۹.۰۶.۱۳۸۷

نحوه سرعت بخشيدن به عمل استارت در ويندوز XP

عمل استارت در ويندوز XP ، سريعتر از سيستم عاملهايي است كه تا كنون با آنها كار كرده ايد. مدت زمان برگشت از حالت Standby هم با سرعت بيشتري انجام مي پذيرد. اما اينكه آيا مي شود باز هم سريعتر از اين عمل كرد، مطلبي است كه ما مي خواهيم به كمك يك ابزار كم حجم نرم افزاري از سايت توليدات ميكروسافت به شما نشان دهيم. نام اين نرم افزار كه براي بهينه كردن و سرعت بخشيدن به استارت در ويندوز XP طراحي شده، BootVis است كه به عنوان يك ابزار براي تجزيه و تحليل بالا آمدن سيستم (Boot)عمل مي كند. اين تسهيلات ارائه شده به صورت download رايگان، براي جستجوي خطا در سيستم و افزايش سرعت عمل بالا آمدن در نظر گرفته شده است. شما مي توانيد تمام امكانات استارت را در ويندوز XP تجزيه و تحليل و بهينه كنيد. پس از عمل بهينه سازي، بالا آمدن سيستم به طور معمول زودتر انجام مي شود.
پس از download كردن اين برنامه، آن را به دلخواه خود در يك پوشه ذخيره كنيد. سپس فايل BootVis.exe را ( با دو بار كليك روي آن ) اجرا كنيد.
پنجره برنامه اي مشابه Explorer ، باز مي شود كه سمت راست آن خالي است. حال اگر در سطر منوها روي “Trace” كليك كنيد، انتخابي شامل شش option را در مقابل خود خواهيد يافت.
ترتيب اجراي تك تك option هايي كه توسط BootVis جهت بهينه كردن بالا آمدن سيستم در اختيار قرار گذاشته شده، بسيار مهم است. پس از استارت مجدد، BootVis شروع به كار مي كند. تا زماني كه BootVis نتيجه تجزيه و تحليل خود را نشان نداده است، هيچ كاري انجام ندهيد. توجه داشته باشيد كه اين عمل چند دقيقه اي طول خواهد كشيد.

هیچ نظری موجود نیست:

http://up.iranblog.com/images/0z5dgraxwa4j49a5ts77.gif http://up.iranblog.com/images/gv83ah5giec9g8jkopmc.gif