۶.۰۵.۱۳۸۸

تمركز اپل بر توليد رايانه‌هاي لوحي شكل

>

"استيو جابز " مديرعامل اپل از زمان بازگشت خود به اين شركت علاقه زيادي به سيستم‌هاي رايانه‌اي لوحي نشان داده و تمركز فراواني بر اين دستگاه‌ها كرده است.
به گزارش فارس به نقل از روزنامه وال استريت، جابز كه پس از يك غيب 6 ماه به علت پيوند كبد و درمان بيماري خود در ماه ژوئن به شركت اپل بازگشت، هم‌اكنون در حال بررسي جنبه‌هاي مختلف رايانه لوحي جديد است و سيستم‌هاي تبليغات و بازاريابي اين محصول را به دقت بررسي مي‌كند.

در حال حاضر شايعات فراواني منتشر شده است كه بر اساس آن مي‌توان گفت اپل در حال ساخت رايانه لوحي، نت‌بوك يا يك iPod بزرگ شده است. اما منابع آگاه هنوز اطلاعات دقيقي در مورد اين محصول جديد منتشر نكرده‌اند و هنوز به طور دقيق زمان عرضه اين محصول مشخص نشده است.
بسياري از كارشناسان فناوري معتقدند كه اپل در حال ساخت يك دستگاه چندرسانه‌اي است كه امكان گشت و گذارهاي اينترنتي را براي كاربران فراهم مي‌كند، بازي‌هاي رايانه‌اي را اجرا مي‌كند و قابليت اجراي كتاب‌هاي الكترونيكي نيز براي آن فراهم شده است و احتمال مي‌رود كه اوايل سال 2010 ميلادي در اختيار كاربران قرار گيرد.
به عقيده نويسنده گزارش روزنامه وال استريت، تاكيد و تمركز جابز بر اين رايانه لوحي نشان دهنده اهميت اين محصول براي اپل است.

هیچ نظری موجود نیست:

http://up.iranblog.com/images/0z5dgraxwa4j49a5ts77.gif http://up.iranblog.com/images/gv83ah5giec9g8jkopmc.gif