۶.۰۸.۱۳۸۹

اس ام اس عاشقانه و لاو

تو رفتی همچنان در خنده باشم
تو دریای منی ، من ماهی تو / جدا از تو نباید زنده باشم . . .
.
.
.
من و این داغ در تکرار مانده / من و این عشق بیدار مانده ،
مپرس از من چرا دلتنگ هستم / دلم بین در و دیوار مانده . . .
.
.
.
چه بسیار نگاه ها در جهان سرگردانند که در چشمی جای گیرند
و چه بسیار فریادهایی که بر سنگ خاموش بوسه می زنند . . .
.
.
.
گر تو را با ما تعلق نیست ، مارا شوق هست
گر تو را بی ما صبوری هست ، ما را تاب نیست . . .
.
.
.
زندگی تجربه ی تلخ فراوان دارد و سه تا کوچه و پس کوچه و یک عمر بیابان دارد !
.
.
.
روزگاریست شیطان فریاد میزند:
آدم پیدا کنید، سجده خواهم کرد !
.
.
.
عشق بازیست نه بازی که مرا مات کنی ، نازنینا دل من صفحه ی شطرنج که نیست !
.
.
.
غمگین تر از پاییز ، زمستونه که بهار ندیده ، اما غمگین تر از او منم که تو را ندیدم . . .
.
.
.
کاش میشد بر جدایی خشم کرد / شاخه های نسترن را با تواضع پخش کرد
کاش میشد خانه ای از مهر ساخت / مهربانی را در آن سرمشق کرد . . .
.
.
.
راه دوست داشتن هر چیز درک این واقعیت است که امکان دارد از دست برود . . .
.
.
.
روزی سپری شد به امیدی که شب آید / شب آمد و دیدم به دلم تاب و تب آمد
ای دوست دعا کن من بیچاره مبادا / در حسرت دیدار تو جانم به لب آید . . .
.
.
.
ای کاش تنهایی من گل سرخی بود که هنگام دیدار به تو می بخشیدم . . .
.
.
.
سلام ای تنها بهونه واسه نفس کشیدن / هنوزم پر میکشه دل واسه به تو رسیدن
من ره به خلوت عشق هرگز نبرده بودم / گر پیدا نمی شدی تو شاید که مرده بودم . . .
.
.
.
هم ترانه یاد من باش ، بی بهانه یاد من باش
وقت بیداری مهتاب عاشقانه یاد من باش . . .
.
.
.
بی تو گلشن چو زندونه به چشمم ، گلستون آذر ستونه به چشمم
بی تو آرام و عمر زندگانی ، همه خواب پریشونه به چشمم . . .
.
.
.
دور بودن از عزیزان مشکل است / امتحان با وفایی در جدایی حاصل است
گرچه من دورم ز پیشت ای رفیق / دوریت دریا و یادت ساحل است . . .
.
.
.
روزم خوش است چراکه برای تو میخوانم ، شبم خوش است چراکه برای من میخوانی
روزگارم خوش نیست چراکه با هم نمیخوانیم . . .
.
.
.
کاش میشد همچو آواز خوش یک دوره گرد ، زندگی را بار دیگر دوره کرد . . .
.
.
.
می روم کز خویشتن بیرون شوم / در پی لیلا رخی مجنون شوم . . .
.
.
.
چه دردیست در میان جمع بودن ولی در گوشه ای تنها نشستن
به رسم دوستی دستی فشردن ولی با هر سخن قلبی شکستن . . .

هیچ نظری موجود نیست:

http://up.iranblog.com/images/0z5dgraxwa4j49a5ts77.gif http://up.iranblog.com/images/gv83ah5giec9g8jkopmc.gif