۶.۰۹.۱۳۸۹

ساده مثل مرگ برگ

ساده مثل این ترانم ، ساده مثل سادگی هام

منو از خودت جدا کن ، حالا من هم اینو میخوام


ساده مثل مرگ برگ

ساده مثل این ترانم ، ساده مثل سادگی هام

منو از خودت جدا کن ، حالا من هم اینو میخوام


اگه تقدیر تو اینه ، منم از تو اینو میخوام

که بری یه جای دوری ، که نگم پیش تو میام


یه جوری منو برنجون ، که ازت بگذرم آسون

یه جوری برو نمونه حتی یادی از نگامون


عشق من تموم نمیشه ، ولی تو بشکن و بگذر

هرچی میگم "نرو عشقم" ، تو بدو دور بشو بیشتر !


آره میخوام تو نمونی ، شب و گریه بی تو خوبه

نمی خوام دستی که واسم سرد و خشکه مثل چوبه


تو خودت توو خونه ی من ، سینت اما خالی از دل

نمی دونم چرا قلبم با تپیدن داره مشکل !


وقتی از در میری بیرون ،نمیخواد زنده بمونه

ولی اینجا که می مونی ، شعر ِ تاپ تاپ رو می خونه


من یه مَردم ولی عاشق ، تو یه خانوم ولی بی رحم

پس بمون و با خیانت ، هی نمک بزن به این زخم


یا برو بسته شه این در ، منم از خودم جدا شم

مثل افتادن یک برگ من به مردن مبتلا شم

هیچ نظری موجود نیست:

http://up.iranblog.com/images/0z5dgraxwa4j49a5ts77.gif http://up.iranblog.com/images/gv83ah5giec9g8jkopmc.gif