۵.۱۳.۱۳۸۷

نرم افزار قدرتمند Internet Download Manager

یکی از محبوب ترین نرم افزار های مدیریت دانلود های اینترنتی، نرم افزار قدرتمند Internet Download Manager یا همان IDM است که از محبوبیت و کارایی بسیار بالا و قابل قبولی در محیط ساده آشنای خود برخوردار است .
این ابزار محبوب و قدرتمند، ادعا دارد که سرعت دانلود فایلهای شما را تا 5 برابر افزایش می دهد که اگرچه این ادعا کمی ناباورانه به نظر می رسد ولی در صورت کارکرد با این نرم افزار متوجه افزایش محسوس سرعت دانلود خواهید شد .
قابلیت پشتیبانی Resume و برای اکثر لینک هایی که این امکان را دارند و همچنین دانلود به صورت طبقه بندی شده، ظاهر گرافیکی و آشنای نرم افزار از ویژگی های خوب این نرم افزار است .
IDM هنگام دریافت یک فایل آن را به چندین و چند قسمت بنا به دلخواه شما تقسیم کرده تا به طور همزمان با دریافت فایلها از چند بخش گوناگون سرعت دریافت را به حد اکثر رسانده و از پهنای باند موجود بیشترین استفاده را ببرد .
توانایی پشتیبانی پروکسی سرور، سازگاری با انواع پروتوکل های FTP و HTTP، سازگاری خودکار با مرورگرهای مطرح دنیا مانند Microsoft Internet Explorer, Netscape, MSN Explorer, AOL, Opera, Mozilla, Mozilla Firefox, Mozilla Firebird, Avant Browser, MyIE2 و ... ایجاد تنظیمات برای شماره گیری و اتصال سر زمان معین، قطع ارتباط یا خاموش کردن سیستم سر ساعت معین، پس از اتمام دریافت فایلهای معین،پشتیبانی چندین زبان،پیش نمایش فایلهای فشرده ی Zip، داشتن بقه بندی های مختلف برای دانلود ها، محافظت از فایلهای دانلودی دربرابر ویروس ها، از دیگر ویژگی های خوب این نرم افزار است .
برخی قابلیت های جدید نسخه ی 5.04 نرم افزار IDM :
سازگاری کامل با مرورگر بسیار محبوب FireFox .
پشتیبانی پروتوکل MMS .
قابلیت بسیار مناسب Site Grabber برای دریافت تمامی اطلاعات مورد نیاز یک وب سایت یا آدرس اینرتنت .برای مثال با تعیین و فیلتر گذاری قادرید تعیین کنید که تمام زیر مجموعه های یک ادرس اینترنت یا تمامی تصاویر یک گالری عکس و یا تمامی آهنگ های یک سایت موسیقی دانلود شود !
قابلیت دانلود کامل یک وب سایت و مرور آن به صورت آفلاین .
توانایی دریافت همزمان دو وب سایت به صورت کامل بر روی سیستم
http://www.internetdownloadmanager.com/idman504.exe
کرک نسخه ی 5.04.3 نرم افزار :
http://www21.fixdown.com/endown/aidm5043-2006-08-17.rar
................................
این تروجان با قدرت و سرعت بالا میتونه کنترل کل سیستم قربانی رو بدست بگیره
یک پورت رو به صورت backdor باز مکنه .کار باهاش آسونه
http://www.prorat.net/downloads.php?id=ProRat_v1.9_Fix2
پسورد : pro

منبع:مجیدآنلاین

هیچ نظری موجود نیست:

http://up.iranblog.com/images/0z5dgraxwa4j49a5ts77.gif http://up.iranblog.com/images/gv83ah5giec9g8jkopmc.gif