۱۰.۲۰.۱۳۸۸

نابودی تروجان ها توسط Trojan Remover 6.5.7

آیا تا به حال برایتان پیش آمده است زمانی را که در اینترنت مشغول Chat می باشید و یا در حال وب گردی می باشید ناگهان Cd-rom شما خود به خود باز شده ! صفحه نمایش شما تصاویر را وارونه نمایش دهد و ناگهان متوجه این موضوع هم شوید که رمز عبور ID شما تغییر یافته و دیگر نمی توانید وارد اتاق های گفتگو شوید؟

در بروز چنین حالت هایی مطمئن باشید که سیستم شما آلوده به تروجان می باشد. تروجان ها ابزار هایی هستند که با نصب بر روی سیستم قربانی توسط افراد مختلف از راههای متفاوت کنترل سیستم قربانی را از راه دور به دست می گیرند و از اطلاعات بدست آمده از سیستم قربانی همانند رمزهای عبور سوءاستفاده می کنند.

نام تروجان از افسانه معروف اسب ترویا برای این برنامه انتخاب شده است که دشمن با ساخت یک اسب چوبی بزرگ برای دشمن و مخفی شدن سربازان درون آن و تظاهر به تسلیم ، وارد قلعه مستحکم دشمن شده و به پیروزی می رسند.

برای نابودی این برنامه های جاسوسی شما نیز به پاک کننده هایی دارید که مخصوص این کار طراحی شده اند. در این مطلب یکی از معروفترین های این نرم افزارها را به شما معرفی می کنیم.

Trojan Remover نام نرم افزاری می باشد که به منظور نابودی و پاکسازی سیستم از تروجان ها طراحی شده است. این نرم افزار با جستجو و Scan فایل ها در صورت شناسایی فایل های مربوط به تروجان که نوعی ویروس تلقی می شود و مطابقت آن به پایگاه داده های خود که در آن لیست هزاران تروجان موجود می باشد اقدام به شناسایی و نابودی آن ها می کند.

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

- قابلیت شناسایی تروجان ها و نابودی آن ها

- توانایی شناسایی دیگر ویروس هایی که بر روی کامپیوتر قرار دارند.

- دارای پایگاه داده قدرتمند با توانایی شناسایی بیش از 6000 هزار نوع از ویروس ها تروجان ها

- قابلیت شناسایی روت کیت ها

- ارائه گزارش به صورت Log فایل بعد از انجام عملیات های مختلف

هیچ نظری موجود نیست:

http://up.iranblog.com/images/0z5dgraxwa4j49a5ts77.gif http://up.iranblog.com/images/gv83ah5giec9g8jkopmc.gif