۵.۲۳.۱۳۸۸

روشن شدن خودکار PC

روشن شدن خودکار کامپيوتر در ساعتی معین
کامپیوتر را روشن کنید و دو سه باردکمهDeletروی کیبورد را فشار دهید. وارد محيط setup شويد. بعد بدنبال گزينه Power Management Setup بگرديد.
حالا گزينه PWron/Resume by alarm را پيدا كنيد. گزينه فوق را از حالت غير فعال به فعال تغيير دهيد. حالا گزينه date alarm در زير فعال شده و مي توانيد تاريخ خود را ثبت كنيد.
زمان را مي توانيد با گزينه Time alarm ثبت نماييد. با فشردن كليد F10 و ذخيره اطلاعات و تغييرات كامپيوتر خود را خاموش كنيد و فقط سيم برق كامپيوتربه پريز باشد حال در تاريخ و تايم مورد نظر شما كامپيوتر بصورت اتوماتيك روشن ميشود = افزودن متن دلخواه در کنار ساعت ویندوز : با این کار متن کنار ساعت ویندوز خود را تغییر خواهید داد: فرمان Regedit را در قسمت RUN ویندوز وارد کنید.
به کلید زیر بروید. HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Internation ۳- داده ای رشته ای ( نوع String ) با نام S1159 ایجاد کرده ( در صورتی که از قبل ایجاد نشده باشد) و متن دلخواه خود را در آن وارد کنید. داده رشته ای دیگر با نام S2359 ایجاد کرده و متن دلخواه دیگری را در آن وارد کنید. توجه کنید که در ویندوز XP اگر فارسی را فعال کرده باشید می توانید عبارات را فارسی تایپ کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

http://up.iranblog.com/images/0z5dgraxwa4j49a5ts77.gif http://up.iranblog.com/images/gv83ah5giec9g8jkopmc.gif