۱.۰۷.۱۳۸۹

اس ام اس های عاشقانه زیبا ، جدید و بسیار تاثیر گذار فروردین ماه ۸۹



تو را در عین دوری دوست دارم ٬ تو را با این صبوری دوست دارم
گل نرگس ٬ گل جاوید ایام ٬ تو را صد سال نوری دوست دارم . . .
.
.
.

عشق را رنگ آبی زدم، دوست داشتن را قرمز، نامردی را سیاه، دروغ را سفید،
ولی نمی دانم چرا به تو که میرسم نمی دانم مهربانی چه رنگی است . . .؟
.
.
.
نمیدانم با آنکه میدانم از آن من نخواهی بود
ولی با تار و پود جان برایت خانه میسازم . . .
.
.
.

مهربونیات زیاده که هنوز خوب و صبوری / مثل یک حس قشنگی حتی وقتی خیلی دوری . . .
.
.
.
مسیج اورژانسى:همین آلان که دارى مسج مى خونى،خودت روماچ کن، دلتنگت شدم!!
.
.
.

آموخته ام … که گاهی تمام چیزهایی که یک نفر می خواهد،
فقط دستی است برای گرفتن دست او، و قلبی است برای فهمیدن وی . . .
.
.
.

دعا میکنم غرق باران شوی / چو بوی خوش یاس و ریحان شوی
دعا میکنم در زمستان عشق / بهاری ترین فصل ایمان شوی . . .
ادامه در لینک زیر
.
.
.
وصیت کردم بعد مرگم قلبمو اهدا کنن
اما گفتن اجازه صاحبش لازمه .
اجازه میدی !؟
.
.
.

تنها یک راه به سوی بهشت وجود دارد که در زمین ، آن را عشق می نامند . . .
.
.

قرارمون این نبود ، قرار بود برای برقراری یکدیگر بکوشیم
نه برای بی قراری ، حالا که از من دوری بدجوری بی قرارتم . . .
.
.
عاشقتم تو این دو روز خوب و بد / با من بمون ، باهات بمونم تا ابد . . .
.
.
.

مست عشقم مست شوقم مست دوست / مست معشوقی که دنیا دست اوست . . .
.
.

روز محشر عاشقان را قیامت کار نیست / کار عشق جز تماشای وصال یار نیست . . .
.
.

ما ز یاران چشم یاری داشتیم
هندوانه کاشتیم اما کدو برداشتیم !
.
.

امروز رفتم برات یه ساعت بخرم ولی هرچی گشتم
هیچ ساعتی به قشنگیه اون ساعتی که دیدمت پیدا نکردم !
.
.

هیچ نظری موجود نیست:

http://up.iranblog.com/images/0z5dgraxwa4j49a5ts77.gif http://up.iranblog.com/images/gv83ah5giec9g8jkopmc.gif