۷.۱۷.۱۳۸۹

خيلی وقته سايه ات رو بر سر ندارم

خیلی وقته سایه ات و بر سر ندارم...

خيلی وقته سايه تو بر سر ندارم، چشم به در دارم ازت خبر ندارم، خيلی وقته زير رگبار محبت پای رفتن دارم، همسفر ندارم، تو برام همه کسی تو برام هم نفسی، نمی دونم که چرا تو به من نمی رسی، جای امن بودنم گرمی آغوش توست، دلی دارم نازنین که هميشه پيش توست، کی به تو گفته ديگه تو را نمی خوام، با دلی عاشق بدنبالت نمی آيم، کی به تو گفته ديگه دوستت ندارم، گل بوسه بر سر راهت نمی کارم، به من بگو کدوم صدا با تو هنوز عاشقونه می خونه، کدوم دل درد آشنا مثل دل من به پايت می مونه، شب های من بدون تو يه آسمون بی ستاره هست، بودن تو برای من مثل تولدی دوباره هست...



خيلی وقته سايه تو بر سر ندارم
چشم به در دارم ازت خبر ندارم
خيلی وقته زير رگبار محبت پای رفتن دارم
همسفر ندارم
تو برام همه کسی تو برام هم نفسی
نمی دونم که چرا تو به من نمی رسی
جای امن بودنم گرمی آغوش توست
دلی دارمنازنین که هميشه پيش توست
کی به تو گفته ديگه تو را نمی خوام
با دلی عاشق بدنبالت نمی آيم
کی به تو گفته ديگه دوستت ندارم
گل بوسه بر سر راهت نمی کارم
به من بگو کدوم صدا با تو هنوز عاشقونه می خونه
کدوم دل درد آشنا مثل دل من به پايت می مونه
شب های من بدون تو يه آسمون بی ستاره هست
بودن تو برای من مثل تولدی دوباره هست

پی نوشت: خوا شاعر و خواننده اش رو ببخشه و بیامرزه...

هیچ نظری موجود نیست:

http://up.iranblog.com/images/0z5dgraxwa4j49a5ts77.gif http://up.iranblog.com/images/gv83ah5giec9g8jkopmc.gif