۴.۰۲.۱۳۸۹

اس ام اس زیبای خنده دار سرکاری

اس ام اس خنده دار سرکاری (Fun-Sms)



اگه مثل کلنگه ، مثل لوله تفنگه
با خوشگلی‌ت می‌جنگه ، طبیعیه، قشنگه
نگو که این یه درده ، دماغ عمل نکرده !
.
.
.

اگر که مثل فیله ، و یا از این قبیله
روی نوکش زیگیله ، غصه نخور، اصیله
هی نرو پشت پرده ، دماغ عمل نکرده !
.
.
.

یکی می‌گه درازه ، خیلی ولنگ و وازه
یکی می‌گه ترازه ، غصه نخور که نازه
ببین خدا چه کرده ، دماغ عمل نکرده !
.
.
.
طنز دماغ ، اس ام اس خنده دار ،
دماغ نگو جواهر ، سوژه‌ی شعر شاعر
طویل فی‌المظاهر ، پدیده‌ی معاصر
آهای تخم دو زرده ، دماغ عمل نکرده !
.
.
.

با اون دماغ همیشه ، عکس تو پشت شیشه
تو سینما چی می‌شه ، شکستن کلیشه
کاشکی بری رو پرده ، دماغ عمل نکرده !
.
.
.

کم باباتو کچل کن ، یا خودتو مچل کن
کی بت می‌گه عمل کن ، قصیده رو غزل کن
می‌شی له و لورده ، دماغ عمل نکرده !
.
.
.
طنز دماغ ، اس ام اس خنده دار ،
چه‌قد دماغ دماغ شد ، قافیه‌مون چلاق شد
هی، یکی- چل کلاغ شد ، تصنیف کوچه باغ شد
بره که برنگرده ، دماغ عمل نکرده !
.
.
.

همه خانم ها خوشگل اند فقط بعضی هاشون بلد نیستند آرایش کنند!
.
.

.
.
اس ام اس جدید ، اس ام اس سرکاری ، اس ام اس خنده دار ،

خداوندا تو ستاری / همه خوابندو تو بیداری
به حق خوابو بیداری / عزیزم را نگهداری !
.
.
.
اس ام اس جدید ، اس ام اس سرکاری ، اس ام اس خنده دار ،

هنرمند بعدی را حدس بزنید !
شما میتوانید گزینه مورد نظرتان را به شماره ۰۰۰۰ ارسال نمائید !
( عزرائیل )
.
.
.
اس ام اس جدید ، اس ام اس سرکاری ، اس ام اس خنده دار ،

غضنفر آلزایمر می گیره ازش می پرسن چه حسی داری؟
میگه : خیلی خوبه از وقتی مریض شدم هر روز با ادمای جدیدی آشنا می شم !
.


اس ام اس جدید ، اس ام اس سرکاری ، اس ام اس خنده دار ،

یه نصیحت به تو نامرد
نیم کیلو باش ولی مرد باش !


اس ام اس جدید ، اس ام اس سرکاری ، اس ام اس خنده دار ،

از شب پرسیدم برای کسی که دوسش دارم چه بنویسم
گفت: بابا بگیر بخواب حوصله داری !


اس ام اس جدید ، اس ام اس سرکاری ، اس ام اس خنده دار ،

غضنفر زن ژاپنی میگیره هر وقت نگاهش میکنه میگه :
اگه خوابت میاد برو بخواب !


اس ام اس جدید ، اس ام اس سرکاری ، اس ام اس خنده دار ،

عروسک قشنگ من قرمز پوشیده / تو رختخواب مخمل آبی خوابیده
عروسک من ، چشماتو باز کن / اس ام اس تو حالا نگاه کن !
عروسکم اوسگل شدی ، برو لالا کن !!


اس ام اس جدید ، اس ام اس سرکاری ، اس ام اس خنده دار ،

زبونی که نگه دوست دارم به درد بستنی لیسیدن میخوره !
پس
د
و
س
ت
د
ا
ر
ولش کن ! بستنیش خوشمزه تره !!!


