۲.۱۰.۱۳۸۸

رايانه خود را در برابر هر نوع آسيبي ايمن کنید.

رايانه خود را در برابر هر نوع آسيبي ايمن کنید.


ü قابل استفاده در آموزشگاه ها ، مدارس ، کافی نت ها ، دانشگاه ها ، استفاده شخصی و ...
üمهم نیست که تغییرات و تنظیمات توسط کاربر انجام شده است یا برنامه ها و ویروسها ویندوز را آلوده کرده اند فقط کافیست رایانه خود را Restart کنید تا همه تغییرات به حالت اولیه خود باز گردد.
üبرای این کار شما احتیاج به هیچ نوع تخصّص و اطلاعاتی ندارید تنها کاری که باید انجام دهید نصب کردن برنامه استü حتی اگر ویندوز پاک شود این برنامه قادر است آن را باز گرداند و برای این کار نیازی به اشغال هارد دیسک و هر چیز دیگری ندارد و جالب اینجاست که بعد از نصب این برنامه و تا زمانی که از آن استفاده می کنید سرعت کامپیوتر شما کم نمی شود و حتی در بعضی موارد دیده شده است که مقداری به سرعت آن اضافه می شود.
ü امنیت مطلق و واقعی در مقابل هکر ها ، ویروس ها ، جاسوس ها ، کرم ها ، اشکالات نرم افزاری ، هر نوع خرابکاری خواسته و نا خواسته از جمله فرمت کردن پاک شدن فایل ها و پوشه ها ، دستکاری تنظیمات سیستم ، تنظیمات نرم افزاری ، تنظیمات شبکه ، تنظیمات سخت افزاری و ....
üبیش از پنج میلیون کامپیوتر در جهان مجهز به Deepfreeze می باشند.


برای نصب این برنامه کافیست CD آنرا درون CD Drive خود قرار دهید و مراحل نصب را ادامه دهید .در ابتدا ازشما می پرسد که کدام یک از درایوهای حود را می خواهید ببندید (يا Freeze كنيد(.هر کدام را که مایلید انتخاب نموده و سپس تا پایان ادامه دهید .بعد از نصب سیستم شما Restart شده و بلافاصله بعد از Restart شدن پنجره ای ظاهر می شود که از شما مي پرسد آيا میخواهيد براي تنظيمات این نرم افزاررمز قرار دهيد يا نه ؟ اگر مايليد Yes را انتخاب نموده و رمز مورد نظر را وارد كنيد . (دقت كنيد اگر مدت شما طولاني شود اين پنجره خود به خود بسته مي شود . )

اين رمز برای چیست؟

زمانیکه Deepfreeze روی سیتم شما نصب است آیکن کوچکی از شمایل حیوان روی نوار وظیفه شما قرار گرفته است .اگر بخواهید به عنوان مدیر سیستم نرم افزاری روی سیستم نصب کنید با هر کار سیستمی دیگر؛ باید ابتدا این برنامه را غیر فعال كنيد. براي اين كار روي شمايل حيوان در نوار وظيفه به همراه كليد Shift كليك كنيد حال رمز را وارد كرده و وارد پنجرهDeep freeze5 شويد .

گزينه اول ( Boot frozen )اين نرم افزار را فعال مي كند .( اگر قبلا غير فعال شده است .)

گزينه دوم ( on next ( Boot Thawed بعد از تعداد دفعات Restart شدن كه در كا د رs Restart وارد مي كنيد تغييرات اعمال شده روي سيستم به حالت اوليه باز مي گردد .

گزينه سوم ( Boot Thawed ) اين نرم افزار را غير فعال مي كند .

ü دقت كنيد كه براي اعمال تنظيمات بالا بايد سيستم را Restart كنيد .

ü علامت ورود ممنوع روي شمايل حيوان در نوار وظيفه نشان دهنده غير فعال بودن اين نرم افزار است .

نكته : براي l Uninstal كردن اين نرم افزار بايد ابتدا آن را غير فعال نموده و سپس مراحل نصب را طي كنيد با اين تفاوت كه به جاي Install گزينه Uninstall خواهيم داشت .

هیچ نظری موجود نیست:

http://up.iranblog.com/images/0z5dgraxwa4j49a5ts77.gif http://up.iranblog.com/images/gv83ah5giec9g8jkopmc.gif