۱۲.۰۲.۱۳۸۷

سایتارس

چرا پارس تک؟

سایت "پارس تک" با توجه به ماهیت سرویس خود و به گواه آمار بسیاری از سایتهای تحلیل ترافیک، در میان سایت‌های فارسی زبان، توانسته مخاطبان و کاربران زیادی را به خود جذب کند.

بازدیدکنندگان "پارس تک" با توجه به تنوع و گستردگی بالا در موضوعات و مطالب کتاب‌های عرضه شده در سایت، از طیف بسیار وسیعی از نظر زمینه‌های کاری و تحصیلات برخوردارند و همچنین نظر به ماهیت کتاب و کتاب‌خوانی، اکثر قریب به اتفاق این کاربران از سطح فرهنگی و تحصیلات بالایی برخوردار می باشند.

چنین جامعه‌ای میتواند مخاطب و هدف مناسبی برای بسیاری از شرکت‌ها، تاجران و صاحبان مشاغل جهت معرفی و همچنین تبلیغ محصولات یا هرگونه خدمات باشد.



چگونگی نمایش آگهی‌ها در پارس تک

آگهی‌ها در "پارس تک"، بطور کلی در دو حالت می‌باشند.

1- آگهی در صفحات سایت. (برای آگهی های عمومی)

2- آگهی در داخل کتابهای ارائه شده در سایت. (برای آگهی های خاص)



1- درج آگهی در سایت) در این نوع تبلیغات، آگهی‌ها بصورت بنر بوده و فرمت آنها در انواع عکس ثابت (JPG) و یا در انواع متحرک (GIF , Flash-SWF) می‌باشد. ابعاد تبلیغات مجاز در سایت به همراه مکان آنها به تفکیک زیر می باشند:

1-1- صفحه ی اصلی :

تبلیغات در این صفحه، در زیر لوگو قرار گرفته و اندازه آن 700x70 می باشد.









جدول قیمت درج آگهی ها در صفحه اصلی

کلاس
مدت نمایش(روز)
قیمت به ریال

MA
10
250,000

MB
30
550,000

MC
60
970,000






1-2- صفحه‌ی مشاهده‌ی مشخصات هر کتاب:

این صفحه به عنوان قلب سایت "پارس تک" و پربیننده‌ترین صفحه از نظر بازدیدکننده می‌باشد و از طرفی کاربرانی که با جستجو در Google و Yahoo، کتاب‌های "پارس تک" را پیدا می‌کنند، اول از همه با این صفحه مواجه می‌شوند. اندازه‌ی این دسته از تبلیغات نیز 180x120 می‌باشد.







جدول قیمت درج آگهی ها در صفحه جزئیات کتاب

کلاس
مدت نمایش(روز)
قیمت به ریال

DA
10
200,000

DB
30
450,000

DC
60
850,000




2-درج تصویر آگهی در داخل کتابها) این نوع از تبلیغات که در کشورهای پیشرفته دنیا بسیار رایج و مرسوم بوده و از بازخورد بسیار مناسبی جهت تبلیغ برندی خاص و یا محصولی برجسته برخوردار است. این تکنیک تبلیغاتی مشابه تبلیغات در مجلات و ژورنالهای اروپایی و آمریکایی روز بوده که کاربران بصورت آنلاین آنها را خریده و از آنها استفاده می‌کنند. با توجه به این موضوع که کتابی خاص می‌تواند یکبار توسط کاربر دانلود شود ولی بارها و بارها تبلیغات و محتویات داخل کتاب توسط خود کاربر یا نزدیکان و دوستان وی مشاهده شود، لذا این‌گونه از تبلیغات بسیار مؤثر و کارا بوده و با توجه به نوع موجودیتش می‌تواند تا زمان نامحدودی توسط بسیاری از کاربران مشاهده شود و در ذهن آنها نقش بندد.



جدول قیمت درج آگهی ها در داخل کتاب ها

کلاس
محل درج آگهی در کتاب
قیمت به ریال

BA
صفحه اول � تمام صفحه
350,000

BB
صفحه دوم � تمام صفحه
300,000

BC
صفحه آخر � تمام صفحه
300,000




نحوه پرداخت

پس از انتخاب کلاس تبلیغاتی خود، مبلغ آنرا به حساب 1468300331411 نزد بانک سپه به نام مهدی موحدی واریز نموده و تاریخ، کد شعبه و در صورت امکان تصویر قبض پرداختی را به شماره 66970922-021 به صورت فکس و یا نامه الکترونیکی به آدرس ads@parstech.org به همراه بنر (تصویر آگهی) خود ارسال نمایید.



