۲.۱۸.۱۳۸۸

مرور قسمت‌های اول ، دوم , سوم ، چهارم , پنجم

در صورتی که گزینه Show Control Panel in My Computer را فعال کنید آیکون کنترل پنل در My Computer شما نشان داده خواهد شد.







همانطور که می‌دانید فایل ها یا فولدرهای رمزدار شده یا فشرده شده‌ی NTFS به صورت رنگ‌های سبز یا آبی نشان داده می‌شوند. با غیر فعال کردن گزینه Show encrypted or compressed NTFS files in color اینگونه فایل‌ها نیز به صورت معمولی و نه رنگی نشان داده می‌شوند.



گزینه Show pop-up description for folder and desktop items شباهت بسیار زیادی به گزینه Display file size information in folder tips دارد، زیرا وظیفه‌ی این گزینه نیز غیرفعال یا فعال کردن تول تیپ توضیح دهنده مشخصات فایل یا فولدر می‌باشد، با این تفاوت که با غیرفعال کردن این گزینه به طور کامل، این تول تیپ غیرفعال می‌شود و برای هیچ فایلی نشان داده نمی‌شود.



گزینه Use simple file sharing (Recommended) مربوط به اشتراک فایل (File Sharing) می‌باشد، که مشخص می‌کند، تنظیمات اشتراک فایل بصورت ساده باشد یا بصورت پیشرفته.

در صورتی که فردی مبتدی هستید بهتر است این گزینه را غیرفعال نکنید. (با غیرفعال کردن این گزینه حالت پیشرفته اشتراک فایل فعال می‌گردد)



و اما گزینه آخر...







دکمه‌ای را که در تصویر مشاهده می‌کنید، وظیفه‌ی این عمل را بر عهده دارد که تمامی تنظیمات این بخش را به حالت پیش فرض برگرداند.

امیدوارم از این بخش از آموزش لذت برده باشید

هیچ نظری موجود نیست:

http://up.iranblog.com/images/0z5dgraxwa4j49a5ts77.gif http://up.iranblog.com/images/gv83ah5giec9g8jkopmc.gif