۶.۱۲.۱۳۸۸

خدمات اينترنت بي‌سيم در هواپيما

بيش از سه‌چهارم تاجران و بازرگاناني كه به صورت دايم در سفر هستند، خطوط پروازي را براي سفرهاي خود انتخاب مي‌كنند كه خدمات اينترنتي بي‌سيم را در مسافرت‌هاي هوايي ارايه مي‌دهند.
به گزارش فارس به نقل از پي‌سي‌ورلد، اين مطالعات در شركت تحقيقاتي Wakefield Research انجام شده است و نشان مي‌دهد هم‌اكنون 8 شركت هواپيمايي آمريكا امكان استفاده از خدمات اينترنتي بي‌سيم بر مبناي شبكه Wi-Fi را براي مسافران خود فراهم مي‌كنند.

در حال حاضر بيش از 500 هواپيما در آمريكا به سيستم ارايه خدمات اينترنت بي‌سيم Wi-Fi مجهز شده‌اند و بسياري از شركت‌هاي هواپيمايي نيز در حال نصب اين سيستم روي هواپيماهاي خود هستند.
اين بررسي روي 480 تاجر و بازرگاني كه به صورت دايم سفر مي‌كنند انجام شد كه گفته مي‌شد 150 نفر از آن‌ها در اوايل آگوست خدمات اينترنت بي‌سيم Wi-Fi را در پروازهاي خود مورد استفاده قرار مي‌دادند.
بيش از 95 درصد شركت‌كنندگان در اين تحقيق اعلام كردند كه خدمات اينترنت بي‌سيم در مسافرت‌هاي هوايي كارايي آن‌ها را بيشتر مي‌كند.
در اين ميان، نيمي از آن‌ها اعلام كرده‌اند كه يك روز قبل از پرواز، ارايه خدمات اينترنتي در طول سفر را براي خود رزرو مي‌كنند تا بتوانند اين خدمات را در اختيار بگيرند.

هیچ نظری موجود نیست:

http://up.iranblog.com/images/0z5dgraxwa4j49a5ts77.gif http://up.iranblog.com/images/gv83ah5giec9g8jkopmc.gif