۱۱.۲۰.۱۳۸۷

Google OR YAHOO

من فقط مقایسه خودم رو بعد از 7 سال استفاده از اینترنت می کنم

1. صفحه اول

گوگل:سریع بالا امدن صفحه و کم حجم بودن صفحه اول که برای ایرانی ها که با سرعت پایین به اینترنت وصل میشن خوبه

یاهو: پر حجم بودن صفحه اول و زمان بر بودن بالا امدن صفحه اول در عوض امکانات فراوان صفحه اول که اکثرا به درد ایرنی ها نمیخوره

2.ایندکس صفحات

گوگل ایندکس بهتر ودادن رنک به صفحات توسط روبات های گوگل وسرعت ایندکس بالاالبته گاهی هم نتایج عجیب غریب

یاهو:ایندکس خوب واستفاده از سیستم رنک گوگل که میتونه یه ضعف باشه ولی درعوض نتایج غیر معقول خیلی کم پیش میاد

3. سابقه

گوگل: من با گوگل حدود 3یا 4 ساله اشنا شدم ولی در این چند سال داره لحظه به لحظه بهتر میشه

باهو: اولین بار که به اینترنت وصل شدم واولین صفحه ای که باز کردم صفحه یاهو بود و امکانت هم مثل گوگل پیشرفت کرده

4.زبان فارسی

گوگل: داشتن صفحه فارسی سرچ و سرچ تنها در وب های فارسی که یه مزیت نسبت به یاهو هست که شاید اگه ایران تحریم نمی شد تا حالا تمام صفحات گوگل زبان فارسی هم داشت

یاهو:از همون اول که یادمه یه صفحه ی فارسی هم نداشت

سرویس وبلاگ

گوگل: داشتن سرویس دوست داشتنی بلاگر که یکی از بهترین سرویس هادر دنیا هست و امکانات فراوان داره

یاهو: سرویسی یه نام Yahooo360 که من اصلا باهاش حال نکردم

5. سرویس چت

گوگل: سرویس گوگل چندان جالب نیست ومن باهاش حال نکردم و برنامه گوگل تالک هم چندان جالب نیست

باهو: سرویس دوست داشتنی چت که بسیار جالب هست وهمه گیر هست و امکانات متفاوت در چت وبرنامه وحشتناک جالبه یاهو مسنجر

6.گروه هایا Group

هردو دریک حد هستن وبستگی به سلیقه شخص داره

7.ایمیل

گوگل: سرویس خوب با فضای عالی که میشه به عنوان اپلود سنتر هم استفاده کرد ونقص این سیستم اینه که اگه ازکلاسیک خارج بشیم سرعت لود زیادی میخواد

یاهو: سرویس خوب بافضای عالی که تنها ضعفش اون تبلیغ های گوشه هست که واسه کسایی که سرعت پایین دارن بده

سایر سرویس ها

تو این مورد میشه گفت میشه گفت گوگل با داشتن سرویس هایی مثل Google mapوGoogle Earth وگوگل انالیز و…….. سرتر هست

هیچ نظری موجود نیست:

http://up.iranblog.com/images/0z5dgraxwa4j49a5ts77.gif http://up.iranblog.com/images/gv83ah5giec9g8jkopmc.gif