اس ام اس جدید ، اس ام اس سرکاری ، اس ام اس خنده دار ،

وقتی پیر میشی ، ممکنه موهاتو از دست بدی یا امکان داره
دندون هات خراب بشه و از دست بره ، ولی زیبائیت رو از دست نمیدی
چون آدم چیزی رو که نداره ، هیچوقت از دست نمیده !!!


اس ام اس جدید ، اس ام اس سرکاری ، اس ام اس خنده دار ،

بخند !
بخند ! بخند !
خدای من ! خود میمونی !




توصیه هایی برای سادیسمی شدن!!
۱٫ به دوستان دختر خود پیامک بزنید دختره ی پر رو دست از سر شوهرم بردار!
۲٫به قهرمان دو المپیک فحش بی تربیتی بدید و پیاده فرار کنید !
۳٫یکی از بدترین فال های حافظ را برای دوستانتان آماده کنید!
۴٫هر وقت دوستانتان بدون شما عزم سفر کردند، یکی از بدترین خواب هایتان را برایشان تعریف کنید!



دوست دارم تو سیب باشی و من چاقو پوستتو بکنم می دونی چرا؟؟؟ چون
چاقو بخواد پوست سیب رو بکنه باید همش دورش بگرده

زندگی سخت نیست ما سختش میکنیم ، دلها تنگ نیست ما تنگش میکنیم،
عشق قشنگ نیست ما قشنگش میکنیم، دل هیچ کس سنگ نیست ما
سنگش می کنیم
ضرب المثل مکزیکی می گه: بجز خودت و اسبت به کس دیگه ای اعتماد
نکن!! منم بجز خودم و خودت به کس دیگه ای اعتماد ندارم

خوردن شیرینی خیلی راحته٬ خوندن داستان شیرین هم راحته٬ اما پیدا
کردن دوست شیرین خیلی سخته! تو چطوری منو پیدا کردی؟ :-P
.
.
.
هرگز به جزیره آدم خوار ها نزدیک نشو !
آخه تا بیای ثابت کنی ادم نیستی خوردنت !!!
دنبال یک اس ام اس توپ می گشتم تا واسه ات بفرستم هیچی پیدا نشد خواستم خبرت کنم
.
.
.

من خیلی خوشحالم ایرانسل اومد ،و ثابت کرد که با خط ۵هزار تومنی هم
میشه واژه های دوستت دارم را ارسال کرد پس عزیزم اینقدر دهن بین نباش . . .
.
.
.

با توجه به مرگ رضا کرم رضایی ، محمود بنفشه خواه ، جهان قشقایی ، ملک مطیعی
و رییس جمهور لهستان از عزراییل خواهشمندیم سال کار مضاعف را جدی نگیرد!
.
.
.

رنگ سال گذشته را دارد، تمام لحظه‏های امسالم
۳۶۵ حسرت را، همچنان می‏کشانم به دنبالم . . .
.
.
.

هرکس که نداند و نداند که نداند/ در جهل مرکب ابدالدهر بماند
هرکس که نداند و نخواهد که بداند/ حیف است چنین جانوری زنده بماند !
.
.
.

غضنفر میره پیش روانپزشک میگه :
نمیدونم چرا هیچکس منو تحویل نمیگیره !
دکتر میگه : نفر بعدی لطفا !
.
.
.
دو راه برای خانم مهندس شدن هست:
۱٫اینقدر درس بخونی تا خانم مهندس شی
۲٫ یه شوهر مهندس پیدا کنی !
.
.
.

آگه گفتی فرق پسر شجاع با هواپیما چیه؟
پسر شجاع بی باکه ولی هواپیما باک داره!
.
.
.

اگه گفتی شباهت معلم با دماسنج چیه؟
هر دوی آنها وقتی صفر را نشان می دهند ، آدم می لرزد !
.
.
.

