی دو وسیله مجهز به تراشه های بلوتوث نزدیك یكدیگر می رسند ، نرم افزار نهاده شده در تراشه های فرستنده / گیرنده (Server / Client) بلوتوث به طور خودكار یك ارتباط را برقرار می سازد و داده ها را نقل و انتقال می دهد .
با این همه برد كوتاه و سرعت محدود بلوتوث باعث شده است كه برای شبكه های محلی (LAN) بی سیم مرسوم كمتر باشد، چون این شبكه های كامپیوتری معمولاً بیش از 10 متری بلوتوث فاصله دارند و برد سرعتی آنها 10 تا 100 متر مگابایت در ثانیه است .

● تاریخچه بلوتوث
فكر اولیه بلوتوث در شركت موبایل اریكسون در سال 1994 شكل گرفت . اریكسون كه یك شركت سوئدی ارتباطات راه دور است – در آن زمان در حال ساخت یك ارتباط رادیویی كم مصرف ، كم هزینه بین تلفن های همراه و یك گوشی بی سیم بود .
كار مهندسی در سال 1995 شروع شد و فكر اولیه به فراتر از تلفنهای همراه و گوشی های آنها توسعه یافت تا شامل همه انواع وسایل همراه شود ، با هدف ساخت شبكه های شخصی كوچك از وسایل مختلف در طول این زمان ، اریكسون نام “بلوتوث” (یك پادشاه دانماركی) گرفت كه بین سالهای 940 و 981 میلادی می زیست .
شاهِ هارالد در دوره حكومت خود كه یك وایكینگ بود – به طور صلح آمیز ، دانمارك ، سوئد جنوبی و نروژ شمالی را متحد كرد . این كار به او شهرت یك پادشاه ماهر در ارتباط و مذاكره را در تاریخ داد . برای اریكسون ، اسم بلوتوث برای فناوری داده شده كه امیدوار بود بتواند به طور صلح آمیز وسایل مختلف را متحد كند، مناسب بود .
اریكسون می دانست كه اگر فقط یك شركت این استاندارد ها را حمایت كند هرگز موفق نخواهد شد . در سال 1998 ، اریكسون یك موافقت نامه با IBM ، اینتل ،نوكیا ، 3com ، توشیبا و مایكروسافت امضا كرد و گروه Bluetooth SIG را به وجود آورد . هدف این گروه نظارت بر پیشرفت بلوتوث و عمومی ساختن آن بود .

● بلوتوث چگونه كار می كند ؟
یكی از جالب ترین نكات درباره این استاندارد روشی است كه وسایل مجهز به تراشه های بلوتوث به طور خودكار یكدیگر را تشخیص می دهند ، ارتباط برقرار می كنند و داده ها را به دستور شما یا بدون دخالت شما انتقال می دهند .
در خصوصیات بلوتوث یك ارتباط رادیویی با برد كوتاه تعریف شده است . این استاندارد هم چنین یك برد متوسط 100 متری را تعریف كرده است ، اما به ندرت به كار می رود ، چون به توان التریكی و هزینه بیشتری نیاز دارد .
هر وسیله بلوتوث حاوی یك تراشه فرستنده / گیرنده مربعی 4 سانتیمتری است كه در باند فركانس رادیویی (ISM (Industrial Scientific Medical یا صنعتی ، علمی ، پزشكی از 40/2 گیگاهرتز تا 48/2 گیگاهرتز عمل می كند . سازندگان و طراحان این فركانس را بدین لحاظ انتخاب كردند كه در سراسر جهان به رایگان در دسترس است و محدودیتهای داشتن مجوز را ندارند .
باند ISM به 79 كانال تقسیم می شود كه هر كدام پهنای باند یك مگاهرتزی دارند كه این باند رایگان است . بلوتوث از لحاظ نظری پهنای باند یك مگابایت در ثانیه را دارد ، كه سرعتی نزدیك به 723 كیلوبیت در ثانیه است। این سرعت خیلی بالا نیست ، اما برای انتقال داده ها بین وسایل دستی و دسترسی به اینترنت كاملاً كافی است .

منبع:/blofa.blogfa.com

۸.۰۴.۱۳۸۷

گوگل اینترناشنال می شود


ما در ماه می با این پست فهمیدیم که گوگل می خواهد تمام سرویس هایش را به روی همه در هر زبان باز کند . به طور حتم ایجاد یک سایت در زبان خودتان در گوگل بهتر از انگلیسی هست . این موضوع باعث می شود که مردم کارهای خودشان را به سرعت و راحت انجام دهند .

این تغییرات زبانی روی اکثر سرویس های گوگل فعال شده و گوگل توسط مرورگر ها زبان شما را تشخیص داده و با توجه به زبان سیستمتان با شما رفتار می کند . اگر شما را تشخیص نمی دهد می توانید به صورت دستی این کار را انجام دهید اما اکثرا تشخیص داده می شود .

در بلاگ گوگل لیست 38 زبان آورده شده است که به این ترتیب است :

Bulgarian, Catalan, Chinese (Simplified), Chinese (Traditional), Croatian, Czech, Danish, Dutch, English, English (UK), Filipino, Finnish, French, German, Greek, Hindi, Hungarian, Indonesian, Italian, Japanese, Korean, Latvian, Lithuanian, Norwegian, Polish, Portuguese (Brazil), Portuguese (Portugal), Romanian, Russian, Serbian, Slovak, Slovenian, Spanish, Swedish, Thai, Turkish, Ukrainian, and Vietnamese.
خیلی فشار نیارید فارسی تولیست نیست ।


منبع:http://www.pc-aras.com

GPS

ماهواره‌های سامانه موقعیت‌یاب جهانی ، به انتشار سیگنال های رادیویی می پردازند تا به گیرنده های جی‌پی‌اس این امکان را بدهند که به تعیین موقعیت و زمان همگام شده بپردازند.

