۲.۱۰.۱۳۸۸

از دكتر اينترنت بپرسيد

فرامينگهام- سيستم Apple Xserve تازه خريداری شده ما، دارای يك كنترلر RAID سخت افزاری است، اما كارت ويديويی ندارد. متوجه شده‌ايم كه مراحل تنظيم معمولی سيستم به يك سيستم مكينتاش ديگر احتياج دارد. ما Mac ديگری نداريم و پورت سريال كنسول فعال نيست. با اين وضع آيا می‌توانيم تنظيم سيستم را كامل كنيم؟

شايد بتوانيم با Apple Remote Desktop اين كار را انجام دهيم، اما نمی‌دانم كه چطور آن را با فرمان روشن كردن به كار بياندازيم تا كلاينت‌های NVC ويندوز بتوانند متصل شوند. می‌توانيد از Secure Shell استفاده كنيد تا متصل شويد و بتوانيد فايل‌های مختلف را در Xserve كپی كنيد، سپس بكوشيد برای Xserve يك كپی از OSX vnc را از آدرس www.networkworld.com, DocFinder:1625 دريافت كنيد و يك كپی از Real VNC را نيز از آدرس www.realvnc.com برای كلاينت ويندوز تهيه كنيد.

دو مسئله ممكن است كار را سخت كند، اول بايد ادرس Xservers IP را وقتی بوت می‌كنيد پيدا كنيد، و بايد تصوير ديسك OSXvnc را كه از diskutil در Xserve استفاده می‌كند unpack كنيم. سند سازی از فايل‌های تصاوير ديسك در حال بالا آمدن در www.apple.com/server وجود دارند. پس از آنكه Xserve بوت كرد، از DHCP استفاده می‌كند تا يك آدرس IP را بدست آورد، پس بايد بتوانيد IP را در ميز كلاينت DHCP Server پيدا كنيد. به محض آنكه OSXvnc در سرور نصب شد، می‌توانيد از Real VNC برای اتصال از PC ويندوز استفاده كنيد، سپس از ابزارهای setup سرور OSX GUI برای تكميل مراحل نصب استفاده كنيد.

هیچ نظری موجود نیست:

http://up.iranblog.com/images/0z5dgraxwa4j49a5ts77.gif http://up.iranblog.com/images/gv83ah5giec9g8jkopmc.gif