۱۰.۲۰.۱۳۸۷

راه هایی برای کوتاه تر کردن آدرس وبلاگ

اگر کسی برای راه اندازی و مدیریت وبلاگ خود با پرداخت مبلغی پول ، از هاست و دامین شخصی و ثبتی استفاده می کند در رابطه با آدرس وبلاگش مشکلی ندارد. اما اگر وبلاگ نویسی از طریق یکی از سایت های سرویس دهنده وبلاگ نویسی رایگان صورت بگیرد به علت اینکه نام سایت سرویس دهنده معمولا در آدرس وبلاگ می آید و موجب طولانی شدن آدرس وبلاگ می شود ممکن است برای بعضی از نویسندگان وبلاگ خوشایند نباشد. گرچه پسوند wordpress در آدرس وبلاگم برای من موجب هیچ نگرانی نیست اما در عین حال در اینجا به معرفی چند سایت وطنی و فارسی که به کوتاه تر شدن آدرس وبلاگ کمک می کنند می پردازم:
سایت : 3ir.com
با عضویت رایگان و آسان در این سایت ، پس از نام مورد نظر شما تنها عبارت 30ir.com قرار می گیرد.
برای ثبت نام یک دامنه جدید از صفحه اول سایت شروع کنید دامنه مورد نظر را چک کنید . در صورت آزاد بودن دامنه مورد نظر فورم ثبت نام را به صورت کامل پر کننید . آدرسی را که می خواهد با رفتن به دامنه تان دیده شود را وارد کنید .در حقیقت شما با این کار آدرس طولانی وب سایت تان را کوتاه تر می کنید. مثال :
http://www.yourname.weblogservices.com
http://www.blogname.33Ir.com
http://www.freehosting.com/yourname
http://www.yourhost.33ir.com
http://82.46.148.66/yourname
http://www.yourname.33Ir.com
ضمنا در صفحه ویراش عضویت شما می توانید عنوان و توضیحات دامنه انتخابی خود را تغییر دهید. و نیز در صفحه اصلی این سایت فهرستی از آخرین دومین های ثبت شده در این سایت نیز معرفی شده است.
2 : سایت coo.ir
3 : سایت sub.ir
دو سایت فوق نیز با شرایط و امکاناتی شبیه سایت اول خدمات دامنه رایگان یا به عبارتی امکان کوتاه تر شدن آدرس وبلاگ یا سایت ارائه می کنند.
سایت های خارجی ارائه کننده دامین رایگان جهت کوتاه شدن آدرس نیز وجود دارد که در آینده در پستی آنها را معرفی خواهم کرد اما در اینجا فقط سایت های وطنی مدنظر

هیچ نظری موجود نیست:

http://up.iranblog.com/images/0z5dgraxwa4j49a5ts77.gif http://up.iranblog.com/images/gv83ah5giec9g8jkopmc.gif