ساختار سیگنال جی‌پی‌اس

سیگنال های جی‌پی‌اس، شامل سیگنال های مسافت یابی، به منظور اندازه گیری فاصله تا ماهواره مورد استفاده قرار می گرفت و داده های نجومی برای محاسبه موقعیت ماهواره در مدار استفاده می شد. سیگنال های جی‌پی‌اس همچنین اطلاعات در خصوص زمان و وضعیت منظومه ماهوارهای را در بر می گیرد.
سیگنال های اصلی جی‌پی‌اس
طرح اصلی جی‌پی‌اس، شامل دو کد مسافت یابی می باشد: کد عادی/اکتسابی یا C/A، که بدون هیچ گونه محدودیتی برای عموم آزاد است و کد کنترل شده دقت یا کد P، که معمولاً برای کاربردهای نظامی رزرو می شود.

کد عادی / اکتسابی

کد C/A، عددی شبه تصادفی و طولانی برابر با 1023 بیت می باشد (PRN) که هنگامی که با 023/1 مگابایت در ثانیه منتقل شد (مخابره فرستاده شد)، در هر یک هزارم ثانیه تکرار می شود. اعداد شبه تصادفی شامل ویژگی بارزی هستند؛ این اعداد تنها هنگامی که دقیقاً در یک ردیف هستند (در یک خط، هم تراز، هم سو)، با هم جفت می شوند و یا این که به شدت با هم همبستگی دادند (مرتبط هستند). هر ماهواره تنها یک کد PRN منحصر به فرد را انتقال می دهد (مخابره می کند، می فرستد). به عبارت دیگر، هر کد PRN تا حد بسیار زیادی نسبت به کد دیگر از پارامترها یا بخش های مستقل ساخته شده است. این نوعی از دسترسی چندگانه طبقه بندی کد (CDMA) است که به دستگاه گیرنده امکان می دهد تا ماهواره های چندگانه بر روی فرکانس مشابه را تشخیص دهد.

کد دقت

کد دقت، همچنین عددی شبه تصادفی (PRN) نیز می باشد، هرچندکه کد PRN کد P مرتبط با هر ماهواره دارای طولی برابر با 1012*1871/6 بایت (معادل 000،000،100،187،6) می باشد و تنها یک بار در هفته تکرار می شود (با سرعت انتقال 23/10 مگابایت در ثانیه). طول نهایی کد P، موجب افزایش همبستگی و حذف هرگونه ابهام دامنه ای درون منظومه شمسی می شود. اما، این کد آنقدر طولانی و پیچیده است که اعتقاد بر این بود که گیرنده نمی تواند به طور مستقیم این سیگنال را به تنهایی دریافت کند و از نظر زمانی با آن انطباق داشته باشد. انتظار بر این بود که گیرنده در ابتدا باید مانع کد C/A نسبتاً ساده شود و سپس، بعد از دستیابی به زمان جاری و موقعیت تقریبی، با کد P هماهنگ شود. با در نظر گرفتن این که C/A PRNها برای هر ماهواره منحصر به فرد هستند، عدد شبه تصادفی کد P در واقع بخش کوچکی از یک کد P اصلی به طول تقریبی 14 10*35/2 بیت (معادل 235،000،000،000،000 بیت) می باشد و هر ماهواره بخش اختصاص یافته کد اصلی اش را مکرراً ارسال می کند. به منظور جلوگیری از استفاده کاربران غیرمجاز و یا به طور بالقوه مانع شدن از سیگنال های نظامی از طریق مراحلی که حقه بازی نامیده می شود، تصمیم گرفته شد که کد p به صورت رمز درآورده شود. برای رسیدن به این هدف، کد P با کد W، یک ترتیب ویژه رمزنگاری، تعدیل شد و در نتیجه آن، کد Yپدید آمد. کد Y همان چیزی است که ماهواره ها پس از آن که واحد ضد حقه بازی در وضعیت “وصل” تنظیم شد، ارسال می شود. سیگنال رمزنگاری شده با کد (P(Y نمایش داده می شود. جزییات کد W فاش نشده اند، اما این فرضیه بوجود آمده است که این کد در (به طور تقریبی) 20 کیلو هرتز با کد P به کار برده می شود.


پیام جهت یابی

علاوه بر کدهای مسافت یابی PRN، یک گیرنده نیاز دارد تا اطلاعات جزیی در خصوص موقعیت و شبکه هر ماهواره را بداند. در طرح جی‌پی‌اس چنین اطلاعاتی بر روی هر دوی کدهای مسافت یابی C/A و (P(Y در 50 بیت در ثانیه، تنظیم شده است که پیام جهت یابی نامیده می شود. پیام جهت یابی از سه جزء اصلی ساخته شده است. نخستین بخش، تاریخ و زمان جی‌پی‌اس به علاوه وضعیت ماهواره و علامتی از سلامت آن را شامل می شود. بخش دوم اطلاعات اوربیتال که اطلاعات نجومی نامیده می شود را در بر می گیرد و به گیرنده اجازه می دهد تا موقعیت ماهواره را محاسبه کند. سومین بخش، که تقویم نجومی نامیده می شود – شامل اطلاعات و وضعیت تمامی ماهواره ها را در خصوص موقعیت و اعداد PRN، می شود. از آنجایی که اطلاعات نجومی به میزان بسیار زیادی به تفصیل شرح داده شده است و اعتبار آن برای بیشتر از 30 دقیقه در نظر نگرفته شده، اطلاعات تقویم نجومی عمومی تر و برای هفته ها دارای اعتبار می باشد. تقویم نجومی در تعیین این که کدام ماهواره باید جستجو شود، به گیرنده کمک می کند و فقط یک بار، گیرنده هر سیگنال ماهواره را به نوبت به کار می برد، آن سپس داده های نجومی را مستقیماً از ماهواره انتقال می دهد. موقعیتی که با استفاده از هر ماهواره تثبیت می شود، را نمی توان محاسبه کرد تا زمانی که گیرنده یک کپی کامل و دقیق از اطلاعات نجومی ماهواره را دارد. پیام جهت یابی، خود از ساختاری 1500 بیتی ساخته شده است که به پنج زیرساختار 300 بیتی تقسیم شده است که هر کدام در 50 بیت در ثانیه منتقل می¬شوند (بنابراین هر زیرساختار به 6 ثانیه برای انتقال نیاز دارد).