نحوه تماس و سفارش آگهی

جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش آگهی میتوانید با ایمیل ads@parstech.org و یا با تلفن 09123110961 تماس حاصل کنید.



قوانین و شرایط جذب آگهی

از پذیرش آگهی سایت‌های حاوی تصاویر و مطالب غیر اخلاقی و همچنین مغایر با قوانین کشور ایران معذور هستیم.

نمایش و درج آگهی، پس از واریز وجه و هزینه تبلیغات انجام پذير خواهد بود.

در صورت تغییر در ماهیت سایت آگهی دهنده در زمان نمایش آگهی در پارس تک (مانند راهنمایی بازدیدکنندگان به یک سایت دیگر) بدون هماهنگی و یا هر موردی که به نحوی سوء استفاده از تبلیغات در پارس تک باشد نمایش آگهی بلافاصله و بدون اخطار قطع خواهد شد.

هر آگهی(بنر) تنها میتواند یک لینک به سایت مد نظر سفارش دهنده آگهی داشته باشد.

مسئولیت شعارها، مطالب و تصاویر استفاده شده در آگهی بر عهده سفارش دهنده می‌باشد و در عین حال پارس تک در قبول بنر و آگهی مختار است.

تصاویر یا محتوای آگهی می‌بایست مطابق با هنجارهای کشور ایران و همچنین آئین‌نامه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور ایران در زمینه انتشار آگهی باشد.

طراحی بنر بر عهده سفارش دهنده می‌باشد و در صورت نیاز تیم پارس‌تک آماده همکاری جهت طراحی بنر میباشد که هزینه آن بصورت مجزا محاسبه خواهد شد.

پذیرش آگهی مربوط به فعالیت‌ها یا شخصیت‌های سیاسی تنها پس از هماهنگی با مدیران سایت امکان پذیر خواهد بود.

در صورتی که محتوا آگهی یا فعالیت سایت براساس نظر وزارت ارشاد نیازمند مجوز خاصی باشد (مانند مجوزهای صنفی) آگهی‌دهنده میبایست آنها را ارائه کند.

در صورتی که دستور قضائی یا اخطاری توسط نهادهای ناظر (نهاد قضایی، انتظامی یا وزرات ارشاد) نسبت به حذف یک آگهی به مسولین سایت ابلاغ شود آگهی فوق از سایت حذف شده و مسولیت خسارت یا موارد حقوقی آن بر عهده آگهی‌دهنده خواهد بود.

پیشنهاد میکنیم قبل از واریز مبلغ آگهی نام و آدرس وب سایت یا محصولی را که مایل به تبلیغ آن هستید از طریق پست الکترونیک یا تلفن در اختیار مدیران یا بخش بازرگانی سایت قرار دهید تا ضمن بررسی آن اگر احیانا از پذیرش تبلیغ معذور بودیم دچار مشکل نشوید.

برخی از مواردی که از پذیرفتن آگهی آنها معذوریم

شبکه‌ها و هرگونه سایت مرتبط با تجارت هرمی

تبلیغات شبکه‌ها و سایتهای کسب در آمد براساس کلیک (Pay Per Click) یا همکاری اشتراکی .

گروه‌های ایمیل (مانند گروههای یاهو ) و هر گونه بانک اطلاعات ایمیل‌ها و شیوه‌های جذب ایمیل کاربران یا ارسال ایمیل بصورت انبوه .

سایت‌هایی که در زمینه انتشار موسیقی‌های غیر مجاز یا بدون مجوز از وزارت ارشاد فعالیت می‌کنند.

هرگونه آگهی و تبلیغی که باعث وهم بازدیدکنندگان و ارائه اطلاعات غیر واقعی به کاربران سایت شود.

سایتهایی که به نحوی محتوای سایت‌های فیلتر شده توسط نهادهای ناظر بر اینترنت در ایران در اختیار کاربران قرار می دهند یا آنها را تبلیغ میکنند.

هیچ نظری موجود نیست:

http://up.iranblog.com/images/0z5dgraxwa4j49a5ts77.gif http://up.iranblog.com/images/gv83ah5giec9g8jkopmc.gif