۹.۱۱.۱۳۸۷

ياهو براي خانواده

سايت ياهو تسهيلاتي را براي دو گروه از اعضاي خانواده در نظر گرفته است(بچه ها و بزرگسالان). اگر نگران ارتباط اينترنتي كودكتان هستيد، سايت ياهو با قابليتي به نام Family Accounts مي تواند به بهترين نحو به شما كمك نمايد. توسط اين قابليت شما مي توانيد يك اشتراك جداگانه براي هر فرزند ايجاد نموده و او را به اشتراك خانوادگي تان بيافزائيد.
اشتراك خانوادگي
قبل از ايجاد اشتراك خانوادگي، بايد يك ديد روشن از اين اشتراك داشته باشيد كه دقيقاً يك حساب خانوادگي چه كاري انجام مي دهد. افراد زير ۱۳ سال در اين اشتراك خانوادگي مجاز نيستند فعاليتهاي زير انجام دهند:
* يك باشگاه ياهو ايجاد كنند
* در مزايده هاي ياهو خريد و فروش نمايند.
* در شرط بندي هاي ياهو شركت كنند.
* آگهي شخصي در ياهو اجرا نمايند.
* در باشگاه، گپ و يا بازارهاي بزرگسالان ياهو شركت كنند.
شما به عنوان اولياء فرزندانتان به سادگي مي توانيد ليستي از افراد را كه مي توانند براي كودك شما پيغام سريع ارسال نمايند را ويرايش كرده و مانع از ارسال E-mail توسط برخي از آنها به فرزندتان شويد، همچنين مي توانيد به سادگي كلمه رمز و اطلاعات اشتراك فرزند خود را تغيير داده و دقيقاً بر نحوه استفاده كودكتان نظارت نماييد.
ايجاد يك جستجوي ايمن در ياهو
اگر مي خواهيد كه يك جستجوي ايمن را براي خانواده و فرزندانتان فراهم آوريد مي توانيد از سايتهاي Yahooligans به عنوان صفحه خانگي و دروازه اي به دنياي اينترنت استفاده نماييد.
نصب يك اشتراك خانوادگي


براي ايجاد يك اشتراك خانوادگي شما به يك كارت اعتباري نياز داريد. لازم نيست زياد نگران باشيد خدمات سايت ياهو هنوز نيز رايگان است. از اين اطلاعات براي تأييد بلوغ و بزرگسال بودن شما استفاده مي شود. پس از تهيه يك كارت اعتباري:
۱- در نوار آدرس مرورگر خود آدرس WWW.yahoo.com را وارد كرده و كليد Enter را در صفحه كليد فشار دهيد تا سايت ياهو در روي صفحه نمايش ظاهر گردد.
۲- در ليست لينك هاي صفحه ياهو به روي گزينه Family Accounts كليك كنيد.
۳- در صفحه ظاهر شده كلمه رمز و ID ثبت شده در ياهو را وارد كرده و به روي گزينه Sign in كليك نمائيد تا به صفحه Family Accounts برگرديد.
۴- به روي گزينه Add a Child Account كليك كرده و كلمه رمز و ID خود را وارد و سپس به روي گزينه Submit كليك كنيد تا صفحه تأييديه Instant Account در روي صفحه نمايش ظاهر گردد.
در اين صفحه توضيحاتي در مورد اين كه چرا ياهو به اطلاعات كارت اعتباري شما براي باز كردن يك اشتراك خانوادگي نياز دارد آمده است.
۵- به روي كليد Secure Account Verification كليك كرده و شماره كارت اعتباري خود را وارد كنيد. علاوه بر شماره، شما در اين قسمت بايد اطلاعاتي مانند نوع كارت اعتباري، سن، نام و آدرس E-mail خود را وارد نمائيد.
۶- به روي كليد Finished كليك كنيد.
يا هو كارت اعتباري شما را با بانك كنترل كرده و در صورت صحت اطلاعات را تأييد مي نمايد.
اضافه كردن حساب اعضاي خانواده به اشتراك خانوادگي
بعد از تأييد بلوغ شما توسط ياهو، دو گزينه به شما ارائه مي گردد كه عبارتند از:
* اضافه كردن حساب اعضاي خانواده به اشتراك
* ادامه دادن به وسيله Family yahoo.com .
قبل از اضافه كردن يك فرزند به اشتراك خانوادگي ابتدا او را بايد در ياهو ثبت نام نمائيد براي اين منظور بر روي گزينه Create a New Account for Your Child كليك كرده و پس از ثبت نام و وارد كردن اطلاعات لازم به روي كليد Add Child كليك كنيد.
ياهو پنجره Review Child Account را كه حاوي اطلاعاتي از حساب جاري فرزند شما را باز كرده و در صورت عدم ثبت نام قبلي فرزند، فرم را با اختصاص دادن كلمه رمز و ID خود به آن كامل كنيد.
در خاتمه كافي است به روي كليد Add Child كليك كنيد تا به صفحه Family Accounts برويد.

هیچ نظری موجود نیست:

http://up.iranblog.com/images/0z5dgraxwa4j49a5ts77.gif http://up.iranblog.com/images/gv83ah5giec9g8jkopmc.gif