۹.۰۸.۱۳۸۹

تاریخ توزیع کارت ورود به جلسه آزمون كارشناسي ناپيوسته سال ۸۹ دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز آزمون، آزمون كارشناسي ناپيوسته سال ۸۹ دانشگاه آزاد اسلامی روز جمعه مورخ ۱۲٫۹٫۸۹ برگزار خواهد شد. بيش از ۲۷۴ هزار نفر در این آزمون شرکت کرده اند که از این تعداد بيش از ۹۱ هزار نفر معادل ۳۳ درصد زن و بيش از ۱۸۳ هزار نفر معادل ۶۷ درصد مرد هستند.
این گزارش می افزاید، توزیع کارت این آزمون بصورت اینترنتی از طریق سایت www.azmoon.org از ساعت ۱۱ صبح روز سه شنبه ۹٫۹٫۸۹ مورخ آغاز می شود و تا یک ساعت قبل از شروع آزمون ادامه خواهد داشت. داوطلبان این آزمون می توانند با وارد نمودن شماره پرونده و کد رهگیری که در هنگام ثبت نام دریافت نموده اند نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند.
در ادامه این گزارش آمده است، اطلاعات فردی و آزمونی شخص داوطلب به همراه عکس وی در کارت ورود به جلسه درج شده است و داوطلبان در صورت وجود هر مشکلی در اطلاعات مندرج در کارت لازم است در خلال روزهای چهارشنبه مورخ ۱۰٫۹٫۸۹ و پنج شنبه مورخ ۱۱٫۹٫۸۹ صبحها از ساعت ۸ الی ۱۲ و بعد از ظهر از ساعت ۱۳ الی ۱۷ با مراجعه به باجه رفع نقص پیش بینی شده نسبت به اصلاح موارد مغایرت اقدام نمایند. داوطلبان لازم است در این خصوص به اطلاعیه ای که روز دوشنبه مورخ ۸٫۹٫۸۹ از طریق روزنامه آفرینش منتشر شده است و بطور همزمان در پایگاه اطلاع رسانی مرکز آزمون به آدرس www.azmoon.net قابل مشاهده است مراجعه نمایند.

روابط عمومی مرکز آزمون

هیچ نظری موجود نیست:

http://up.iranblog.com/images/0z5dgraxwa4j49a5ts77.gif http://up.iranblog.com/images/gv83ah5giec9g8jkopmc.gif