۶.۰۵.۱۳۸۹

مشترک گرامی ورود شما به قلب فرستنده پیام با موفقیت انجام شد

اگه دیدی کویرم / بیایی جون میگیرم / اگه دیدی بهارم / تو قلبم تو رو دارم .پیش ازینت بیش از این اندیشه عشاق بود / مهر ورزی تو با ما شهره ی آفاق بود .پیوند عشق حقیقی ، حتی با مرگ هم گسیخته نمیشود چه برسد با دوری !مشترک گرامی ورود شما به قلب فرستنده ی پیام با موفقیت انجام شد ، خروج امکان پذیر نمیباشد .جهان بی دوستان زندان جان است ، صفای زندگی با دوستان است .تا بدین لحظه نمی دانستم یاس اینقدر اصالت دارد / من برایت گل یاسی چیدم چون گل یاس به اندازه ی یک عشق صداقت دارد .اگه روزی خواستی بگی دوست ندارم ، آروم آروم بگو تا آهسته آهسته بمیرم .مترسک به گندم گفت : مرا برای ترساندن آفریدن اما من تشنه ی عشق پرنده ای شدم که سهمش از من گرسنگی بود .دعا میکنم هیچگاه چشمهای زیبای تو را در انحصار قطره های اشک نبینم و تو برایم دعا کن ابر چشمهایم فقط برای تو ببارد .شب در خم گیسوی تو عابر میشد / با هر نفست بهار ظاهر میشد / ای فلسفه ی شگفت ، افلاطون هم / با دیدن چشمان تو عاشق میشد .

هیچ نظری موجود نیست:

http://up.iranblog.com/images/0z5dgraxwa4j49a5ts77.gif http://up.iranblog.com/images/gv83ah5giec9g8jkopmc.gif