شايد براي شما هم اتفاق افتاده باشد كه باعجله بنشينيد مقابل كامپيوتر و روي آيكن اتصال به ISP دابل كليك كنيد و منتظر باشيد تا مودم شماره گيري كند و شما پرتاب شويد به دنياي اينترنت! ولي به جاي برقراري ارتباط پنجره ي كوچكي باز مي شود و عددي را همراه با يك پيغام مودبانه تحويلتان مي دهد. تازه اينجاي كار است كه شما مي فهميد بد آورديد. چون اول بايد علت خطا را كشف كنيد و بعد رفع عيب كنيد. خوب در ادامه سعي مي كنيم شماره هاي خطا را همراه با راه حل برطرف كردن خطا شرح دهيم:
Error 628
پيغام: اتصال سرور مورد نظر قطع شده و عمليات متوقف گرديده است.
راه حل: مطمئن شويد شماره ISP را درست وارد كرده ايد.
1.با تلفن معمولي شماره ISP را شماره گيري كنيد تا از سلامت خط تلفن مطمئن شويد.
2.شايد قابليت شماره گيري Tone موجود نباشد، پس حتما تنظيمات شماره گيري را بررسي نماييد.
3.اگر مي خواهيد از سرويس VPN استفاده كنيد ممكن است تنظيمات به درستي انجام نشده باشد.
4.اگر هيچ كدام از مراحل بالا جواب نداد با قسمت پشتيباني تماس بگيريد.
Error 647
پيغام: حساب كاربري غير فعال است.
راه حل: به دليل اتمام اعتباري و يا منقضي شدن تاريخ، حساب كاربري شما غير فعال شده است. براي اطمينان با برخي پشتيباني تماس بگيريد.
Error 668
پيغام: ارتباط پايان يافته است.
راه حل: مجددا شماره گيري نماييد.
1.اگر با فاصله كمي دوباره اين پيغام را دريافت كرديد سرعت مودم خود را كاهش داده و از ساير امكانات مودم مانند فشرده سازي و... چشم پوشي كنيد.
2.اطمينان حاصل كنيد كه مودم شما با مودم هاي ISP سازگاري داشته باشند.
Error 676
پيغام: تلفن بوق اشغال مي زند.
راه حل: مجددا شماره گيري نماييد.
Error 678
پيغام: كامپيوتر مقصد قادر به پاسخگويي نيست.
راه حل: مطمئن شويد كه شماره تلفن مقصد را درست وارد كرده ايد.
1.با استفاده از گوشي تلفن شماره مقصد را امتحان كنيد تا از صحت خطوط تلفن مطمئن شويد.
2.بررسي كنيد كه مودم به درستي كار مي كند.
3.ممكن است اشكال از Firewall اي باشد كه در مسير موجود است.
4.اگر شما از اتصال فراگير (Broad Band) استفاده مي كنيد اطلاعات اتصال در General Tab اتصال خود را بررسي كنيد.
5.كابل ها را بررسي نماييد.
Error 628
پيغام: اتصال سرور مورد نظر قطع شده و عمليات متوقف گرديده است.
راه حل: مطمئن شويد شماره ISP را درست وارد كرده ايد.
1.با تلفن معمولي شماره ISP را شماره گيري كنيد تا از سلامت خط تلفن مطمئن شويد.
2.شايد قابليت شماره گيري Tone موجود نباشد، پس حتما تنظيمات شماره گيري را بررسي نماييد.
3.اگر مي خواهيد از سرويس VPN استفاده كنيد ممكن است تنظيمات به درستي انجام نشده باشد.
4.اگر هيچ كدام از مراحل بالا جواب نداد با قسمت پشتيباني تماس بگيريد.
Error 647
پيغام: حساب كاربري غير فعال است.
راه حل: به دليل اتمام اعتباري و يا منقضي شدن تاريخ، حساب كاربري شما غير فعال شده است. براي اطمينان با برخي پشتيباني تماس بگيريد.
Error 668
پيغام: ارتباط پايان يافته است.
راه حل: مجددا شماره گيري نماييد.
1.اگر با فاصله كمي دوباره اين پيغام را دريافت كرديد سرعت مودم خود را كاهش داده و از ساير امكانات مودم مانند فشرده سازي و... چشم پوشي كنيد.
2.اطمينان حاصل كنيد كه مودم شما با مودم هاي ISP سازگاري داشته باشند.
Error 676
پيغام: تلفن بوق اشغال مي زند.
راه حل: مجددا شماره گيري نماييد.
Error 678
پيغام: كامپيوتر مقصد قادر به پاسخگويي نيست.
راه حل: مطمئن شويد كه شماره تلفن مقصد را درست وارد كرده ايد.
1.با استفاده از گوشي تلفن شماره مقصد را امتحان كنيد تا از صحت خطوط تلفن مطمئن شويد.
2.بررسي كنيد كه مودم به درستي كار مي كند.
3.ممكن است اشكال از Firewall اي باشد كه در مسير موجود است.
4.اگر شما از اتصال فراگير (Broad Band) استفاده مي كنيد اطلاعات اتصال در General Tab اتصال خود را بررسي كنيد.
5.كابل ها را بررسي نماييد.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر