۷.۲۸.۱۳۸۸

بی واسطه به خارج بفرستید

اول تا آخر این پست را بخوانید بعد بگویید که بلدیم!!
آنچه شما تصور می کنید نیست

تا حالا شده که بخواهيد چند فايل يا فولدر يا .... با حجم بسيار بالا رو حذف کنيد.يعنی در سطل آشغال بريزيد يا بعد از اينکه ريختيد حذف کامل کنيد.حقيقتا مدت زيادی طول ميکشه که به هر صورت وقت برای همه مهمه.شايد بدانيد شايد هم ندونيد !!!وقتی کليد shift رو در هنگام حذف نگه داريد سطل آشغال شما نا ديده گرفته ميشه و فايل حجيم شما با سرعت بيشتری مورد عمل حذف به طور کامل و بدون اينکه ابتدا به سطل آشغال بره واقع ميشه!!!ولی اين کار هم يکم سخته.منظورم نگه داشتن متمادی و به تعداد زیاد SHIFT هست.يه ترفند رجيستری وجود داره که ميشه کلا با اجرای اون سطل آشغال رو ناديده گرفت.و به راحتی تمام فايلهای شما حذف کامل شوند.البته اين بستگی به نظر شما داره.
عموما کاربران پیشرفته نیز فایلی رو به اشتباه پاک نمیکنند که بخواهند نگران آن باشند.در صورتی که از خود مطمئن هستید این مرحله را انجام دهید.ولی به نظر من بد نيست و ارزش امتحانشو داره!!!

با توجه به ترفندهاي قبلی با تایپ فرمان regedit در پنجره کوچک run در منوی start برنامه رجيستری اديتور را باز کنيد.و کليد های زير رو در پنجره سمت چپ پيدا کنيد:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\Curr entVersion\Explorer\BitBucket
در صورتی که کلید BitBucket در آنجا وجود نداشت آنرا بسازید(طریقه ساخت یک کلید در قبل آمده است.).اگر درست عمل کرده باشید گزینه NukeOnDelete را در پنجره بزرگ سمت راست خواهید دید.NukeOnDelete استفاده از سطل آشغال را کنترل می کند. روی آن کلیک کنید و سپس تحت میدان Value Data عدد ۰ را پاک و به جایش۱ را بگذارید.دقت کنید تحت میدان Base گزینه Hexadecimal فعال باشد.سپس روی ok کلیک کنید و برنامه را دقیق ببندید.از این به بعد حذف فایلهای حجیم بسیار سریعتر از پیش خواهد شد.البته تا قبل از اینکه آنرا دوباره تغییر دهید.

۱ نظر:

نوشین گفت...

مقام زن در ایران باستان و مقایسه آن با احکام اسلامی

- دختران ایران باستان چگونه همسر خود را انتخاب میکردند؟بروزم

http://up.iranblog.com/images/0z5dgraxwa4j49a5ts77.gif http://up.iranblog.com/images/gv83ah5giec9g8jkopmc.gif