۶.۱۰.۱۳۸۸

ويندوز 7 باتري لپ‌تاپ‌ها را زودتر تمام مي‌كند

خبرگزاري فارس: از هم‌اكنون حدود يك و نيم ماه تا زمان عرضه سيستم‌عامل ويندوز 7 باقي مانده است، اما دو بررسي مجزا كه به تازگي انجام شده، برخي مشكلات را در اين سيستم‌عامل پيشرفته و كامل نشان مي‌دهد و اظهار مي‌دارد كه اين مشكلات مي‌تواند باعث كاهش تمايل كاربران براي استفاده از اين محصول شود.

به گزارش فارس به نقل از لپ‌تاپ‌مگ، يكي از اين مشكلات كه براي ويندوز 7 شناسايي شده، عمر باتري‌ها در رايانه‌هاي قابل‌حمل، به‌خصوص در نت‌بوك‌ها است. طبق اين بررسي‌ها گفته مي‌شود كه ميزان مصرف انرژي در سيستم‌عامل ويندوز 7 نسبت به XP بيشتر است و بر اين اساس، صاحبان رايانه‌همراه كه از سيستم‌عامل جديد مايكروسافت استفاده كنند، بايد سريع‌تر از گذشته خود را به پريز برق برسانند.
ميزان مصرف انرژي در ويندوز 7 نسبت به ويندوز ويستا بهبود يافته است، اما نصب اين سيستم‌عامل روي لپ‌تاپ‌ها موجب خواهد شد تا انرژي ذخيره شده در باتري نسبت به لپ‌تاپ مشابه با سيستم‌عامل ويندوز XP سريع‌تر تخليه شود.
با توجه به اينكه ظرفيت باتري بسياري از نت‌بوك‌ها محدود است و نمي‌توانند به ميزان زياد انرژي را در خود ذخيره كنند، نصب ويندوز 7 روي آن‌ها مي‌تواند مشكلات فراواني را براي كاربران به همراه آورد.

هیچ نظری موجود نیست:

http://up.iranblog.com/images/0z5dgraxwa4j49a5ts77.gif http://up.iranblog.com/images/gv83ah5giec9g8jkopmc.gif