نمی دانم چرا وقتی بهت فکر میکنم یه پیامک ازت بهم میرسه
حالا این پیامک رو برات می فرستم ،شاید تو هم یاد من باشی !
.
.
.

انیشتین :
هیچوقت چیزی رو خوب نفهمیدی مگر اینکه بتونی اون رو برای مادر بزرگت توضیح بدی!
.
.
.

بسی رنج بردم دراین سال سی نشدخر برای عروسی : کسی
.
.
.

دلم می خواهد ویرگول باشم تا وقتی به من می رسی کمی مکث کنی !!
.
.
.
چندیست سماق زیر لب میساییم ..
بیکارترین پدیده ی پیداییم ..
گویند که سال ، سال کارست و تلاش ..
کو کار که تا مضاعفش فرماییم
.
.
.
اگر شارژی دهی بهر موبایلم / بدان از دیدنت خیلی خوشحالم
وگر شارژ موبایلم را بگیری / الهی تب کنی زودی بمیری !
.
.
.
کاشکی دنیا واسه یک شب مال من بود اون وقت با خوشحالی از دنیام پرتت
می کردم بیرون

چندی ست که بیمار وفایت شده ام/در بستر غم،چشم به راهت شده ام/این
را تو بدان اگر بمیرم روزی/مسئول تویی که من فدایت شده ام

شکستن یک دل چقدرقدرت می خواست که فکر کردی قویترینی؟

توی زندون عشق تو اون قدر شلوغ می کنم و زندون رو به هم می زنم که
مجبور بشی منو بزاری تو انفرادی قلبت

نمی دانم تا کدامین طلوع خواهم ماند و در کدامین غروب خواهم رفت،اما
دوست دارم تا آخرین لحظه ی بودنم تو را سرکار بگذارم.

هر وقت احساس کردی به آخر خط رسیدی .... از اتوبوس پیاده شو...

یه بابایه میره پیش دکترمیگه یه کتاب نوشتم به نام((صدای پای اسب))
دکترمی خونه میبینه 500 صفحه نوشته پیتیکو....پیتیکو.....پیتیکو....

ما که رفتیم
.
.
.
.
.
کجا دنبالم راه افتادی؟
.
.
.
.
.
.
.
دیوانه! می گم نیا!
.
.
.
.
.
بابا! دارم می رم دستشویی!

انالله واناالیه راجعون
.
.
.
.
.
ارسال کننده این پیام کشته ومرده شماست.

مورچه و یک زرافه باهم ازدواج می کنند شب عروسی مورچه گم می شه
بعد از یک هفته پیداش می شه زرافه بهش می گه این همه مدت کجا بودی
مورچه می گه :تو راه بودم که بیام بوست کنم

هرگز ندیدم برلبی لبخند زیبای تو را .. هرگز نمیگیرد کسی در قلب من جای
تو را ... هیجان زده نشو ! پشت یه کامیون نوشته بودن
میدونی شباهت تو با باغچه چیه ؟
.
.
.
.
.
.
.
.
اینه که هر دوتاتون کرم دارین !!!

یواش گوشیتو بزار سر جاش تا هیچکس نفهمیده سر کاری

شش شباهت پسرها به سوسک :
۱- سیاه هستند.
۲- کثیف هستند.
۳- موذی هستند.
۴- ترسو هستند.
۵- تو کوچه خیابون ول هستند.
۶- از سر و کول دخترها بالا میرن

ای با صفا تو را زنم صدا ، هر روز می دهم ندا ، اگر داشتی حیا ، اس ام اس
میفرستادی گدا !

می دونی چه قدر دوستت دارم ؟
به اندازه ی تارهای موی سرت ضربدر تعداد نفس هایی که تا آخر عمر می
کشی ، ضربدر تمام ستاره های آسمون ضربدر صفـــــــر !

