۲.۱۹.۱۳۸۸

با چه کسانی چت کرده ام

شاید این سوال برای هر چتری پیش بیاد که من با چه کسانی چت کرده ام و من این بار برای شما این امکان رو فراهم کردم که نید با چه کسانس چت کرده اید. از منوی Start گزینه Run را انتخاب كنید سپس تایپ كنید Regedit پس از باز شدن پنجره ویرایشگر ریجستری به كلید زیر بروید :
HKEY_CURRENT_USER\Software\Yahoo\Pager\profiles
خب چی میبینید؟ لیست یك سری ID كه 100% ID شما هم در بین آنها می باشد ، بله به همین راحتی لیست تمام ID هایی كه در یاهو وصل شده اند اینجا لیست شده است خب برای اینكه بفهمیم كه یك ID خاص با چه كسی چت داشته است به طور مثال من ID خودم را باز می كنم
HKEY_CURRENT_USER\Software\Yahoo\Pager\profiles\shahinegar\IMVironments\Recent
خب در پنجره مقادیر مشاهده می كنید كه ID فردی كه با آن چت كرده اید و ای دی خود شما قرار دارد.
به طور مثال اینجا من با YahooHelper چت كردم :
YahooHelper;shahinegarبه همین راحتی میتوانید یكی دیگر از ID هایی رو كه توی سیستم شما كانكت شده و با كسی چت كرده است را در بیارید.

هیچ نظری موجود نیست:

http://up.iranblog.com/images/0z5dgraxwa4j49a5ts77.gif http://up.iranblog.com/images/gv83ah5giec9g8jkopmc.gif