۱۰.۲۲.۱۳۸۷

vpn مجانی

سلام امروز می خوام یک پست بدم فکر کنم اکثر بازدیدکنندگان خوشششون بیاد در این پست میخوام وی پی ان VPN رایگان در اختیار شما بزارم.
شاید بعضی از دوستان مطلع نباشند VPN چیه؟.
با استفاده از VPN شما در واقع شهروند آمریکایی قلمداد می شوید. VPN ویژگیهای زیادی داره من فقط چند موردش رو اشاره می کنم.

۱. عبور از فیلتر

۲. امکان هک شدن شما رو با تغییر IP کاهش میده

۳. بعضی از سایتها امکان داره به شما اجازه ورود ندهند با استفاده از VPN این مشکل رفع می شود

۴. بعضی از نرم افزار بعلت تحریم ایران اجازه آپدیت ندارند با استفاده از VPN این مشکل رفع می شود


1. نام کاربری را وارد کنید

۲. پسورد را وارد کنید

۳. با انتخاب این قسمت نام کابری و پسورد ذخیره می شود

۴. روی این قسمت کلیک کنید


User: fora1
Password: freevpn1245

IP: 207.210.112.146

۴ نظر:

ناشناس گفت...

its working...tanx...
but with very low speed.............

ناشناس گفت...

اگه میشه در مورد نحوهی استفاده هم توضیح بدید. من ADSL دارم، ولی نمی تونم از این vpn استفاده کنم

ناشناس گفت...

mishe ba adsl bahash kar kard

ناشناس گفت...

سلام ممنون ولی می خواستم بدونم ارور شماره 800 چیه که میده؟؟
خواهش میکنم جواب بدین

http://up.iranblog.com/images/0z5dgraxwa4j49a5ts77.gif http://up.iranblog.com/images/gv83ah5giec9g8jkopmc.gif