به روز معلم از شاگردش می پرسه 4 تا از اعضای بدنت رو نام ببر شا گرد می
گه: معده . روده. مری . مر یم ......معلم می پرسه مریم دیگه کجاست؟
شاگرد می گه :مریم جگرمه

یارو میره مهمونی، شب موقع خواب صاحب خونه بهش میگه: جاتو کجا بندازم
تو اتاق نی نی خوبه؟ یارو با خودش فکر میکنه: کی حوصله گریه بچه داره.
بعد به صاحب خونه میگه: نه ممنون همینجا تو حال خوبه! صبح پا میشه بره
دشتشویی یهو یه دختر جیگر میبینه میگه: شما دختر فلانی هستین،
اسمتون چیه؟ دختره میگه: نی نی. اسم شما چیه؟ یارو میگه: من خر من
گاو من الاغ من نفهم

زندگی مثل بازی شطرنجه !
.
.
.
.
.
البته تو خیلی بچه ای برو همون منچتو بازی کن

زن مثل ویروس می مونه
وقتی وارد زندگیت بشه جیبتو SCAN می کنه
لبخند رو از روی لبات DELETE می کنه
مختو EDIT می کنه
برنامه هاتو DOWNLOAD می کنه
و تو آخرش HANG می کنی

دست دست ...
دستا شل ...
آهان بیا ...
ماشا الله ...
دست دست ...
حالا قر ....
قر ....
(طرح گرم سازی ملت بی گاز )

فقط با افزایش 2 درجه بخاری خود ، ما را در تعطیلی دانشگاهها همراهی
نمایید. (ستاد مشروطیان دانشگاهها)

تنها طنین شب های من صدای توست. تنها تو هستی که در نیمه شب
صورتم را نوازش می کنی.تنها دلیل شب بیداریم تو هستی ای پشه!

از یارو می پرسن اگه آمریکا حمله کنه چی کار می کنی ؟
میگه اول خونسردیمو حفظ می کنم . بعد زنگ می زنم 110

یارو یه سکه قدیمی پیدا میکنه ,
روش نوشته بوده 120 سال قبل از میلاد
مسی

یارو به رفیقش می گه من یه تمساح پیدا کردم چیکارش کنم؟ میگه ببرش باغ
وحش. فردا رفقیش می گه بردیش؟ یارو می گه : آره ، تازه امشب هم می
خوام ببرمش سینما ... !

طرز نگاهت،صورت ماهت، چشمای نازت، دل عاشق نوازت ... منو یاد گدای
سر کوچمون می ندازه!

مرد حقیقی طالب دوچیز
است : خطر و بازی. از اینروست که او زن را بعنوان خطرناکتیرین بازیچه ها
میطلبد

دوستان واقعی جواهراتی هستند گرانبها که بدست آوردنشان سخت و نگه
داشتنشان سخت تراست. لطفا در حفظ و نگهداری من کوشا باشید

مردها بر اثر کمبود عاطفه ازدواج می کنند، بر اثر کمبود حوصله طلاق می
دهند و بر اثر کمبود حافظه دوباره ازدواج می کنندا

خطا کردن یک کار انسانی است امّا تکرار آن یک کار حیوانی

اگر فکر می کنی کسی دوستت نداره .... اگه فکر می کنی زشت هستی
.... اگه فکر می کنی همه از تو متنفرن .... خوب حق داری

قلب پسرها مثل قبرستون ، کسی که بره اونجا دیگه برنمی گرده ...
قلب دخترها مثل یه هتل 5 ستارس معلوم نیست کی میره کی میاد

تمام کسانی که از فراق یار می سوزند تا آخر امسال گازسوز می شون

هر وقت پیشم نیستی دلم برات تنگ می شه... هر وقت هم که پیشم
هستی دلم برات تنگ می شه... ای مردشورتو ببرن که بود و نبودت یکیه

سلام عزیزم... می دونی چه بلایی سرم اومده؟ پلیس منو به جرم "زشت
ترین" شهروند ایرانی گرفته... جون هر کی که دوست داری بیا و بهشون
نشون بده که دارن اشتباه می کنن

سلام بچه ها یه خبر فوری: بالاخره من هم زن گرفتم... یه هم زن برقی

این اس ام اس رو فرستادم فقط برای اینکه مشغول باشی و دست تو دماغت
نکنی !!!

