۱.۳۰.۱۳۸۹

اس ام اس ها و پیامک های بسیار زیبا در مورد امام زمان و روز جمعه

اس ام اس ها و پیامک های بسیار زیبا در مورد امام زمان و روز جمعه


دلی دارم که رسوای جهان اساس ام اس ها و پیامک های بسیار زیبا در مورد امام زمان و روز جمعه ت / گرفتار بتی ابرو کمان است

نگاهم سوی طاووسی بهشتی است / که نامش مهدی صاحب الزمان است

به امید ظهورش

.

.

.


اسیر پنجه ی دردیم بی تو / نگاه نرگسی زردیم بی تو

اگر چشم انتظار تو نبودیم / در این دنیا چه می کردیم بی تو . . .

.

.

.


ای سوی تو عالم نگران ادرکنا / شد دوری تو به ما گران ادرکنا

طغیان ستم گذشت از حد مهدی / ای ریشه کن ستمگران ادرکنا . . .

.

.

.


در تمنای نگاهت بی قرارم تا بیایی / من ظهور لحظه ها را می شمارم تا بیایی

خاک لایق نیست تا به رویش پا گذاری / در مسیرت جان فشانم گل بکارم تا بیایی . . .

.

.

.


جلوه گل عندلیبان را غزلخوان می کند / نام مهدی صد هزاران درد درمان میکند

مدعی گوید که با یک گل نمی گردد بهار / من گلی دارم که عالم را گلستان میکند . . .

.

.

.


کوچه های شهر ما ویران نمی ماند عزیز / کار و بار عشق بی سامان نمی ماند عزیز

یک نفر فردا زمین را نور باران می کند / «مهدی» ما تا ابد پنهان نمی ماند عزیز . . .

.

.

.


ای طبیب زخمهای بی قرار / ای قرار بی قراریها بیا

کس نمی فهمد زبان زخم را / ای دوای زخم کاریها بیا . . .

ادامه در لینک زیر

.

.

.


بی نوایم نوای من مهدیست / دردمندم دوای من مهدیست

من غریبم در این زمانه ولی / مونس آشنای من مهدیست . . .

.

.

.


زمستان خسته شد از بی بهاری / جهان می لرزد از این بی قراری

گمانم جمعه ای باقی نمانده / خدایا تا به کی چشم انتظاری . . . ؟

.

.

.


گمان کنم که زمانش رسیده برگردی / به ساحت شب قدر ای سپیده برگردی

هزار بیت فرج نذر می کنم شاید / به دفتر غزلم ای قصیده برگردی . . .

.

.

.


هزار جمعه رسید , نگار ما نرسید / هنوز وعده دیدار یار ما نرسید

نوای قلب و دل بی قرار ما این است / دوای دل بی قرار ما نرسید . . .

.

.

.


چنین که یخ زده ایمان من اگر هر روز / هـزار بار بـیایـد بـهار کافـی نـیـسـت

خودت دعا کن ای نازنین که برگردی / دعای این همه شب‌ زنده‌دار کافی نیست . . .

.

.

.


شعله ی آتش هجران تو جان می سوزد / و ز فراق تو دل پیر و جوان می سوزد

این چه درد است کزو خون جگر می ریزد / وین چه سوز است کزو جان جهان می سوزد . . .

.

.

.


ای که گهواره ی تو ساحل امواج دلم / دیدن روی نکویت شده معراج دلم

کرده خال رخ زیبای تو تاراج دلم / به خدا عشق و ولای تو شده تاج دلم . . .

.

.

.


هستی ام بسته به هستی تو ای هستی من / ای که از چشم خمار تو بود مستی من

ای که هستی دو جهان یار به بی دستی من / تو بیا و منگر بر گنه و پستی من . . .

.

.

.


گرچه دل من به یاداوخائن نیست / هرکس که بدون او نشست مومن نیست.

انگار زمـان فقط به یـاد آقـا ست، / یـک لحظه به اصطلاح مـا ساکن نیست . . .

.

.

.


چه شود بیاید آن روز که به تو رسیده باشم / به هوای دیدن تو ز هوا رهیده باشم

همه عمر من به یاد تو گذشته نازنینا / نکند که من بمیرم و تو را ندیده باشم . . .

.

.

.


همه گنجهای دنیا به فدای تار مویت / همه عاشقان عالم تشنه ی می سبویت

همه زنده انداز توکه توحاضری همیشه /دل من گمست و غایب وبه ره به جستجویت . . .

.

.

.


اگر مهدی زهرا باز گردد/ جهان آیینه اعجاز گردد

سرم را پیش پایش می گذارم / که با خاک رهش دمساز گردد . . .

.

.

.


عمریست که از حضور جا ماندیم / در غربت سرد خویش تنها ماندیم

او منتظر است که ما برگردیم / ماییم که در غیبت کبری ماندیم . . .

.

.

.


عمری به جز بیهوده گفتن سر نکردیم / تقویمها گفتند و ما باور نکردیم

دل در تب لبیک تاول زد ولی ما / لبیک گفتن را لبی هم تر نکردیم . . .

.

.

.


مرا به غیر تو نبود پناه مهـدی جان / که من گدایم و هستی تو شاه مهدی جان

در انتظار تو شاها گذشت عمر عزیز / نگشت حاصل من غیـر آه مهدی جان . . .

.

.

.


مولای من که خلقت عالم برای اوست / عرش خدا ذره ای از خاک پای اوست

ای دل گمان مبر که برضوی و ذی طوی ست / انجا که جای غیر خدا نیست جای اوست . . .

.

.

.


هر کجا سلطان هست، دورش سپاه و لشگر است / پس چرا سلطان خوبان بی سپاه و لشگر است؟!

با خبر باشید ایچشم انتظاران ظهور / بهترین سلطان عالم از همه تنهاتر است . . .

.

.

.


بگو چگونه تو تدبیر می کنی اقا؟ / چرا در امدنت دیر می کنی اقا؟

دل تمامی عشاق دوره گردت را / چقدر ساده غزلگیر می کنی اقا؟

هیچ نظری موجود نیست:

http://up.iranblog.com/images/0z5dgraxwa4j49a5ts77.gif http://up.iranblog.com/images/gv83ah5giec9g8jkopmc.gif