۱۰.۰۵.۱۳۸۹

چگونه اطلاعاتی دربارهٔ اعضاء یاهو به‌دست بیاوریم members.yahoo.com

چگونه اطلاعاتی دربارهٔ اعضاء یاهو به‌دست بیاوریم  members.yahoo.comMember Directory یاهو به شما کمک می‌کند که کاربران یاهو را پیدا کنید. این فهرست چندین گزینهٔ جستجو را براساس اطلاعاتی چون نام کاربری، مکان جغرافیائی، و علاقه‌ها فراهم می‌سازد. با وجود این، همهٔ کاربران یاهو در Membership Directory به نمایش در نمی‌آیند. کاربرانی که بخواهند نامشان محرمانه بماند می‌توانند این مهم را از یاهو بخواهند. کسانی‌که بخواهند نامشان در فهرست حضور یابد باید یک Yahoo! Public Profile بسازند.
Member Directory کاربرانی را که Yahoo! Public Profile دارند فهرست می‌کند. Public Profile یک صفحهٔ وب پر از اطلاعاتی است که کاربران می‌توانند داوطلبانه ارائه دهند. وقتی کاربران یک Public Profile بسازند، می‌توانند اضافه شدن آن را در Member Directory انتخاب کنند. با آن‌که اختیار اضافه کردن شرح حال (پروفایل) خود را در فهرست دارید، شرح حال شما به‌طور خودکار در ناحیه‌های دیگر یاهو مانند اتاق‌های گپ‌زنی (chat) و پیام‌رسانی فراهم خواهد بود.
اگر یک ID یاهو داشته باشید که Profile (شرح حال) در یاهو دارید، روی لینک View My Profile در بالای سراصفحهٔ Yahoo! Member Directory کلیک کنید. می‌توانید روی دکمه Crate New Public Profile برای ساخت یک شرح حال جدید کلیک کنید یا روی لینک Edit در زیر این دکمه برای اصلاح شرح حال پیش‌گزیدهٔ خود کلیک کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

http://up.iranblog.com/images/0z5dgraxwa4j49a5ts77.gif http://up.iranblog.com/images/gv83ah5giec9g8jkopmc.gif