• زیرساختار 1، تاریخ و زمان GPS به علاوه موقعیت و سلامت ماهواره را شامل می شود.

• زیرساختارهای 2 و 3، هنگامی که ترکیب می شوند، شامل انتقال داده های نجومی ماهواره می گردند.

• زیرساختارهای 4 و 5، هنگامی که ترکیب می شوند، 25/1ام تقویم نجومی را در بر می گیرد؛ بدین معنی که کل ارزش داده های 25 ساختار، برای کامل کردن 15000 بیتِ پیام تقویم نجومی مورد نیاز هستند.

اطلاعات بسامد

برای کدهای مسافت یابی و پیام جهت یابی تا از ماهواره به گیرنده برسند، آنها باید در یک بسامد حامل تعدیل شوند. در مورد طرح GPS اصلی، دو بسامد مورد استفاده قرار می گیرند؛ یکی در 42/1575 مگاهرتز، کهL1 نامیده می شود، و دومی در 60/1227 مگاهرتز، که L2 نامگزاری شده است. کد C/A بر روی فرکانس L1 به عنوان یک سیگنال 023/1 مگاهرتزی منتقل می شود که یک شیوه مدولاسیون کلید انتقال فاز بی (BPSK) استفاده می کند. کد(P(Y بر روی هر دوی فرکانس های L1 و L2 منتقل می شود که به عنوان یک سیگنال 23/10 مگاهرتزی از مدولاسیون BPSKی مشابهی استفاده می کند، هرچند که حامل کد(P(Y، یک چهارم حامل C/A است، و معنی آن این است که ˚90 خارج از فاز قرار دارد. گذشته از … و پایداری افزایش یافته برای فرستادن پارازیت، منفعت بسیار مهم داشتن دو فرکانس که از یک ماهواره منتقل می شود، توانایی اندازه گیری مستقیم و بنابراین جابجا کردن و انتقال است، یعنی خطای تاخیر طبقه یونسفر برای آن ماهواره.
بدون چنین اندازه گیری، یک گیرنده جی‌پی‌اس باید از یک طرح عام استفاده کند و یا از منبعی دیگر تصحیحات طبقه یونسفر را دریافت کند (منبعی همانند سیستم افزایش فضای پهناور یا
EGNOS). پیشرفت ها در فناوری، که در هر دوی ماهواره های جی‌پی‌اس و گیرنده های جی‌پی‌اس استفاده می شود، تاخیر طبقه یونسفر را به منبعی بزرگ‌تر برای خطا در سیگنال، تبدیل می کند. توانایی گیرنده در انجام این اندازه گیری می تواند به طور معنی داری دقیق تر باشد و به طور نمونه به آن به عنوان یک گیرنده فرکانس دوگانه اشاره شود.


سیگنال‌های جی‌پی‌اس مدرن

با داشتن توانایی کاملاً عملیاتی در دسترس در 17 جولای 1995، جی‌پی‌اس اهداف طرح اصلی خودش را کامل کرده است. اما پیشرفت های دیگر در فناوری و تقاضاهای جدید بر روی سیستم موجود، به تلاش برای “مدرن کردن” سیستم
GPS منتهی شد. اعلام هایی از معاون رییس جمهور و خانه سفید در 1998، از وقوع آغاز این تغییرات خبر می داد و در سال 2000، کنگره آمریکا دوباره این تلاش را اعلام کرد که با نام GPS III به آن اشاره می شود. این پروژه ایستگاه های زمینی جدید و ماهواره های جدید را در بر می گیرد، با سیگنال های جهت یابی اضافی برای هر دوی کاربران نظامی و غیرنظامی و کمک می کند به بهبود دقت و در دسترس بودن برای همه کاربران. یک هدف 2013 برقرار شده است با انگیزه¬هایی که برای پیمان کاران پیشنهاد می شود اگر آنها بتوانند آن را تا 2011 کامل کنند.

