۲.۱۳.۱۳۸۹

اس ام اس های فوق العاده زیبا و خواندنی جدید امروز

stock photo : Incoming mail - grunge textured background with   space for your text


جایگاه همیشگی تو،درقلب منه،البته اگه صدف قلبم لایق مروارید وجودت باشه

.

.

.


سلام خسته نباشید !

میخواستم صحنه یه تصادف رو گزارش کنم

برخورد دوتا برق نگاه با سرعت خیلی زیاد ، مقصر ۱۰۰% عاشق شده !

و تا ابد به سکوت محکوم شد !

.

.

.


با داشتن چشمان تو، مرا به الماس ستارگان نیازی نیست ، این را به آسمان بگو . . .

.

.

.


آرامترین تپش قلبم را تقدیمت میکنم تا بدانی که,آرام بخش همه وجودم تویی . . .

.

.

.


غم داشتن بخشی از زندگیست

ولی غمخوار نداشتن عذاب زندگی . . .

.

.

.


چقدر پدال دوچرخه دونفره دوستیمون سفت شده !

حالا یا من خسته شدم

یا شیب زیاد شده

یا شایدم تو دیگه رکاب نمیزنی !

.

.

.


سلام خوبی ؟ میدونی دارم چی میخورم !؟

حسرت یک لحظه دیدن تو !

.

.

.


دشمن چه کند که مهربا ن باشد دوست / حاسد چه کند چو با وفا باشد یار . . .

.

.

.


خوشا دردی که درمانش تو باشی / خوشا راهی که پایانش تو باشی

خوشا چشمی که رخسار تو بیند / خوشا ملکی که سلطانش تو باشی . . .
.

.

.


آرام بخوان ، چون اهسته نوشتم / با دل بخوان ، چون با دل نوشتم

دوستت دارم . . .

.

.

.


قلبم ببر ، جانم ببر ، اما ز خود دورم نکن

رفتی برو ، بردی ببر ، اما فراموشم نکن . . .

.

.

.


بگـذار سرنـوشت هـر راهی را کـه میخواهـد برود، مـا راهمـان جداست

این ابـرهـا تـا میتواننـد ببـارنـد، مـا چتـرمان خداست . . .

.

.

.


دلم یک دوست خوب میخواد که خیلی مهربون باشه /دلش اندازه دریا به رنگ آسمون باشه . . .

.

.

.


تو صمیمی تر از آنی که دلم میپنداشت / دل تو با همه آینه ها نسبت داشت

تو همان ساده سرسبز نجیبی که / خدا در میان دل پاکت ، صدف آینه کاشت . . .

.

.

.


با عشق دوست ماند و با یار بیقراری / از دوست درد ماند و از یار یادگاری . . .

.

.

.


نام تو را تا میبرم قلبم غریبی میکند / چشم انتظاری در دلم ، درد عجیبی میکند . . .

.

.

.


درجاده عشقت آنقدر دنده عقب می روم که لحظه هاى با تو بودنم باز تکرار شود . . .

.

.

.

در کتاب واژه ها زیباترین معنا توئی / من چگونه در کتاب عشق تو معنا شوم ؟

از تو گفتن کار هر کس نیست ای بالاترین / من برای گفتنت باید که مولانا شوم . . .

.

.

.


گفتی محبت کن برو ، باشد خدا حافظ ولی / رفتم که تو باور کنی دارم محبت میکنم . . .

.

.

.


کاش میدانستم چشمانت چه زمان خواهد یافت ، که “نگاه ، زاده علاقه است” . . .

.

.

.


اشک نشان دل شکستگی ، سکوت نشان تنهائی و لبخند نشان مهر

و اس ام اس نشان یاد توست . . .

.

.

.


پایان حکایتم شنیدنی است ، من عاشق او بودم و او عاشق او . . .

.

.

.


دوست دارم دوستم تو باشی / مریض باشم پرستارم تو باشی !

.

.

.


امشب شب آخریه که مزاحم دلت شدم / خورشید فردا مال تو ببخش که عاشقت شدم . . .

.

.

.


بر درت میآمدم هر شب مرا وا میزدی / گفتمت نا مهربانی دم ز حاشا میزدی

دیدمت یک شب به دریا خیره بودی تا سحر / کاش دریای تو بودم دل به دریا میزدی

.

.

.


از قلبم پرسیدم عزیزت کیه ؟ گفت اس ام اس بزن ببین کجا میره !

.

.

.


تا تویی در خاطرم ، با دیگران بیگانه ام / با خیالت همنشینم ، گوشه ای زندانی ام . . .

.

.

.


خزان بنشست و گل با بادها رفت / چه آسان میشود از یادها رفت . . .

.

.

.


پیری آن نیست که بر سر یزند موی سفید / هر جوانی که به دل عشق ندارد ، پیر است . . .

هیچ نظری موجود نیست:

http://up.iranblog.com/images/0z5dgraxwa4j49a5ts77.gif http://up.iranblog.com/images/gv83ah5giec9g8jkopmc.gif