۱۱.۲۷.۱۳۸۸

وب سايت شخصي بيل گيتس




بيل گيتس بنيانگذار شرکت بزرگ مايکروسافت براي اولين بار وب سايتي شخصي را با نام عنوان " نگاهي دروني به جهان" ارائه کرده است.وب سايت جديد بيل گيتس با هدف بررسي جنبه هاي مختلف زندگي و کار بنيانگذار مشهور شرکت مايکروسافت آغاز به فعاليت کرد.

جام جم آنلاين: بيل گيتس در بخش خوشامدگويي به کاربران جديد سايتش نوشته است: "از زماني که کار تمام وقتم در مايکروسافت را به منظور رسيدگي بيشتر به انجمن خيريه رها کرده ام، بسياري از مردم از من پرسيده اند که بر روي چه مطلب يا موضوعي کار مي کنم. من بسيار خوش شانس هستم زيرا افرادي که با آنها همکاري کرده و از آنها مي آموزم در زمينه کاري خود متخصصاني واقعي هستند. من يادداشتهاي زيادي از گفت گوها و تجربياتم با آنها برداشته ام که فکر مي کنم به اشتراک گذاشتن آنها در جهان نامحدود يک وب سايت مي تواند جالب توجه باشد."

وي اميدوار است راه اندازي اين سايت افراد بيشتري را به انديشيدن و آموختن در زمينه هايي که به نظر وي جالب و با اهميت مي آيند هدايت کند. از موارد مورد توجه گيتس که قصد دارد در فعاليتهاي جديد آنلاين خود بر روي آنها تمرکز داشته باشد، انرژي پاک، زلزله اخير هائيتي، پاندمي هاي جهاني و تحول آموزشي است.

بر اساس گزارش تلگراف، اين موضوعات در سايت بيل گيتس در گروه هايي از قبيل "به چه مي انديشم؟"، "چه فرا مي گيرم؟"، "سفرهاي من" و "کلاس درس کنجکاو" طبقه بندي شده اند. وي همچنين در بخشي از اين سايت به مرور دو کتاب اقتصادي جديد از "استيون لويت" و "استفن دابنر" پرداخته است.

هیچ نظری موجود نیست:

http://up.iranblog.com/images/0z5dgraxwa4j49a5ts77.gif http://up.iranblog.com/images/gv83ah5giec9g8jkopmc.gif