L2C

یکی از نخستین اعلام ها، افزایش یک سیگنال جدید برای استفاده غیرنظامی بود، تا بر روی بسامدی متفاوت از بسامد
L1 منتقل شود و برای سیگنال عادی اکتسابی (C/A) مورد استفاده قرار گیرد. سرانجام، این سیگنال L2C می باشد؛ و نام آن به این دلیل است که بر روی فرکانس L2 منتشر می شود. از آنجا که آن به سخت افزاری جدید بر روی ماهواره نیاز دارد، تنها به‌وسیله آنچه IIR-M مانع، نامیده می شد منتقل می گردد و سپس ماهواره ها را طراحی می کند. سیگنال L2C با فراهم آوردن بهبود دقت پیام رسانی به کار گرفته می شود که دنبال کردن سیگنال را آسان می کند و در مورد تداخل محلی، به عنوان یک سیگنال اضافی عمل می¬کند. برخلاف کد C/A، L2C دو رشته کد PRN متمایز را در بر می گیرد تا اطلاعات مسافت یابی را فراهم کند؛ کد مسافت تعدیل غیرنظامی (با نام CM) و کد مسافت طولانی غیرنظامی (با نام CL). کد CM 10230 بیت طول دارد و هر 20 هزارم ثانیه تکرار می شود. کد CL 767250 بیت طول دارد و هر 1500 هزارم ثانیه تکرار می شود. هر سیگنال در 511500 بیت در ثانیه منتقل می شود، اما آنها از یک سیگنال 1023000 بیت در ثانیه، در یکدیگر تسهیم شده¬اند. CM با پیام جهت یابی CNAV (که در ادامه آمده) تعدیل شده است، در صورتی که کد CL هیچ داده تعدیل شده ای را در بر نمی گیرد و توالی بدون داده نامیده می شود. کد طولانی، توالی بدون داده برای تقریباً 24 دسیبل همبستگی بزرگ‌تر (معادل 250 برابر قوی تر) نسبت به کد L1 C/A فراهم است. هنگامی که با سیگنال C/A مقایسه شد، L2C 7/2 دسیبل بهبود داده ای بزرگ‌تر دارد و 7/0 دسیبل ردیابی حامل بزرگ‌تر، اگرچه قدرت انتقال آن 3/2 دسیبل ضعیف تر است.

پیام جهت یابی CNAV

داده
CNAV نسخه جدیدتری از پیام اصلی جهت¬یابی NAV است. این داده نمایش درستی بالاتری را در بر دارد و ظاهراً داده دقیق تری نسبت به داده NAV می باشد. نوع مشابه اطلاعات (از قبیل زمان، موقعیت، داده های نجومی و تقویم نجومی) همچنان با استفاده از نوع جدید CNAV منتقل می شود، اما در عوض استفاده از یک طرح ساختار / زیرساختار، آن یک نمونه جدید بسته بندی کاذب را نشان می دهد که از بسته های پیام 12 ثانیه 300 بیتی ساخته شده است. در CNAV، از هر چهار بسته، یکی داده های نجومی است و حداقل یکی از چهار بسته داده های ساعت را شامل می شود، اما طراحی به انتقال انواع گسترده بسته ها اجازه می دهد. با یک منظومه 32 ماهواره ای، و نیازمندی های جاری آن چیزی که لازم است تا ارسال شود، کمتر از 75 درصد از پهنای باند استفاده شده است. و تنها بخش کوچکی از انواع بسته موجود مشخص شده اند. این امر سیستم را قادر می سازد تا رشد کند و به ترکیب پیشرفت ها بپردازد. تغییرات بسیار زیاد مهمی در پیام جدید CNAV وجود دارد که عبارت‌اند از:

• این پیام از تصحیح خطای ارسالی (FEC) در کد با نرخ 2/1 پیچیدگی، بنابراین هنگامی که پیام جهت یابی 25 بیت در ثانیه است، یک سیگنال 50 بیت در ثانیه ارسال می شود.

• اعداد هفته GPS اکنون با 13 بیت ارایه می شود، یا 8192 هفته، و تنها هر 157 سال تکرار می شود. بدین معنی که بازگشت بعدی به صفر، تا سال 2137 اتفاق نخواهد افتاد. این مقایسه بزرگ‌تری است نسبت به استفاده پیام L1 LAN از یک عدد هفتگی 10 بیت که هر 6/19 سال به صفر بر می گردد.

• بسته ای وجود دارد که جابجاسازی زمانی جی‌پی‌اس به GNSS را در بر می گیرد. این امر به توانایی ردو بدل کردن اطلاعات با سایر سیستم های انتقال زمان جهانی منجر می شود، از قبیل Galileo و GLONASS که هر دوی آنها حمایت می شوند.

• پهنای باند بسیار زیاد، به گنجایش یک بسته برای تصحیح تفاضلی کمک می کند، که در یک شیوه ساده در ماهواده مستقر بر سیستم های افزایش استفاده می شود و می تواند برای تصحیح داده ساعت L1 NAV به کار گرفته شود.

• هر بسته یک نشانه هشدار را دارا می باشد که اگر به داده های ماهواره نتوان اعتماد کرد، مستقر می شود. این بدین معنی است که اگر ماهواره غیرقابل استفاده است، کاربران هر 6 ثانیه شناخته می شوند. چنین آگاه سازی سریعی برای کاربردهای سلامت زندگی مهم است، برای مثال در هواپیمایی.

• در نهایت، سیستم به گونه ای طراحی شده است تا 63 ماهواره را مورد حمایت قرار دهد، در مقایسه با 32 در پیام L1 NAV.

اطلاعات بسامد L2C

اثر فوری داشتن دو فرکانس غیرنظامی که منتقل می شود، این است که اکنون گیرنده های غیرنظامی می توانند به طور مستقیم خطای طبقه یونسفر را در شکلی مشابه به عنوان گیرنده های فرکانس دوگانه کد (P(Y، اندازه گیری کند. هرچندکه اگر یک کاربر تنها از سیگنال L2C استفاده کند، آنها می توانند انتظار داشته باشند که 65 درصد موقعیت عدم اطمینان نسبت به سیگنال L1 بیشتر باشد. که در IS-GPS-200D تعیین شده است.

