۶.۳۰.۱۳۸۹

برنامه ۹۰ درسراشیبی سقوط

بعد از اینکه امیر قلعه نوعی و باشگاه سپاهان به شدت علیه مجری برنامه نود موضع گرفته و به تحریم این برنامه پرداختند، استقلال تهران نیز به این جمع پیوست تا زنگ خطری جدی برای تهیه کننده آن باشد.
سپاهانی ها که به شدت از عادل فردوسی پور خشمگین بودند طی بیانیه ای این برنامه را تحریم کرده و ضمن بر شمردن برخی اعتراضات و انتقادات خود به برنامه نود بر علیه فردوسی پور نیز تاختند.
از سوی دیگر علی فتح الله زاده نیز عنوان کرد با فردوسی پور مشکلی ندارم اما برنامه او جایگاه رسیدگی به مسائل حقوقی نیست و از بابت چنین مسائلی ۹۰ تحریم است.

چبر همین اساس استقلال دومین تیم لیگ برتری است که در فصل جاری به طور رسمی برنامه نود را تحریم می کند.
البته سال گذشته نیز هواداران تراکتور سازی تبریز به دلیل مجادله فردوسی پور با فراز کمالوند به شدت علیه برنامه نود موضع گرفته و مسابقات اس ام اس این برنامه را نیز تحریم کرده بودند.
هواداران تبریزی معتقد بودند مسابقه پیامک برنامه نود به گونه ای طراحی شده بود که هواداران تبریزی نتوانند در آن شرکت کنند.
از سوی دیگر فردوسی پور یک منتقد سرسخت و همیشگی به نام مایلی کهن دارد.
دیگر همه به گیر دادن های سرمربی سایپا در کنفرانس های مطبوعاتی عادت کرده و وی را منتقد سرسخت فردوسی پور و نود می دانند.
نکته قابل توجه این است که در بین چهار تیم پرطرفدار کشورمان فقط پرسپولیس است که با برنامه نود دچار چالش نشده و به تحریم آن نپرداخته است.
در این بین در صورتی که این تیم پرطرفدار پایتخت نیز بر علیه فردوسی پور و برنامه اش موضع گیری کند، تهیه کننده این برنامه پربیننده باید خود را در معرض سقوط ببیند.
بنابراین گزارش تمام این تحریم ها و انتقادات صورت گرفته از برنامه نود نشان از روند تند و بیراهه صورت گرفته این برنامه می دهد که گاهی موجبات دعواهای اهالی فوتبال را نیز موجب می شود.

هیچ نظری موجود نیست:

http://up.iranblog.com/images/0z5dgraxwa4j49a5ts77.gif http://up.iranblog.com/images/gv83ah5giec9g8jkopmc.gif