۵.۰۴.۱۳۸۹

اس ام اس های عاشقانه ناب ، داغ و پر حرارت مرداد ماه ۸۹


صد دفعه گفتم لباساتو جلوم تکون نده ، دکتر گفته به گرد گلها حساسیت دارم !

.

.

.

درسته دلت از سنگه ولی اشکال نداره ! آخه فقط من هنوز بت پرست موندم !

.

.

.

هیچ ثروتی بالاتر از مهربانی نیست ، یادت باشه تو خیلی ثروتمندی

یه خورده از ثروتت رو هم به ما بدی چی میشه آخه !؟

.

.

.

ای همه غمگین اگر تنها شدی ، من با توام / خسته دل از هر که و هر جا شدی ، من با توام

گر به کنج بی کسی نشسته ای با درد خویش / دلگران از مردم دنیا شدی ، من با توام . . .

.

.

.

امروز ما ادم ها به جای اینکه دنبال خواب راحت باشیم

دنبال تخت خواب راحت هستیم ،

زندگی قشنگ شده ولی خوشمزه نیست . . .

.

.

.

شهر من رو به زوال است تو باید باشی / دل من زیر سوال است تو باید باشی

فال حافظ زدم آن رند غزل خوان میگفت / زندگی بی تو محال است تو باید باشی

.

.

.

به که پیغام دهم ؟

به شباهنگ که شب مانده به راه ؟ / یا به انبوه کلاغان سیاه

به پرستو که سفر میکند از سردی فصل / یا به مرغان نکوچیده شهر ؟

به که پیغام دهم که به یادت هستم . . . ؟

.

.

.

میدونی چرا خورشید داغه !؟ چون میبینه تو مال منی آتیش میگیره !

.

.

.

شب ساعت ابری مرا داد به تو / افتاد نگاه خسته ی باد به تو

باران زد و خیس شد تن خاطره ها / باران زد و باز یادم افتاد به تو . . .

.

.

.

از دورى تو دلى پر از غم دارم / وز غصّه ى تو همواره ماتم دارم

گر حق بدهد به من همه ملک وجود / گویم که گل روى ترا کم دارم . . .

.

.

.

رفتن همیشه راه نیست / وقتی که سینه ای پر آه نیست

شکستی تو دل من / آیا این گناه نیست . . . ؟

.

.

.

عشق یعنی رفتن از شهر بهار / با دو چشم تر به سوی روزگار

عشق یعنی بی وفایی های یار / عشق یعنی سالها در انتظار . . .

.

.

.

زندگی باید کرد ، گاه با یک گل سرخ ، گاه با یک دل تنگ

گاه باید رویید در پس این باران ، گاه باید خندید بر غمی بی پایان . . .

.

.

.

پناهی نیست جز آوار / رفیقی نیست جز دیوار

کجایی ای چراغ عشق / منو از سایه ها بردار . . .

.

.

.

آسمان کوچک من همه شب بارانیست / همه شب در تب چشمان ترم مهمانیست

شکوه از فاصله ها نیست که از قلب من است / غم و اندوع دل عاشق من پنهانیست . . .

.

.

.

چو گل های شقایق داغدارم / بیا پروانه شو بنشین کنارم

بزن مرهم به زخم قلبم ای دوست / که خنجر خورده ی این روزگارم . . .

.

.

.

دگر عاشق نخواهم شد که معشوقان جفا کارند / روم کنجی ز میخانه که می نوشان وفا دارند . . .

.

.

.

دوستی یعنی که ما باور کنیم ، یک دل دیگر ارادتمند ماست . . .

۱ نظر:

ناشناس گفت...

سلام پکيج آموزش هک سايت سرور + sql injection هک سرور لينوکس ويندوز ديفيس کردن باي پس کردن فيلمهاي خصوصي انجمن هاي امنيتي از مبتدي تا سطح پيشرفته به همراه کتاب هاي کمياب و فيلم آموزشي تصويري و خيلي آموزش هاي ديگه که خودت بايد بياي و ببيني!!!! از پايه در قالب 4 دي وي دي!!!! با استفاده از اين پکيج يه هکر حرفه اي شويد حتي اگه چيزي از هک ندوني!!! حتما يه سر بزن مطمئنا با ديدن ليست محتويات اموزش ترغيب ميشي منتظرتم دوست عزيز حتما يه سر بزن!! موفق باشي

http://up.iranblog.com/images/0z5dgraxwa4j49a5ts77.gif http://up.iranblog.com/images/gv83ah5giec9g8jkopmc.gif