کد نظامی (کد M)

یک جزء مهم فرایند نوین سازی، یک سیگنال نظامی جدید است. این سیگنال کد نظامی با کد M نامیده می شود و برای بهبود بیشتر دستیابی امن و ضد پارازیت سیگنال های GPS نظامی طراحی شده است. مورد جدید دیگر کد محرمانه (کنترل شده) است که اطلاعات کمی در خصوص آن منتشر شده است. این کد، کد PRN با طول ناشناخته که در 115/5 مگابایت در ثانیه انتقال داده می شود را شامل می شود. بر خلاف کد (P(Y، کد M به گونه ای طراحی شده است که مستقل باشد؛ بدین معنی که یک کاربر می تواند موقعیت شان را تنها با استفاده از سیگنال کد M محاسبه کند. از طرح اصلی کد (P(Y، کاربران در ابتدا باید بر روی کد C/A قفل شوند و سپس آن اتصال را به کد (P(Y انتقال دهند. در مورد دوم، روش های دستیابی مستقیم ایجاد شدند که به برخی از کاربران اجازه می¬دهد تا به صورت خودگردان با کد (P(Y عمل کنند.

پیام جهت یابی MNAV

MNAV، پیام جهت یابی جدیدی است که کمی بیشتر در مورد آن می دانیم. همانند CNAV جدید، این MNAV جدید به جای آن که ساختاردهی شده باشد، بسته بندی شده است و به منظور بارهای داده ای بسیار منعطف می باشد. همچنین همانند CNAV می تواند از تصحیح خطای ازسالی (FEC) و یا بازیابی خطای پیشرفته (همانند CRC) استفاده کند.
اطلاعات فرکانس کد
M کد M در فرکانس های مشابه L1 و L2 منتقل می شود پیش از این که با کد نظامی قبلی، کد (P(Y، استفاده شود. سیگنال جدید به گونه ای که اکثر انرژی اش را در مرزها (دور از حامل های (P(Y و C/A موجود) جای دهد، شکل داده شده است.

در تغییری عمده از طرح های قبلی جی‌پی‌اس، کد M در نظر گرفته می شود تا علاوه بر انتنی که کل زمین را پوشش دهد، از یک انتن هدایتی با صرفه بالا، منتشر شود. این سیگنال انتن هدایتی، که پرتو نقطه ای نامیده می شود، در نظر گرفته شده است تا یک منطقه خاص را هدف بگیرد (با چندین صد کیلومتر قطر) و مقاومت سیگنال محلی را تا 20 دسیبل افزایش دهد، یا به طور تقریبی تا 100 برابر آن را قوی تر کند. اثر جانبی داشتن دو انتن این است که ماهواره GPS پدیدار می شود تا دو ماهواره GPSای باشد که موقعیتی مشابه را نسبت به درون پرتو نقطه ای اشغال کند. در حالی که کل سیگنال کد M زمینی بر روی ماهواره های IIR-M مانع موجود است، آنتن های پرتو نقطه ای، تا زمانی که ماهواره های III مانع مستقر هستند (به طور آزمایشی در سال 2013)، مستقر نخواهد شد. یک اثر جانبی جالب از داشتن چنین ماهواره ای که چهار سیگنال جداگانه را منتقل می کند، این است که MNAV به طور بالقوه می تواند چهار کانال داده ای متفاوت را انتقال دهد، که پهنای باند داده ای ارایه می دهد. شیوه مدولاسیون، حامل جابجاسازی دودویی است، که در مقابل کد 115/5 مگاهرتزی از یک زیرحامل 23/10 مگاهرتزی استفاده می کند. این سیگنال یک پهنای باند تقریباً 24 مگاهرتزی با لبه های باند جانبی جداگانه خواهد داشت. که این باندهای جانبی برای بهتر شدن دریافت سیگنال مورد استفاده قرار می گیرند.

L5، امنیت زندگی

سیگنال غیر نظامی امنیت زندگی به گونه ای برنامه ریزی شده است که با نخستین اجرای
GPS IIF (2008) در دسترس باشد. دو کد مسافت یابی PRN بر روی L5 منتقل شده اند: کد درون فازی (با کد I5 مشخص می شود)؛ و کد چهارفازی (که با کد Q5 مشخص می شود) . هر دوی این کدها 10230 بیت طول دارند و در 23/10 مگابایت در ثانیه منتقل می شوند (هر یک هزارم ثانیه تکرار می گردند). به علاوه، I5 با کد نئومن-هوفمن 10 بیتی تعدیل می شود که از نظر زمانی در 1 کیلوهرتز سنجیده می شود و کد Q5 که با کد نئومن-هوفمن 20 بیتی تعدیل شده و هنچنین از نظر زمانی در 1 کیلوهرتز سنجیده می شود.
• بهبود ساختار سیگنالی برای افزایش عملکرد

• قدرت انتقال بالاتر نسبت به سیگنال L1/L2 (معادل 3 دسیبل یا از نظر قدرت، 2 برابر)

• پهنای باند گسترده، بهبود پردازشی 10 برابر را موجب می شود

• کدهای انتشار گسترده تر (10 برابر طولانی تر از C/A)

• از باند سرویس های جهت یابی رادیویی فضایی استفاده می کند

پیام جهت یابی L5

داده L5 CNAV، شامل SV، زمان سیستم، داده رفتار زمان SV، پیام موقعیت و اطلاعات زمان و … می شود. داده 50 بیت در ثانیه در یک رمزگذار با نرخ 2/1 پیچیدگی، کدگذاری می شود. توالی نمادی 100 نماد در ثانیه به دست آمده (sps)، پیمانه 2 است که تنها به کد I5 اضافه شد؛ سلسله بیتی حاصل جهت تعدیل حامل درون فازی (L5 (I5 استفاده می شود. این سیگنال تلفیق شده سیگنال داده ای L5 نامیده خواهد شد. حامل Q5 هیچ داده ای ندارد و سیگنال پایلوت L5 نامیده می شود.