ویژگیهای گوسفند :
بو میدهد
سبزی میخورد
گاهی می خوابد
پرواز نمیکند
عقل دارد اما اس ام اس های سر کاری را تا آخر می خواند

به اشتیاق اولین دانه برف، به تحمل آخرین برگ پاییز، به گرمای تن خورشید و
به زیبایی آسمان شب قسم می خورم که سر کاری

ببین الان ساعت 12شبه. 1 ساعته دیگه قراره که منگولا برن پیش خدا و
شفا بگیرن .حواست باشه یادت نره ها ، خواب نمونی یه وقت!!!

هه هه هه گول خوردی من اس ام اس نبیدم وجدان مبایلت بیدم فقط
وخاستم منو از جیبت در ویاری تا کمی هوا وخورم جیگر.

خیلی ببخشید..مثل اینکه موقع بدی مزاحم شدم..خواستم بپرسم آب
خوردی آفتابه رو کجا گذاشتی

می خواستم ببینم شبا که می خوای بخوابی گوشیتو خاموش می کنی که
سره کارت نزارن...

سلام .... تو رو خدا ببخش .... نمی‌خواستم این موقع شب بیدارت کنم .....
واقعاً ببخش.... سعی کن درکم کنی .... من موبایلم گم شده زنگ بزن به
گوشیم تا ببینم کجاست .شرمنده!!!

روحت شاد و یادت گرامی... . . . . این اس ام اس رو واسه هر کی فرستادم
فرداش مرد ... مواظب خودت باش


گفتی پنج‌شنبه شب، بعد از ساعت 12 چی میشه؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . خوب معلومه دیگه میشه *جمعه دیگه

اون روزها یادش بخیر, دو تا دستامو می گرفتی و تو خیابونها با هم می
چرخیدیم, تموم عشقت من بودم, امضا - فرقون

وییز . . ..ویییزز . . ..ویییزّز ویییییییزّزّز....تـــــــــ ــــق کشتم مگس بود
میخواست از خواب بیدارت کنه حالا راحت بخواب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

یک معادله جالب: از سن خودت 20 سال کم کن، عدد باقیمانده را با 7 جمع
کن، اگه عدد زوج بود با 1 جمع کن و اگه عدد فرد بود 1 رو ازش کم کن، اگه از
رنگ‌های تیره خوشت میاد عدد به دست آمده را ضرب در 3 کن و اگه از
رنگ‌های روشن خوشت میاد ضرب در 3/5 کن، نتیجه نهایی را ولش کن، حال
خودت چطوره؟

نگاهت همچون باران است و قلبم همچون کویر... و می دانی که کویر بدون
باران زنده است... پس برو!!!!!!!

تو رو دوست دارم مال منی عزیز منی جیگر منی عسلمی رو تمرین کن هفته
بعد که دیدمت به هم بگو

مشترک گرامی این اس ام اس به منظور بیدار کردن شما می باشد لطفا
لبخند بزنید!

چشمهای درشت و زیبایت را که به من میدوزی و با لبهای زیبا آواز می
خوانی، احساس می کنم که بیش از همیشه عاشقت هستم،....تو زیباترین
قورباغه ی این برکه ای.

33
برو پایین سر کار نیستی !
یه کم دیگه بری میرسی باور کن سر کار نیستی!
3 3 3 3 3 3 3فارشی دوست دارم!!!

بیبنم اگه یه روز از خواب بیدار بشی ببینی اون که دوستش داری گذاشته
رفته صبحونه چی می خوری.؟

تو برای من یه فرشته بودی اما هیچ وقت منو دوست نداشتی و همیشه با
رقیب های من پرواز کردی .خدا را شکر تازه فهمیدم تو عزرائیلی.

