۹.۰۲.۱۳۸۹

متن استعفا نامه ی شیطان:


متن استعفا نامه ی شیطان:
پروردگار محترم
با سلام
احتراما،
اینجانب ابلیس معروف به شیطان، بدین وسیله اعلام میدارم با توجه به بررسی‌های به عمل آمده و گزارشات واصله و همچنین با نظر به سوابق و کارنامه ی جمهوری اسلامی طی سی سال فعالیت مستمر، علی رغم تمام توجهات حضرتعالي به اين حقير، استعداد این رقیب جدید برای فریب و بدبخت نمودن بشر و سقوط بشریت بیشتر از بنده بوده است و اینجانب پی به اشتباهات خود برده ام و احساس ندامت و پشیمانی میکنم.
لذا با توجه به کهولت سن و جلوگیری از هرگونه سواستفاده جمهوری اسلامی از نام و فعالیتهای بنده و رفع هرگونه ابهام در مورد جانشینی بنده، استعفای خود را اعلام میدارم و تقاضای رسیدگی به استعفا و حذف نام شیطان از اینجانب و انتقال آن به تنها جانشین برحق این سمت که همانا نظام جمهوری اسلامی است، را دارم . متمني است پيرو تبصره سوم بند اول قرارداد آفرينش، مورخ 1/1/2 منعقده فيمابين حضرتعالی و اينجانب ، با استعفای اين حقير و واگذاری این مسولیت به جمهوری اسلامی موافقت بفرمایید. بديهي است مِن بعد، با حضور جمهوری اسلامی، اينجانب هيچگونه مسئوليتي را در قبال فریب و بدبختی بشر و سقوط بشریت، نخواهم پذیرفت. و من الله التوفيق. فرشته ی فریب خورده ی سابق (شیطان مستعفی) جوابیه خدا به نامه درخواست استعفای شیطان

جناب شیطان رجیم
با سلام خدمت شما فرشته زحمتکش،
پیرو درخواست استعفای واصله از جانب شما باید به عرض برسانم که چند صباحی است که بدلیل فعالیتهای جمهوری اسلامی، سمت بنده هم تغییر یافته و حیطۀ اختیارات اینجانب نیز محدود گشته است و مسئولیتهای اینجانب به ولی فقیه واگذار شده است!
بنابراین متأسفانه بنده در حال حاظر صلاحیت قانونی در رسیدگی به در خواست حضرات عالی را نداشته، لذا توصیه می نمایم درخواست خود را به همراه اصل کارت ملی و اصل کارت پایان خدمت و فرمهای الف1 و الف2 والف3 به دفتر ولی فقیه ارسال و از محضر ایشان کسب تکلیف نمایید.

من الولی الفقیه التوفیق

نماینده ولی فقیه در آسمانها ( پروردگار سابق!)

هیچ نظری موجود نیست:

http://up.iranblog.com/images/0z5dgraxwa4j49a5ts77.gif http://up.iranblog.com/images/gv83ah5giec9g8jkopmc.gif