اطلاعات فرکانسی
L5

باند جهت یابی هوانوردی بر روی فرکانس
L5 منتشر می شود. هر دوی WRC-2000، جزء سیگنال فضایی را به این باند هوانوردی اضافه کردند بنابراین جامعه هوانوردی می تواند تداخل با L5 را به شکل مؤثرتری نسبت بهL2 مدیریت کند. که در IS-GPS-705 تعیین شده است.

L1C

سیگنال استفاده شده در امور غیرنظامی بر روی فرکانس L1 منتشر می شود (42/1575 مگاهرتز)، که سیگنال C/A که به وسیله همه کاربران GPS فعلی استفاده می¬شود را در بر می گیرد. L1C با نخستین اجرای مانع III در دسترس خواهد بود و برای 2013 برنامه ریزی شده است. برای هر خصوصیت پیشنویس IS-GPS-800، L1C ایجاد شد تا به عنوان شکل سیگنالی خط مبنا برای سیستم ماهواره ای شبه سمت الراس به کار گرفته شود. از سال 2007، روش تعدیل نهایی نشده است. در حال حاضر کاندیداها (BOC(1,1 و (BOC(1,1 برای داده با (TMBOC(1,1 برای پایلوت را شامل می شوند. برای تمامی 4 استثنا از 33 سیکل، حامل جابجایی دودویی تعدیل شده زمان (TMBO)، هنگامی¬که با (BOC(6,1 تغییر جا می دهد،(BOC(1,1 است.

• در اجرا کد C/A را برای تضمین سازگاری کانالی از گیرنده به فرستنده برای حمل سیگنال های کنترل، فراهم خواهد کرد

• افزایش مطمئن 5/1 دسیبل در حداقل کد C/A، هر افزایش محدوده صدا را کم می کند

• حامل پایلوت جزیی سیگنال بدون داده، ردیابی را بهبود می بخشد

• توانایی برای رد بدل کردن اطلاعات غیرنظامی بیشتر با Galileo L1 را امکان پذیر می کند

پیام جهت یابی CNAV-2

پیام جهت یابی
L1C، که CNAV-2 نامیده می شود، 1800 بیت است (شامل FEC) و در 100 بیت در ثانیه انتقال داده می شود. این پیام اطلاعات زمانی 9 بیتی را شامل می شود، 600 بیت تقویم نجومی، و 274 بیت بار داده ای بسته بندی.

فرکانس های استفاده شده به وسیله GPS
باند (فرکانس) فاز کاربرد اصلی کاربرد مدرن
L1 (مگاهرتز 42/1575) درون فازی (I) دقت رمزی کد(P(Y کد(P(Y دقت رمزی و کد نظامی (M
)
فاز چهارگانه (
Q) عادی / اکتسابی کد (C/A) کد (C/A) عادی / اکتسابی و کد غیر نظامی L1
L2 (مگاهرتز 60/1227) درون فازی (I) دقت رمزی کد(P(Y کد(P(Y دقت رمزی و کد نظامی (M)
فاز چهارگانه (
Q) کد غیر نظامی L2
L5 (مگاهرتز 45/1176) درون فازی (I) سیگنال پایلوت امنیت زندگی (SoL)
فاز چهارگانه (
Q) سیگنال داده امنیت زندگی (SoL)

منابع
• ترجمه از ویکی انگلیسی.
o SNAP-UNSW’s GPS Satellite Signals

o IS-GPS-200D - L1 C/A and L2C Specification
o IS-GPS-705 - L5 Specification
o IS-GPS-800 - L1C Specification
pc-aras.com

اینترنت تلفن همراه

Nokia N81 با پشتیبانی از فلش، داشتن مرورگر اینترنتی موزیلا و کیبورد کشویی، ابعادی کمی بزرگتر از گوشی‌های معمولي دارد.

حدود 3 میلیارد گوشی تلفن همراه در سراسر دنیا وجود دارد؛ یعنی بیشتر از همه خودروها، رايانههاي شخصی، تلفن‌های ثابت، تلویزیون‌ها و کارت‌های اعتباری.

در حالی که در کشورهای توسعه‌یافته بیشتر تلفنهاي همراه به اینترنت متصلاند و وسیله اولیه ارتباطی آنها محسوب می‌شود، بارگذاری کند صفحات اینترنتی، طراحی ضعیف، محتواي بهینه‌سازینشده همراه با صفحات کوچک گوشي تلفن همراه، استفاده از آنها را برای دستيابي به اینترنت، با دشواری مواجه می‌کند.

در امریکا 237 میلیون کاربر مشترک اینترنت بی‌سیم هستند، اما در ماه سپتامبر تنها 32 میلیون نفر از آنها به اینترنت متصل شدند. این عدد در مقایسه با 210 میلیون نفر کل کاربر اینترنتی ایالات متحده، بسیار كم است.

اما در ژاپن تعداد کاربران اينترنتي با تلفن همراه، تنها 100 هزار نفر از تعداد کاربران معمولی اینترنت کمتر است.

آی‏فون به علت داشتن صفحه بزرگ، دستيابي سریع وای‌فای و توانایی نشان دادن کامل صفحات اینترنتی، تلفن همراه خوبی برای دستيابي به اینترنت است. ارزان‌ترین پلن دستيابي به اینترنت با استفاده از سرویسAT&T ، 59.99 دلار در ماه است.

