۵.۱۷.۱۳۸۸

ایمیل خود را پس از مرگ ارسال کنید!



یک شرکت انگلیسی نوعی سرویس پست الکترونیک را راه اندازی کرده است که ایمیلها را پس از مرگ فرستنده برای گیرنده ارسال می کند.
به گزارش خبرگزاری مهر، فناوری در دنیای ارتباطات امروز هیچ مرز و محدودیتی ندارد و حتی می تواند ارتباط افراد را پس از مرگ با عزیزانشان حفظ کند.

به تازگی یک شرکت انگلیسی سرویس پست الکترونیکی جدیدی با عنوان Last Message Club (باشگاه آخرین پیام) را راه اندازی کرده است. این سرویس به هر یک از مشتریان خود اجازه می دهد که حداکثر 100 پیام شامل نامه های عاشقانه، مشاوره، وصیتنامه و اطلاعات مالی را آماده کند و پس از مرگ آنها را به دست گیرنده ها برساند.

این پیامها به خصوص می تواند شامل پیامهای تبریک مثل پیام تبریک نوه ها و یا تولد نتیجه ها بشود. پیامها می توانند با عکس، صوت و فیلم نیز همراه شوند.

ایده راه اندازی این سرویس را "جف ریس" ارائه کرده است. وی در این خصوص اظهار داشت: "هیچ کس دوست ندارد به مرگ فکر کند اما بهتر است که خود را برای مرگ آماده کنیم حتی برای کاهش استرس عزیزانمان زمانی که دیگر در میان آنها نیستیم فکر کردن به مرگ می تواند مفید باشد."

براساس گزارش میرور، سیمون گیلیگان 63 ساله یکی از اولین مشتریانی است که از این سیستم استفاده کرده است و پیامهای پس از مرگ را برای همسر، فرزندان و سایر خویشاوندان خود نوشته است. وی در این خصوص گفت: "فکر کردن به مرگ موجب می شود که حتی به خاطرات بسیار جزئی و کوچک هم فکر کنی و برای مثال به یکی از آشنایان یادآوری کنی که اشتراک اتوبوس تو را قطع کند."

هیچ نظری موجود نیست:

http://up.iranblog.com/images/0z5dgraxwa4j49a5ts77.gif http://up.iranblog.com/images/gv83ah5giec9g8jkopmc.gif