۹.۰۶.۱۳۸۷

آیا مخترع Ctrl+Alt+Del را می شناسید؟

پشتيبان گيري از اكانت ها: در برنامه outlook Express، از منوي Tools گزينه Accounts و سپس حساب مورد نظرتان را انتخاب و روي دكمه Export كليك كنيد. مكان مناسبي را براي فايل تعيين كنيد. اين فايل با فرمت iaf ذخيره خواهد شد. براي بازيابي اطلاعات حساب خود، مي توانيد از همين مسير دكمه Import را كليك كرده و نشاني فايل iaf را به سيستم بدهيد.
پشتيبان گيري از كتابچه آدرس ها: ابتدا ببنيد فايل مربوط به كتابچه آدرس ها كجا ذخيره شده است. براي اين منظور، روي دكمه Addresses در خط ابزار كليك و سپس از منوي Help گزينه About Address Book كليك كنيد. آدرس و اسم فايل بچه آدرس ها را يادداشت كنيد. به نشاني مربوط برويد و فايل wab را در مكان ديگري كپي كنيد. بعدها براي بازيابي آدرس ها، مي توانيد از منوي File گزينه Import و سپس Address Book را انتخاب كنيد.
پشتيبان گيري از نامه ها: ازمنوي Tools گزينه Options را انتخاب كرده و به صفحه Maintenance برويد. سپس دكمه Store Folder كليك كنيد تا فولدري را كه نامه هايتان در آنجا ذخيره مي شود پيدا كنيد. حال از طريق My Computer به سراغ اين فولدر رفته و با انتخاب تمام فايل هاي dbx، آن ها را در مكان مناسب كپي كنيد.

هیچ نظری موجود نیست:

http://up.iranblog.com/images/0z5dgraxwa4j49a5ts77.gif http://up.iranblog.com/images/gv83ah5giec9g8jkopmc.gif