با وجود اینکه از زمان عرضه آی‏فون، یک میلیون دستگاه از آن به فروش رسیده است، اما هنوز آی‌فون کسر کوجکی از بازار تلفن همراه را در دست دارد؛ اما نوکیا هم در این میان عرضهكننده دو وسیله بسیار مناسب برای دستيابي به اینترنت به بازار فرستاده است:

Nokia N95 - Nokia N81

Nokia N81 ابزار دستيابي به اینترنت است و نه گوشی تلفن همراه. این وسیله از سیستم عامل لینوکس استفاده می‌کند و از فلش پشتیبانی می‌کند.

Nokia N81 با پشتیبانی از فلش، داشتن مرورگر اینترنتی موزیلا و کیبورد کشویی، ابعادی کمی بزرگتر از گوشی‌های معمولي دارد.

احتمال ميرود که این وسیله 500 دلار قیمت داشته باشد. با توجه به کارایی محدود آن که تنها برای دستيابي به اینترنت است، این قیمت گران به نظر می‌رسد.

هم آی‌فون و هم Nokia N81 ممکن است نتوانند کمکی در افزایش کاربران اینترنت با تلفن همراه کنند, اما آینده متعلق به این فناوری پرتابل ارتباطی است.

سخن پایانی

ـ به عدد 32 میلیون کاربر اينترنتي با تلفن همراه در امریکا دقت کنید.

ـ دیروز مجموعهاي اسلاید درباره تحولات اینترنت دیدم، یکی از آنها اینترنت پهن باند و بی‌سیم، آینده آی‌تی است و ما همچنان در دیال‌آپ مانده‌ایم!

منبع:www.pc-aras.com

۸.۰۳.۱۳۸۷

اولین تمبر پستی جهان


۸.۰۲.۱۳۸۷

ماوس را با استفاده از کیبورد کنترل کنید

تما هم برای شما پیش آمده که ماوس تان خراب شده و برای رسیدن به یک گزینه باید با کیبور کلنجار بروید اما امروز برای شما روشی یاد خواهم داد که هر لحظه که ماوس تان کار نکرد ماوس تان را باز نشسته کنید و از کیبورد استفاده کنید :

1- در دسکتاپ یک فایل با نام access.cpl درست کنید .

2- .روی آن دوبار کلیک کنید تا پنجره ای باز شود .

3- بر روی تب mouse کلیک کنید .

4- ‘use mouse keys’ را فشار دهید .

5- گزینه ی num lock که فعال است را روی غیر فعال تنظیم کنید .

6- تنظیمات را ذخیره کنید .

بعد از این هر موقع کلید num lock غیر فعال شود یک صدای از کیس بلند می شود که به شما این خبر را می دهد که می توایند از کیبوردتان استفاده کرده ماس را حرکت بدهید از اعداد موجود در num pad استفاده کنید ।

منبع :: پی سی ارس


سورس کد ایمیل کننده ی PHP

دانلود فایل:: دانلود

مشاهده ی کد :: کد سورس


منبع:pc-aras.com


سایت گروه

بالاخره سایت گروه ما یعنی سایت تیم امنیتی ارس شروع به کار کرد
اینم آدرسش
مطالب بهتر در این سایت
http://pc-aras.com

