۸.۱۷.۱۳۸۸

مطالب مفید آموزشی در مورد موبایل

انتقال فايلها از صفحه Desktop به داخل پوشه :


اول در منو روي options کلیک کنید و از منوي ظاهر شده روي new folder برويد و فولدر مورد نظر خودتون رو بسازيد بعد روي ايكون مورد نظر برين و دوباره options رو بزنيد و گزينه move to folder رو انتخاب كنيد ليستي از فولدرهاي موجود در منوي شما ظاهر ميشود و شما فولدر مورد نظر رو انتخاب كنيد و Ok رو بزنيد.

روش مستقیم فرمت گوشی های اسمارت فون بدون نیاز به منوی گوشی:


اگر پسوورد ( security code ) گوشی قبلا تغییر داده شده است و آنرا نمی دانید و همچنین گوشی شما از سیستم عامل سیمبین ورژن7 استفاده می کند ( مثل 6600 و 7610 و 6620 و 6260 و 9500 و 9300 ) ابتدا گوشی را خاموش کرده و در حالیکه سه دگمه سبز ، * ، 3 را همزمان نگه داشته اید گوشی را روشن کنید و آنها را آنقدر نگه دارید تا کار فرمت آغاز بشود. دراین حالت از شما دیگر پسوورد خواسته نخواهد شد و مستقیما گوشی فرمت خواهد شد.

فرمت کارت حافظه گوشی:


به صورت safe mode گوشی را روشن کنید ( برای اینکار درحالیکه دکمه مداد را نگه داشته اید گوشی را روشن کنید البته درظاهر تفاوتی را مشاهده نخواهید کرد.) سپس این مسیر را در گوشی بروید: menu>>Extras>>Memory>>Format MEM.card
حالت safe mode بسیار به دردتان خواهد خورد و در مواقعیکه گوشی هنگ کرده و بالا نمی آید احتمالا به دادتان خواهد رسید و باعث می شود گوشی بالا بیاید و بعد از آن بتوانید گوشی را درصورت تمایلتان فرمت و یا کار دیگری بر روی آن بکنید. درواقع کار آن همانند عمل safe mode ویندوز می باشد و در این حالت دیگر اکثر برنامه های کاربردی که در پشت صحنه همیشه در حال اجرا بودند ، دیگر اجرا نخواهند شد و به همین دلیل گوشی اصطلاحا به راحتی بالا می آید. که در گوشی های مختلف کمی متفاوت می باشد و در اسمارت فونها اکثرا باید کلید خاصی را کلید (ABC) و یا (PEN) را نگه داشته و سپس گوشی را روشن کنید.تاکید می کنم که در حالت safe mode شما تغییری در ظاهر منوی گوشی نخواهید دید و همه چیز در پشت صحنه اتفاق افتاده است و یا بهتر بگویم از اتفاق افتادن آنها ( برنامه ها ) جلوگیری کرده است.

براي شناساندن هندزفزي (Hands Free ) به گوشي موبايل:


استفاده از گزينه new paired device واقع در منوي conect

* تم هاي 6600 روي گوشيهاي ديگه نصب نمي شوند و روي گوشي 3650 بعد از نصب هم قابل اجرا نيستند.

* مسيج تصويري معمولاً بين گوشي‌هاي يك خانواده ( يك شركت) رد و بدل مي‌شود و گهگاه امكان دارد كه گوشي با يك مارك به گوشي ديگري با مارك ديگه مسيج تصويري ارسال كنه. تمام نوكيا ها به هم picture message ميفرستند تمام سامسونگ ها به هم picture message ميفرستند بعضي از سامسونگ ها به همه نوكيا ها picture message ميفرستند و از آنها دريافت ميكنند زيمنس ها فقط به زيمنس ها picture message ميفرستند و دريافت ميكنند

هیچ نظری موجود نیست:

http://up.iranblog.com/images/0z5dgraxwa4j49a5ts77.gif http://up.iranblog.com/images/gv83ah5giec9g8jkopmc.gif