۴.۰۳.۱۳۸۸

متفاوت بودن عادت‌های خواندن ایمیل در میان کاربران جهان

براساس بررسی شرکت متخصص بازاریابی اپسیلون، مردم در آسیا اقیانوسیه در مقایسه با مردم آمریکای شمالی و اروپا به ایمیل‌های تبلیغاتی واکنش‌ متفاوتی نشان می‌دهند.
براساس این بررسی در حالی که نیمی از پاسخ دهندگان آسیا اقیانوسیه معتقدند بخش موضوع در ایمیل مورد توجه‌ترین ویژگی‌ ایمیل برای آن‌هاست، بیش از دو سوم پاسخ دهندگان آمریکای شمالی و اروپا بخش ارسال کننده ایمیل را انتخاب کردند.
به علاوه پیشنهادهای تخفیف، عرضه محصولات رایگان، نام‌های برند آشنا و موضوعات شخصی شده احتمال باز کردن ایمیل را در بین پاسخ‌دهندگان افزایش می‌دهد.
این پیام‌ها که PBE نامیده می‌شوند ایمیل‌های ارتباطی هستند که از سوی بازاریابان به مصرف‌کنندگان و شرکت‌ها ارسال می‌شوند.
طبق این بررسی کاربران آسیا اقیانوسیه بیش‌تر امکان دارد نسبت به این ایمیل‌ها واکنش نشان داده و برروی یک وب سایت کلیک‌ کنند، خواستار اطلاعات بیش‌تر شوند، کلیپ ویدیویی مشاهده کنند یا خرید آنلاین یا آفلاین انجام دهند.
59 درصد از مصرف‌کنندگان آسیا اقیانوسیه در نتیجه ارتباط‌های ایمیلی به خرید آنلاین یا آفلاین اقدام کرده‌اند و پس از آن‌ها مصرف‌کنندگان آمریکای شمالی (53 درصد) و مناطق اروپا، خاورمیانه و آفریقا با 37 درصد قرار دارند.
در این بررسی که طی آن بیش از چهار هزار مصرف‌کننده در 13 کشور جهان مورد نظرسنجی قرار گرفته‌اند، لزوم به‌کارگیری استراتژی‌های متعدد از سوی بازاریابان پیشنهاد شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

http://up.iranblog.com/images/0z5dgraxwa4j49a5ts77.gif http://up.iranblog.com/images/gv83ah5giec9g8jkopmc.gif