۹.۰۵.۱۳۸۹

Sky Fiber جایگزین خطوط پر سرعت

این راهکار ارتباطی به شما اجازه می دهد تا با انعطاف پذیری بسیار زیاد حتی بدون نیاز به داشتن دید مستقیم، گره های شبکه را در کمترین زمان ممکن به صورت بیسیم به یکدیگر متصل نمایید. کارایی زیاد، هزینه های اجرایی پایین و دیگر خصوصیات ممتاز این تکنولوژی باعث شده است تا استفاده از آن محدود به سازمانهای و شرکت های بزرگ نباشد، به طوریکه امروزه از این تکنولوژی با توجه به نداشتن حساسیت به شرایط جغرافیایی، برای ارائه خدمات ارتباطی در شهر و روستا به کاربران خانگی نیز استفاده می شود. این تکنولوژی پس از سالها تجربه انتقال اطلاعات به صورت بیسیم برای رسیدن به اهدافی کاملاً مشخص طراحی و ساخته شده است که در زیر به بررسی ویژگیهای آن می پردازیم. مطابق با نیازهای شماصنعت یا تجارت سازمان شما هر چه باشد Sky Fiber می تواند مشکلات ارتباطی شما با اینترنت و یا دیگر دفاتر و شعب در سطح تهران را رفع نماید،چرا که : Sky Fiber در مقابل خدماتی که برای شما فراهم می کند، یک راهکار کاملاً اقتصادی است. Sky Fiber در دسترس بودن و کیفیت سرویس مورد نظر شما را در ۹۹.۹۹% اوقات تضمین می کند. برای شما این امکان را فراهم کرده ایم تا بتوانید به تدریج پهنای باند ارتباطی خود را افزایش دهید و با توجیه کامل اقتصادی از مزایای دسترسی پرسرعت به اینترنت یا شبکه شهری خود بهره مند شوند. کارشناسان فنی ما به محض در خواست شما، نسبت به بررسی و تحلیل لینک ارتباطی مورد نظر شما اقدام می کنند. پس از توافق و مشخص شدن نوع سرویس در عرض چند ساعت سرویس شما را راه ندازی خواهد شد.
● نگاهی به ویژگیهای Sky Fiber
▪ تکنولوژی قابل اطمینان:
استفاده از تکنولوژی ATM به صورت بیسیم، به عنوان یکی از مهمترین عوامل پیشرفت ارتباطات در قرن بیست و یکم در Sky Fiber ، به تنهایی می تواند عاملی برای انتخاب و اطمینان به عملکرد عالی این راهکار ارتباطی محسوب شود.
▪ قابلیت اطمینان بالا:
backbone شبکه بیسیم Sky Fiber با استفاده از خطوط انتقال مایکرو ویو در فرکانسهای۲.۵ GHz ۳.۵، GHz و۲۳ GHz پشتیبان مطمئنی برای ارائه خدمات ارتباطی بیسیم در سطح شهر تهران فراهم آورده است.
▪ امنیت تضمین شده:
استفاده از VPN در لایه شماره سه و VLAN در لایه شماره دو شبکه، تضمین می کند که فریمهای اطلاعاتی به محض ورود به شبکه Sky Fiber به بسته های غیر قابل نفوذ تبدیل شده و عملاً امکان دسترسی به محتوای آنها برای هیچ کس به جز گیرنده امکان پذیر نخواهد بود.
▪ پهنای باند کاملاً اختصاصی:
پهنای باندی که برای هر مشترک Sky Fiber در نظر گرفته شده است، به صورت کاملا اختصاصی محاسبه و تخصیص داده می شود و مشترک می تواند در همه ساعات شبانه روز از حداکثر آن استفاده نماید.
▪ ظرفیت بالا:
خدمات Sky Fiber در حال حاضر برای هر لینک ارتباطی از سرعت۶۴ Kbps تا۱۰ Mbps ارائه می شود، بنابراین مشترک می تواند بدون آنکه نگران محدودیت های آینده برای ارتقای سرویس باشد، با توجه به برنامه های گسترش فعالیت های خود و مسائل اقتصادی از این خدمات استفاده نماید.
▪ سازگار با شبکه موجود شما:
به راحتی نصب یک دستگاه plug-and-play می توانید شبکه حال حاضر خود را به اینترنت یا شبکه دیگری در آنسوی شهر متصل نمایید. Sky Fiber به شما این امکان را می دهد تا بدون داشتن نگرانی از اینکه شبکه کنونی شما با چه تکنولوژی کار می کند، ارتباط آن را با اینترنت یا دیگر شبکه ها برقرار نمایید. در واقع اگر به موضوع ساده نگاه کنیم Sky Fiber به شما این امکان را می دهد تا در مدت چند ساعت به صورت مجازی یک کابل Ethernet (یا یک خطE۱) از یک ساختمان به سمت ساختمان دیگری در قسمت دیگر شهر برقرار کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

http://up.iranblog.com/images/0z5dgraxwa4j49a5ts77.gif http://up.iranblog.com/images/gv83ah5giec9g8jkopmc.gif