۲.۱۰.۱۳۸۸

شناسائي ويروس در حافظه

بسیاری از کاربران در انتخاب یک آنتی ویروس مناسب برای سیستم خود از میان نرم افزار های متنوع همواره دچار تردید هستند، نرم افزار آنتی ویروسی که ما بر حسب تجربه کاری خود به شما پیشنهاد میکنیم McAfee VirusScan Enterprise میباشد ، توجه داشته باشید این نسخه ی Enterprise هست و نباید با McAfee VirusScan اشتباه گرفته شود. متاسفانه این آنتی ویروس بسیار قدرتمند و گرانقیمت در میان کاربران ایرانی شناخته شده نیست و به همین علت کاربران چندانی ندارد.

نرم افزار ضد ویروس McAfee VirusScan Enterprise
براي ايستگاه کاري و سرويس دهنده در محيط Windows میباشد. VirusScan Enterprise محافظت کامل در برابر ويروسها، کرم ها (Worm)، اسب هاي تروا (Trojan)و ديگر برنامه هاي مخرب در محيط Windowsبر روي ايستگاههاي کاري (Workstation) و سرويس دهنده ها (Server) فراهم مي کند.
VirusScan Enterpris
براي نيازهاي امروزي طراحي شده و قادر است خود را با شبکه هايي در هر وسعت و گستردگي و با هر نوعساختار مطابقت دهد.

شناسائي ويروس در حافظه
ويروسها و ديگر برنامه ها ي مزاحم لزوماً نبايد اثري از خود بر روي ديسک بجا بگذارند و يا فايلي ايجاد کنند تا بتوانند عمليات مخرب خود را انجام دهند.امکانات شناسائي نرم افزار VirusScan Enterprise تا به آن حد افزايش يافته و تقويت شده که قادر مي باشد هر گونه ويروس و برنامه مخربيرا در حافظه کامپيوتر شناسائي کرده و آنرا از حافظه برداشته و پاك کند. بدين ترتيب ويروسهايي مانند SQL Slammer و Code Red که فقط در حافظه جايگزين مي شوند، براحتي توسط VirusScan Enterprise قابل شناسائي و پاکسازي هستند.

حجم کم نرم افزار
همچنين حجم فايلهاي اطلاعاتي که براي نرم افزار VirusScan Enterprise داراي حجم بسيار کمي در مقايسه با ديگر نرم افزارهاي مشابه است. بروز رساني اين نرم افزار مورد نياز هستند، بسيار کم مي باشد. بدين ترتيب، توزيع و نصب اوليه و پس از آن، بروز رساني نرم افزار در شبکه بسيار سريع بوده و تاثيري بر روي ترافيک شبکه نخواهد داشت

هیچ نظری موجود نیست:

http://up.iranblog.com/images/0z5dgraxwa4j49a5ts77.gif http://up.iranblog.com/images/gv83ah5giec9g8jkopmc.gif