از خدا میخوام موانع رو از سر راهت برداره...
.
.
.
.
.
.
آخه خر نمیتونه مثله اسب از روی موانع بپره...

میتونی تصور کنی با هم لب دریا نشستیم؟ میتونی تصورش رو بکنی که با
هم به یه سفر طولانی میریم از جنگل تا دریا.؟ میتونی تصور کنی که تو یه
شب بارونی شونه به شونه هم قدم بزنیم؟ همه اینا رو هم که بتونی تصور
کنی نمیتونی تصور کنی که آشپزی با تک ماکارون چقدر راحته

اگه فکر کردی بری قید چشاتو میزنم
اگه فکر کردی ازت به اسونی دل میکنم
گوش بده حرف منو اینو به دوستات هم بگو
برای اولین بار تو عمرت یه فکر درست کردی لولو!!

امروز روز خوشتیپ ترین دوسته ، تو هم مثل من این اس ام اس رو واسه
کسی بفرست که مطمئنی هیچ ** این روز رو بهش تبریک نمی گه!ثواب داره

خبر داغ و فوری !
میگ میگ توسط مردان غیور لر در کوههای خرم آباد شکار شد !!!
.
.
.

جیگرتو گاز گاز ! لپتو ماچ ماچ ! لبتو میک میک ! چشماتو آخ آخ !
دیوونتم وای وای !
به خودت نگیر بای بای !!!
.
.
.
مژده به شما دوست مجرد حالا که مجردهستی و شامل خوشه بندی نمیشی !

بیا بشین رو ساقه !

.
.
.
راز عشق را در نگاهت باز کن / عشق من را در دلت آغاز کن
گر هوس کردی مرا در نزد خود / گوشی رو بردار و از ما یاد کن !
تفسیر : بابا من شارژ ندارم ! بفهم !
.
.
.

بچه: بابا من کی آنقدر بزرگ میشم که هر کاری دلم خواست بکنم؟
بابا: پسرم، تا حالا کسی اینقدر بزرگ نشده!
.
.
.

حیف نون می خواسته نماز بخونه، میگه:
الحمدلله رب العالمین... خدایا! سرتو درد نمیارم... ولاالضالین
.
.
.
بچه‌های دیروز آرزو داشتند خلبان بشن
‌ بچه‌های امروز شب‌ها کابوس خلبان شدن می‌بینن !!!
.
.
.

غضنفر کارت عابر خودشو میندازه تو ضریح امام رضا
میگه یا امام رضا حاجتمو بده تا رمزشو بگم !!!
.
.
.

قصری ساخته بودم از شاخه های گل سرخ
اما تو به لطافت یک تراکتور از روی آن گذشتی !
.
.
.

قبل از اینکه کسی درب دلتو بزنه
آیفون قلبت رو تصویری کن !
چون اگه بیاد تو و بشینه دیگه نمیشه بیرونش کرد !
مهمان حبیب خداست !
.
.
.

مرد: وقتى من مردم، هیچ مرد دیگه ای مثل من پیدا نخواهى کرد.
زن: حالا چرا فکر مى کنى بعد از تو بازم دنبال کسى «مثل تو» میگزدم !؟
.
.
.
تا حالا شده فک کنی که اگه
عمر نوح
صبر ایوب
خشم بروسلی
هیکل آرنولد
مغز انیشتین
جذبه ی هیتلر
پول بیل گیتس
و تبحر من در سرکار گذاشتن
رو داشتی چی می شد ؟
.
.
.
به حیف نون می گن دوست داشتی جای خدا بودی؟ می گه: نه
می گن: چرا؟ می گه: چون جای پیشرفت نداره!

هیچ نظری موجود نیست:

http://up.iranblog.com/images/0z5dgraxwa4j49a5ts77.gif http://up.iranblog.com/images/gv83ah5giec9g8jkopmc.gif