۲.۰۲.۱۳۸۸

بر طرف نمودن چند راه نفوذ به کامپیوتر شما


بر طرف نمودن چند راه نفوذ به کامپیوتر شما
وقتی به اینترنت متصل می شوید یک شماره به شما اختصاص داده می شود (IP) و تا مادامی که به کار خود ادامه می دهید این شماره هرگز تغییر نمی کند. نفوذگران (Hackers) می توانند به وسیله ی این شماره به کامپیوتر شما نفوذ کنند، و یا حتی می توانند آن را به دیگران هم بدهند. اگر از Windows XP استفاده می کنید، حل این مشکل ساده است. فقط کافیست به Control Panel بروید و چند جا را تیک بزنید، باور کنید به همین سادگی می توانید راه های نفوذ به کامپیوتر خود را مسدود کنید.
1. از منوی Start، کنترل پانل را انتخاب کنید.
2. بر روی Network and Internet Connections کلیک کنید.
3. سپس Network Connections را انتخاب کنید.
4. حال بر روی اتصال اینترنت خود، کلیک راست کرده و از منوی باز شده Properties را انتخاب کنید.
5. از Tab, Advanced گزینه ی Internet Connection Firewall را فعال کنید.
6. بر روی OK کلیک کنید.
به همین سادگی می توانید امنیت را به کامپیوتر خود هدیه کنید.
JJJJJJJJJJ
ارسال ايميل مخفیقسمت CC به شما اين امكان را مي دهد كه نسخه اي از ايميل تان را همزمان براي فرد يا افراد ديگري هم ارسال كنيد. براي انجام كار، كافي است آدرس هاي مورد نظر را در كادر مقابل CC وارد كنيد. آدرس هايي كه در اين قسمت مي نويسيد، بايد با علامت (سمی كالن) از يكديگر جدا شوند.
آدرس هايي كه در قسمت هاي To و ‍CC درج مي شوند، براي همه گيرندگان قابل مشاهده اند. براي مخفي كردن آدرس ها از ديد گيرندگان ايميل، بايد آن ها را در قسمت Bcc وارد كنيد. به همين منظور در پنجره New Message، از منوي View، گزينه All Headers را انتخاب نماييد و پس از ظاهر شدن قسمت Bcc، آدرس ها را در آن وارد كنيد

هیچ نظری موجود نیست:

http://up.iranblog.com/images/0z5dgraxwa4j49a5ts77.gif http://up.iranblog.com/images/gv83ah5giec9g8jkopmc.gif