۷.۱۷.۱۳۸۹

عشق من، من و نشکن

نموندی پیشم...

چی سرت اومده که تنهام گذاشتی؟ گوشه گیر شدی و تو خوت شکستی... نگو دل بریدی از این قلب خسته، دلی که یه عمره پای تو نشسته... صدااات کردم بمونی پیشم! اگر نباشی آروم نمی شم... صدااااات کردم بی تو می میرم.. بمون کنارم نزار بمیرم.... عشق من من و نشکن، فکر من نیستی اصلا، نباشی می میرم، به عشقت اسیرم... ای خداااا!

نباشی میمرم... به عشقت اسیرم...



................................................

...................

گفتم نرو پرپر مى شم

گفتى مى خوام رها باشم

گفتم اخه عاشق شدم

گفتى مِى خوام تنها باشم

گفتم دلم گفتى بسوز

گفتم يه عمرى باز هنوز

گفتم اخه داغون مى شم

گفتى به من خوش مِى گذره

گفتم بيا چشمام براى تو

گفتى اخه كى مى خره

گفتم منو جنس مى ديدى ؟

گفتى اره بى قيمتى

گفتم يه روز كسى بودم

با من نكن بى حرمتى

گفتم صدام مى ميره باز

گفتى با درد بسوز بساز

گفتم حالا كه پير شدم

گفتى كه از تو سير شدم

گفتم تمنا مى كنم

گفتى مى خوام خوردت كنم

گفتم بيا بشكن تنو

گفتى فراموش كن منو

هیچ نظری موجود نیست:

http://up.iranblog.com/images/0z5dgraxwa4j49a5ts77.gif http://up.iranblog.com/images/gv83ah5giec9g8jkopmc.gif