۱۰.۲۵.۱۳۸۸

مجموعه پيامك هاي عاشقانه

ü کاش تو چایی بودی و من قندون، من خودمو فدات می کردم تا تو تلخی زندگی رو احساس نکنی.

ü در کوچه های عشق دنبال تو می گشتم / حقیقت شب بود ترسیدم و برگشتم!

ü شرط دل دادن ٬ دل گرفتنه وگرنه یکی بی دل میشه و یکی دو دل !

ü کسی که باورت داره ، همیشه یک قدم جلوتر از کسیه که دوستت داره .

ü زندگی وقتی قشنگه که در کتاب قانون آن اصل معرفت ماده محبت و تبصره عشق نوشته شده باشه .

ü سلام. هوا داره سرد می شه... ، مواظب باش کسی ازسردی هوا به گرمی قلبت پناه نبره.

ü یه روز سرد وقتی دنبال جایی برای قایم شدن می گشتم نتوانستم جایی گرمتر از قلبت پیدا کنم... فراموشم نکن بیرون خیلی سرده.

ü یه نصیحت: مواظب خودت باش.

یه خواهش:هیچ وقت عوض نشو.

یه آرزو: فراموشم نکن.

یه دروغ: دیگه دوستت ندارم.

یه حقیقت: دلم برات تنگ شد

ü انواع چیپس چیتوز:

۱- ساده مثل دلت

۲- نمکی مثل اشکات

۳- سرکه ای مثل حرفات

۴- فلفلی مثل چشمات

۵- گوجه ای مثل لبهات

ü سلامی به گرمی آش رشته، که روش با پیازداغ نوشته:

"دوست دارم فرشته"

ü وفا را از ماهی بیاموز که وقتی از آب جداست می میرد، نه از زنبور که وقتی از گلی خسته می شود سراغ گلی دیگر می رود.

ü ازدلم پرسیدم عشق راخلاصه کن، گفت: آغازکسى باش که پایان توباشد.

ü بازی روزگار را نمی فهمم، من تورا دوست دارم، تو دیگرى را، دیگرى مرا، و همه ما تنهاییم.

ü غربت را نباید درالفبای شهرغریب جستجو کرد. همین که عزیزت نگاهش را به طرف دیگری کرد، تو غریبی.

ü خدا زمین را مدور آفرید تا به انسان بگوید همان لحظه ای که تصور می کنی به آخر دنیا رسیده ای درست در نقطه آغاز هستی.

ü انتظار سخت است، فراموش کردن هم سخت است. اما اینکه ندانی باید انتظار بکشی یا فراموش کنی از همه سخت تر است.

ü فاصله بین داشتن و نداشتن صرف فعل خواستن است.

ü اگه کسی برات می میره، اونقدر مرام داشته باش که یه شاخه گل سرخ ببری سر مزارش.

هیچ نظری موجود نیست:

http://up.iranblog.com/images/0z5dgraxwa4j49a5ts77.gif http://up.iranblog.com/images/gv83ah5giec9g8jkopmc.gif