۷.۲۶.۱۳۸۷

کد ها ی پلاک ها ی ایران



تبریز:15سایر شهرستان ها ی استان :25،35

ارومیه:17سایر شهرستان ها ی استان:27

اردبیل:91سایر شهرستان ها ی استان:91

اصفهان:13سایر شهرستان ها ی استان:23،43،53

ایلام98::سایر شهرستان ها ی استان98

بوشهر:48:سایر شهرستان ها ی استان58

تهران:10،11،20،21،22،30،33،40،44،50،55،60،66،70،77،80،88،90،99

کرج:68

ورامین:78

شهرکرد:71سایر شهرستان ها ی استان:81

بجنورد:32سایر شهرستان ها ی استان42

مشهد:12سایر شهرستان ها ی استان32

بیرجند:52سایر شهرستان ها ی استان:42

اهواز:14سایر شهرستان ها ی استان24،34

زنجان:87:سایر شهرستان ها ی استان97

سمنان:86:سایر شهرستان ها ی استان96

زاهدان:85:سایر شهرستان ها ی استان95

شیراز:६३:سایر شهرستان ها ی استان73،83،93

قزوین79:سایر شهرستان ها ی استان89

قم:16:سایر شهرستان ها ی استان26،36

کردستان:51:سایر شهرستان ها ی استان61

کرمان:45:سایر شهرستان ها ی استان65،75

یاسوج:49:سایر شهرستان ها ی استان49

رشت:46:سایر شهرستان ها ی استان56

گرگان:59:سایر شهرستان ها ی استان69

خرم آباد:31:سایر شهرستان ها ی استان41

ساری:62:سایر شهرستان ها ی استان72

اراک:47:سایر شهرستان ها ی استان57،67

بندرعباس:84:سایر شهرستان ها ی استان94

همدان:18:سایر شهرستان ها ی استان28،38

یزد54:سایر شهرستان ها ی استان64،74


اگه نرم افزار اونو هم میخواهید اینجا کلیک کنید



۷.۲۵.۱۳۸۷

کلمات کلیدی

دانلود رایگان نرم افزار/دانلود/دانلود/دانلود/دانلود بازی/دانلود آنتی ویروس/هک/مقاله/شبکه /ترفند ریجستری/نرم افزار/کرک/سریال/نرم افزار کاربردی اینترنت/هاست/لن/دانلودگر/طراحی وب/قالب سایت/قالب بلاگفا/قالب میهن بلاگ/کد جاوا/ترفند ویندوز/ریجستری/عکس بازیگران ایرانی/تبدیل همه فرمتهای ویدوئی/رایت/رایتر/فارسي/كامپيوتر/دانلود/دوربین مخفی/سريال/كرك/رايگان/نرم افزار/سخت افزار/نرم افزار رايگان/فتوشاپ/آموزش/عکس خفن/کلیپ تصویری خفن/دانلود کلیپ موبایل/دانلود فیلم ایرانی/تم موبایل/دانلود فیلم خارجی/دانلود جدید ترین فیلم ها/دختران فراری/مقاله لینک باکس/افزایش آمار/افزایش بازدید/ترفند کاربردی/شبکه/ادی اس ال/دانلود آهنگ ایرانی/دانلود آهنگ خارجی/تم نوکیا/تم سونی اریکسون/دانلود بهترین آهنگها/دانلود آهنگ جدید/ کاربردی//دانلود /هاست مجانی/دامنه مجانی/وی پی ان/طراحي/شبكه/تكنولوژي/پرشين/پرشين بلاگ وبلاگ فارسي/وبلاگ كامپوتر/ا م پي تري/عکس توپ دختر ایرانی/موسيقي/موزيك/شو /i am a Hacker ( Hacker 0f BoYs )/هکر و بوتر و کرکر/هک/بوت/کرک/بهترين برنامه هاي هک و بوت و کرک و آموزشي/ بهترين برنامه ها براي دانلود/هاست رایگان/دامنه رایگان/قفل گذاری/برنامه نویسی/ویروس خطرناک/دریافت نرم افزار/اس ام اس/جوک/عاشقانه/ لینوکس/اخبار کامپیوتر/جدیدترین کد جاوا/کسب درآمد/ افزایش ترفیک/گوگل/یاهو/ایمیل/چت/مسنجر/جی میل/دعوت نامه پرشین گیگ/دعوت نامه پارس اسپیس/تبلیغات/دانلود اسکرین سیور/دانلود محافظ صفحه نمایش/مطالب پزشکی/دانلودنرم افزارها کم حجم/انمیشن/کاغذ دیواری/پی دی اف/دانلود بازی کامپیوتر/دیکشنری/بروز ترین وب/بروز ترین سایت/سرگرمی/دوست یابی/همسر یابی/زنگ گوشی/نرم افزار تبدیل حروف فارسی به انگلیسی/دانلود نرم افزار ریجستر شده/دانلود نرم افزار کرک شده/پروکسی/عکس/بهترین عکسهای روز/اس ام اس عاشقانه/بیوگرافی بازیگران ایرانی/بیوگرافی بازیگران خارجی/فیلم/آموزش شبکه/مقاله/عکسهای روز بازیگران ایرانی/کرک نرم افزار/نرم افزار مجانی/ مجانی/شعر های عاشقانه/عکس دختر ایرانی/کسب درآمد اینترنتی/لینک باکس بالای آمار ۱۰۰۰ روزانه/اخبار ورزشی/اخبار اقتصادی/حوادث/تبلیغات در سایتها/دریافت دامنه مجاني/دريافت هاست با كمترين قيمت/ فشرده كردن فايل ها/آپلود عكس و تصاوير/آپلود فاليها/و غیره

نرم افزار ایران پلاک

شاید خیلی از شما دوستان وقتی پلاک ماشینی رو میبینید که تا به حال ندیدید و مربوط به شهر خودتون نیست کنجکاو بشید که برای کدوم شهر هست ! آیا مربوط به خود استان یا شهر های اطراف اون هست دیگه با برنامه ایران پلاک این مشکل برطرف شده به عنوان مثلان پلاک ایران ۷۹ ٫ ۶۳ رو وارد کنید تا بدونید مربوط به کدوم شهر هست ! این برنامه به صورت جاوا و قابل اجرا بر روی اکثر گوشی های موبایل میباشد।


دانلود

پسورد:.www.hackfaz.blogspot.com

۷.۱۶.۱۳۸۷

هک کردن گوشیهای موبایل


برا ی هک کردن موبایل گوشی شخص مورد نظر را یک بار به دستتون بگیرید و شماره تلفن خودتون رو به صورت زیر بگیرید اگر شماره شما ۰۹۱۱۴۴۰۴۷۶۰۰ باشد باید به

صورت: *۰۹۱۷۷۸۲۵۰۱۰ بگیرید یعنی جولوش یک ستاره بگذارید.و وقتی شماره گرفته شد کافیه گوشیتونو بردارید تا ارتباط برقرار شود.خب حالا در واقع میتونیم بگیم که

گوشی قربانی هک شد.و مرحله حساس این است که بدونیم چه جوری میشه بقیه کارو انجام داد.حالا در این حالت میتونیم ۳ تا کار زیر را برای گوشی قربانی انجام بدهیم.

۱:عدد ۲۳ رو شماره گیری کنید و بعد از شنیدن بوق آزاد شماره بگیرید و پول رو به حساب ..........۲:فقط کافیست بعد هک کردن گوشی دکمه * ( ستاره ) رو فشار بدید

و خط قربانی رو کنترل کنید.۳:عدد ۶۷۶۷۵۴۳۲ رو شماره گیری کنید وok یا همان دکمه اتصال را فشار دهید بعد با پیغامی رو به رو میشوید که میگه ارتباط قطع شد یعنی

گوشی سوخت.کلیه این روشها امتحان شده هستند پس سعی کنید حتالمقدور در مورد گوشی ههای ارزان قیمت امتحان کنید
http://up.iranblog.com/images/0z5dgraxwa4j49a5ts77.gif http://up.iranblog.com/images/gv83ah5giec9g8jkopmc.gif