۹.۰۹.۱۳۸۷

چگونه مي توان فايل هاي موقتي اينترنت را جابه جا كرد ؟

همانطور كه مي دانيد، تصاوير وصفحات تمام وب سايت هايي را كه بازديد مي كنيد در يك فايل موقتي اينترنت روي كامپيوتر شما ذخيره مي شود. اين كار باعث مي شود تا صفحات وبي كه بارها بازديد شده اند سريعتر بالا بيايند . كوكي ها، چه خوب و چه بد نيز در اين فايل ها ذخيره مي شوند.
دلايل زيادي براي مراجعه به فايلهاي موقتي كاربر وجود دارد مثلا براي حذف كوكي ها يا ذخيره تصاوير و فايل هاي صوتي كه روي صفحه بازديد شده وجود دارد. حتي مي توانم مكاني را كه كاربر در آن بوده از اين طريق بازبيني كرد.
البته براي دسترسي به پوشه فايل هاي موقتي بايد از طريق IE اقدام كرد ولي آيا خوب نيست كه اين فايل ها براحتي قابل دسترسي باشند؟
شما مي توانيد مكان فايل موقتي خود را تغيير دهيد.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

دوست عزیز شما لینک شدید لطفا مرا با نام سایت رسمی افسانه جومونگ لینک کنید و بعد به من خبر دهید.
آدرس سایت:
http://a-a-m-a.blogfa.com/


چنانچه دارای سایت یا وبلاگ پربازدیدی هستید می توانید با عضویت در سیستم اکسین ادز اقدام به نمایش تبلیغات نمایید و به ازای هر کلیک بازدیدکنندگان برروی تبلیغات تا سقف 800 ریال بعنوان پورسانت دریافت نمایید.همچنین با معرفی این سیستم به دیگران و عضویت آنها از طریق شما به ازای هر کلیکی که بر روی تبلیغات آنها می شود مبلغ 50 ریال از طرف سایت به پورسانت شما اضافه خواهد شد و بدین صورت شما به یک حقوق ماهیانه و مادام العمر دست خواهید یافت. پرداخت کلیه وجوه و پورسانتها در سیستم تبلیغاتی اوکسین ادز توسط شرکت رفاه گستر جنوب به شماره ثبت 24516 تضمین شده می باشد.استقبال بی نظیر از این سیستم، خود نشان دهنده این مهم می باشد.
.
برای ثبت نام روی لینک زیر کلیک کنید.
http://www.oxinads.com/?a=15958
و با کلیک بر روی هر یک از تبلیقات داخل این سایت و یا سایت خود مبلغی به عنوان پورسانت به حساب شما
صاحب سایت و یا وب سایت واریز می شود.

http://up.iranblog.com/images/0z5dgraxwa4j49a5ts77.gif http://up.iranblog.com/images/gv83ah5giec9g8jkopmc.gif